LG LP1 32, er 17.000 en bra deal?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG LP1 32, er 17.000 en bra deal?

Fikk en telefon fra CB elektro, som kan tilby meg en LG LP1 til 17000 kr. De fikk ikke tak i LG LX2, men sa at denne tv'en (lcd) var like god. Er dette et bra tilbud, eller kan jeg finne et bedre pristilbud?

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes 17 000,- for en 32" er alt for mye, spesielt når man kan få en høyspesifisert 40" til samme pris. Nå har jeg riktignok ikke sett den 40" (ViewSonic N4060W) så skjermen fra LG kan jo selvfølgelig være langt bedre og forsvare pristillegget i forhold til størrelsen.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med deg at 17.000 er vel drøyt... Hadde håpet å få en god lcd HD-ready tv til en fair pris. Ser heller dårlig ut, annet enn Radio og tvservice som reklamerer for B-varer. Jeg har rikitgnok sett den tv'en du snakker om og en annen billig tv (Viewpia), men vet ikke helt om jeg tørr de der...

Lg LX2 er jo helt klart drømmen! (Av de jeg kan ha råd til). Tviler alikevel sterkt på at jeg betaler 17000 kr for en tv.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kaja
    Enig med deg at 17.000 er vel drøyt... Hadde håpet å få en god lcd HD-ready tv til en fair pris. Ser heller dårlig ut, annet enn Radio og tvservice som reklamerer for B-varer. Jeg har rikitgnok sett den tv'en du snakker om og en annen billig tv (Viewpia), men vet ikke helt om jeg tørr de der...

Lg LX2 er jo helt klart drømmen! (Av de jeg kan ha råd til). Tviler alikevel sterkt på at jeg betaler 17000 kr for en tv.
    RZ32LP1 er en modellen LG mener er klassen over RZ32LX2. Forskjellen ligger hovedsak at LP1 har 2 innebygde tunere og tilkoblinger i front, mens LX2 har optisk øye for auto justering av kontrast. 17000 for en LP1 i Norge er en god pris

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har rikitgnok sett den tv'en du snakker om og en annen billig tv (Viewpia), men vet ikke helt om jeg tørr de der...
    Virkelig? Jeg trodde faktisk ikke Viewsonic N4060W var leveringsklar ennå. Hvor har du sett den? Jeg er meget spent på denne TV'n. ViewSonic er jo meget velrenomert som skjermprodusenter. Jeg er meget spent på hvordan de håndterer TV/Video-signaler. Prisen er nesten sensasjonell.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Virkelig? Jeg trodde faktisk ikke Viewsonic N4060W var leveringsklar ennå. Hvor har du sett den? Jeg er meget spent på denne TV'n. ViewSonic er jo meget velrenomert som skjermprodusenter. Jeg er meget spent på hvordan de håndterer TV/Video-signaler. Prisen er nesten sensasjonell.

Har du "googla" det? Det gjorde nemlig jeg. Fant den blandt annet på Netshop.no til 16999. Hjemmekino.no har satt opp ei lista over egenskapene, og det er nok andre som har den til salgs. Viewsonic er jeg noe skeptisk til. Tror det var "din økonomi" som hadde gjort noen tester på denne billigtv'n, og de hadde desverre ikke mye positivt å si. Det er jo likevel dine penger og din avgjørelse. Kan alikevel være at du synes den tv'en er knall :razz:

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=25433

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Her er en link til: http://www.avshop.no/catalog/product...roducts_id=868

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du "googla" det? Det gjorde nemlig jeg. Fant den blandt annet på Netshop.no til 16999. Hjemmekino.no har satt opp ei lista over egenskapene, og det er nok andre som har den til salgs. Viewsonic er jeg noe skeptisk til. Tror det var "din økonomi" som hadde gjort noen tester på denne billigtv'n, og de hadde desverre ikke mye positivt å si. Det er jo likevel dine penger og din avgjørelse. Kan alikevel være at du synes den tv'en er knall :razz:

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=25433
    Sett den på nettet, ja...
    Jeg har selvfølgelig sett denne på nettet. Jeg har sett den i en rekke nettbutikker og selvfølgelig på Viewsonics hjemmeside. Faktum er at jeg har fulgt denne TV'n en stund og ventet på release av den.

Når du skrev at du hadde "sett den" tok jeg det for gitt at du mente å ha sett TV'n "live"...

Det som er interessant er jo hvordan TV'n faktisk presterer i levende livet.
    Jeg ville aldri funnet på å kjøpe en TV etter sesifikasjoner alene.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sett den tv'en live har jeg desverre ikke. Vet du hvilke leverandører som skal selge den tv'en? Regner med det, siden du har fulgt dette merke lenge. Jeg for min del har forelsket meg i LG :-P

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sett den tv'en live har jeg desverre ikke. Vet du hvilke leverandører som skal selge den tv'en? Regner med det, siden du har fulgt dette merke lenge. Jeg for min del har forelsket meg i LG :-P
    Da går du for LP1, tviler på at du blir misfornøyd

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sett den tv'en live har jeg desverre ikke. Vet du hvilke leverandører som skal selge den tv'en? Regner med det, siden du har fulgt dette merke lenge. Jeg for min del har forelsket meg i LG :razz:
    ViewSonic forhandles av de fleste databutikker. Du finner også ViewSonic i TV avdelingen til Elkjøp. Om Elkjøp skal ta inn denne konkrete modellen kunne ikke fyren i min lokale sjappe svare på da jeg spurte for et par uker siden. Min lokale datalevrandør tar den inn på bestilling.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •