HJELP! Jeg er ute etter en rimelig LG LX2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HJELP! Jeg er ute etter en rimelig LG LX2

Hei, jeg leter etter en LG LX2 HD-ready tv som er billigere enn 19.000. Er det noen som vet om et sted jeg kan få den billigere?

MVH

Kaja

Newcomer morg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan du vel egentlig i utgangspunktet ikke. Er vel bare elkjøp som har denne her i Norge. Den blir heller ikke, såvidt jeg vet, tilgjengelig før i midten/slutten av Desember.

Du kan jo alltids gå på en elkjøp butikk og prøve å prute?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte en 32lx2 for 9900 som b-vare. Kun esken var skadet. Det er mulig de får inn flere, sjekk her:
    http://www.rtvservice.no/tilbud.htm

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det 5 års reklamasjon da? eller er det som det står på siden deres, kun 6 mnd? Burde jo ikke være det om kun esken er skadet??

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Derfor de selger så billig, 3 mnd garanti. Kjøpte selv av de og de får ikke selge disse produkten så billig hvis de opperer med normale garantier. B-vare er B-vare. Prøvde å få kjøpt tilleggsforsikring men den løsningen ble for dyr ble jeg fortalt.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset Øyvind og Dere andre også! Har allerede vært i kontakt med radio- og tv service (tror det var det de het) og sagt at om de får inn noen tv'er til 10.000 fra LG så vil jeg ha den. Vanvittig bra pris!

Er du fornøyd med tv'en din? Hadde jo håpet at jeg kanskje kunne fått tak i denne tv'en i en butikk til 15.000, men det ser dårlig ut.

Newcomer morg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Radio-tv service A/S tar imot lx2 tv'ene som elkjøp har fått kredit på. De fikser dem, og selger dem billig. Er det ikke litt skummelt å kjøpe seg en slik tv når du bare får 6 måneders garanti? Elkjøp har en stående avtale med LG om å kjøpe ALLE lx2 tv'ene de kan produsere. Det står at tv'ene er nye og ubrukte - det tror jeg neppe.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du sier noe der, men jeg synes Elkjøp opperer med en vanvittig pris. 19.990. CB elektro kunne gi meg en LG LP1 til 17.000, her er det noen som tar seg godt betalt.. Og som mange andre håper jeg jo på å komme over et godt kupp ;-)

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av morg
    Radio-tv service A/S tar imot lx2 tv'ene som elkjøp har fått kredit på. De fikser dem, og selger dem billig. Er det ikke litt skummelt å kjøpe seg en slik tv når du bare får 6 måneders garanti? Elkjøp har en stående avtale med LG om å kjøpe ALLE lx2 tv'ene de kan produsere. Det står at tv'ene er nye og ubrukte - det tror jeg neppe.
    DOA produkter, Dead On Arrival, skal være produkter som ikke virker når de blir koblet opp første gang. Det praktiseres litt forskjellig blant levrandørene.

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av morg
    Det positive er at de er startet og feilen er rettet. Elektronikk feiler som regel i de første mnd'ene er min erfaring. Til den prisforskjellen kan en også reparere 2-3 ganger før du oppnår ny-pris på produktet. Min gar definitivt vært i gang, men ikke lenge fordi diverse merker var der de skulle og merker etter fjerning ikke var til stede.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man har uansett 5års reklamasjon. Sånn er bare kjøpsloven.

Faktisk så syntes jeg LP1 har noe dårligere bilde enn LX2. Har stått å sett på disse 2 ved sidene av hverandre lenge og ofte. LX2 har både bedre vinkel,sortnivå og skarphet,selvom de har like paneler i utgangspunktet. Tviler på at det er spilleren som de stod på også da LP1 hadde en samsung dvd spiller med DVI oppskalert til 1080i mens LX2'en stod på en HTIB pakke til 3995,- med component.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •