Elkjøp, rot og rettigheter? - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 103
    Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Menes det da LG-panel (som andre merker også bruker) eller LG TV-apparater? De må ha uansett ha vokst svært de siste månedene skjønner jeg..trodde nemlig philips og panasonic var i tet.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Menes det da LG-panel (som andre merker også bruker) eller LG TV-apparater? De må ha uansett ha vokst svært de siste månedene skjønner jeg..trodde nemlig philips og panasonic var i tet.
    Regner med at de mener LG som merke. Blir vel litt mye jobb å finne ut hvilke tv'er som bruker LG panel og hvor mange av disse som er solgt. Ikke alle produsentene liker å opplyse at de bruker panel fra konkurrenten. (Ikke alltid like bra reklame)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av knutinh
    Det er absolutt lov å tenke. Det er også lov å tilstrebe seg en noenlunde sivilisert diskusjonsform.

Jeg påstår ikke at Elkjøp sitter på et stort lager av tv-er til den ene eller den andre prisen. Men du gjør flere logiske tabber når du automatisk antar at det må være Philips sin feil at kunden sitter i saksa:
    1. Kunden har alltid rett og Elkjøp har skylda når kunden ikke er fornøyd
    2. Er det mulig at Elkjøp har lagt inn for liten bestilling til Philips?
    1. Nei kunden har ikke alltid rett, men man skal gjøre det beste innefor rimelighetens grenser å gjøre kunden fornøyd. Det er ikke en folkerett å få handle hvor man vil. Ref f.eks så må man vente i månedsvis på en Ferrari Enzo og det er ikke sikkert at du blir funnet verdig til å kjøpe den selv om du har pengene.
    2. Det er veldig sannsynlig at Elkjøp bestilte i for få apparater i forhold til det det etterspørselen ble. Men som jeg vist i eksempelet tidligere så vil det være katastrofalt å bestille for mange, og det er INGEN som klarer å bestemme hva etterspørselen i markedet blir på forhånd. Jeg bommer selv veldig ofte når vi kjører tilbud på diverste sportsutstyr. Noen ganger kjører vi tilbud som jeg er overbevist om kommer til å bli veldig etterspurt, men som i ettertid har vist seg å være ganske stor bom. Nå har heldigivis vi en helt annen kalkyle enn elektrobransjen, slik at vi kan redusere prisene ganske kraftig for å bli kvitt ting uten å gå i tap. Hvis elkjøp generelt skulle ha flere varer på lager måtte de ha skrudd opp prisene for å dekke eventuelle reduksjoner i pris grunnet for mye på lager.

Selvfølgelig kan du selge mange tv-er til en krone stykket og hva så? Poenget mitt hadde ingenting med salgsmulighet å gjøre, men alt med produksjonsmulighet å gjøre. Hvis Ford kan selge 1 million svarte t-ford, går jeg ut ifra at de også kunne ha levert 100.000 røde t-ford. Hvis de ikke gjør det går jeg ut ifra at det er et bevisst/strategisk valg fra deres side, og ikke fordi det er teknisk vanskelig.

Når disse to tv-ene tilsynelatende er 99% identisk så går jeg ut ifra at Philips velger å lage den dyreste fordi de enten ser mer markedspotensiale i den, har flere bestillinger inne, eller har høyere marginer på den.
    Her har du helt feil tankegang.

1. Selvsagt vil Ford kunne lage like mange røde som sorte T-forder hvis de ønsket det. (hvis ikke det har noe med lakken å gjøre). La oss si at Ford lager totalt 1 mill T-forder og de kun har to farger som er sort og rød. Utifra prognoser og tidligere salg produserer de f.eks 50% av hver farge. Men så viser det seg at røde T-forder gjør at man får draget på damene slik at alle som før kjøpte Opel og Bentley velger rød T-ford så blir Ford utsolgt for røde T-forder. Fra før var allerde T-ford så populær at de akkurat klarte å lage nok sorte og røde. Skjønner du av det eksemplet at eneste løsning er for Ford å øke den totale kapasiteten. Skjønner du at det ikke er gjort over natten?

2. Hverken jeg eller du aner hvor mange av 7320 og 5320 som Philips lager. Sannsynligvis lager de flest 5320 siden billige selger mer enn dyrere. De kunne sikkert flyttet produksjon over fra 7320 til 5320 for å lage ende flere av 5320, men som rs_bandit nevnte så er det ikke mulig å skaffe dem for tiden heller. Philips produserer selvsagt det de tjener mest penger på og de lager nok ikke 7320 hvis det ikke hadde vært etterspørsel etter den. At hele deres produksjon av 5320 blir utsolgt på null komma null grunnet at en kjede velger å selge dem svært billig får neppe philips til å slutte å produsere 7320 når de allerde plages med å levere nok av den.

Hvis Elkjøp hadde annonsert en 5320 til 1 krone (som du sier), og kunne levert 10 stykker, men kunne levere 7320 til 20.000 så mener jeg absolutt de burde levere 7320 til 1,-! Unntaket hadde vært om annonsen leste:

"NB!NB! lokketilbud, kun 10 stykker. Når disse er solgt prøver vi å prakke på dere de vanlige dyre tv-ene"
    1. Her har det vel ikke vært snakk om at de prøver å prakke på en annen dyrere modell. Her er det snakk om at de ikke klarer å levere nok da produsenten ikke klarer å produsere nok. Kundene vil få apparatene sine etterhvert til tilbudsprisen.

2. Hvis det var tilgjengelig 200 stk av 7320 og 200 stk av 5320 og Elkjøp solgte 5320 for 1 kr ville det selvsagt bli tomt for 5320 rimelig fort. At man skal levere 7320 til samme pris er vel helt kokko tankegang. Hva med BA som kanskje selger billige flybilletter til 300 kr. Skal de måtte tilby førsteklassebiletter til samme pris grunnet at de billige ble utsolgt? Eller skal Mercedes gi ut S-klassen til de som måtte vente en stund på E klassen? Selvsagt ingen som ville kreve det, men du gjør tydeligvis det? Hvis alle skulle tenkt som deg så ville man til slutt hatt et markedet hvor det kun fantes en modell av alt. Det ville vært rimelig kjedelig.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av n0stra
    Jeg har jobbet i en norskeid kjede tidligere hvis dette skulle ha noe å si. Merkelig hvor kjapp du er til å vite hvilke tv'er din arbeidsgiver bedriver sleskete salgstriks på Er nok ingen andre enn Dixons sjefer som gjør slikt i norge.
    Som sagt så jobber jeg ikke i elektrobransjen. (jobber i en sportskjede som dog har hentet noe inspirasjon fra Elkjøp)

Sleskete salgstriks? La meg se. Expert får forhandlet seg til enerett å selge Hitachi plasma TV. Dette gjør at at kan ta en svært høy pris og anbefale den foran andre apparater da de vet at ingen slår dem på pris uansett hva de tar for den. Hitachi nekter dermed å selge apparatene til Lefdal, Elkjøp, Siba, Bestbuy osv osv. Tidlig i vår var jakt etter plasma. Expert annonserte PA30 til 19.995 som var en knallpris da. Jeg dro til butikken for å se på denne, men jeg ble da på det sterkeste anbefalt å kjøpe 37PD5200 til 29.995 da denne var HD-ready (noe som er direkte løgn). At den i tilegg hadde mye dårligere bilde gjorde at jeg la hele kjøpet på is da jeg ble litt usikker. At Elkjøp og Lefdal klarer å skaffe denne og selge den rimeligere kan da ikke regnes som et sleskete salgstriks? Er det noen som er sleskete så er det Expert som da tar kontakt med Hitachi og får Hitachi til å true Dixons konsernet med at de ikke skal få selge et eneste Hitachi produkt i europa hvis ikke Elkjøp/Lefdal i Norge stopper å selge Hitachi 37PD5200. Tror nok kanskje de andre forummedlemmene skjønner hvem som er sleskete?

Jeg mener faktisk måten dette gjøres på kan sammenlignes litt med Tine saken og lurer litt på om det er lovlig. (har en tidligere kollega som jobber høyt i systemet i en av kjedene så jeg vet en del om dette)

Uansett. Reell oppløsning er faktisk 1024x1024 da interlaced på et ALIS panel ikke fungerer slik som du og enkelte andre er vant til at det gjør. Her vises alle linjene til slutt samtidig, ikke bare annenhver. Med andre ord når partall linjene er fyllt så forsvinner ikke disse mens oddetall linjene tegnes opp. Har hatt PV500 stående ved siden av 42PD7200, jeg sier ikke mer. I tillegg klarer jo ikke PV500 1080i gjennom digital inngang. Er en grunn til at det først og fremst er norske hifi verdens utgave av Se og Hør som skryter Panasonic opp i skyene og så å si ingen av de største som What Video f.ex rangerer dem på topp. Likevel klarte da nevnte skjerm fra hitachi å tangere til tross for at de ikke kjøper tonnevis av reklame hos nevnte blekke. Jeg er iallefall såpass seriøs og nøytral at jeg kan si at PV500 også er en kjempeflott skjerm. Blir gøy å se begge to opp mot Pioneer 436.
    Her viser du totalt manglende produktkunnskap og teknologisk forståelse. Håper du jobber på hvitevareavdelingen. Selv jeg som bare har brukt noen månderer på å lese meg opp på forumet her vet jo at det du kommer med er bare vissvass.

1. PV500 takler 1080i gjennom HDMI. Det er et av HD-ready kravene. At dere på Expert velger å si at den ikke gjør det for å skremme kundene over til Hitachi blir deres sak.
    2. Jeg vet godt hvordan AliS fungerer. AliS diskuteres mye på forumet noe som du tydelgvis ikke har fått med deg. Hjelper jo ikke om at det er 1024 linjer når to og to linje deler samme driver som sender samme info. Det kan kort sammenlignes med å ta en kniv å dele en LCD celle på langs. Det blir ikke noe høyere oppløsning av den grunn. (bare flere punkter)
    3. PV500 er milevis foran PD7200 på graderinger og kontrast. Noe annet er bare tull.
    [/QUOTE]

Nå skjønner jeg jo at "de grønne" sleit litt når man kunne få kjøpt en tv fra orginal leverandøren istedet for å kjøpe forrige generasjon fra Philips som de selv hadde satset på. Bildet taler forsåvidt for seg selv. Skjønner godt at du ikke liker tv'en med det signalet Dixons folka stiller den inn på. Om du lever lykkelig videre i uvitenhet eller om du er kjøpt og betalt vet ikke jeg, men jeg kan vel si at elkjip aldri var noen stor konkurrent der jeg jobbet Servicen der hjalp vel heller snarere tvert om.
    Nå aner jeg ikke hvor du jobber og jeg vil anta det er lokale variasjoner på service og kunnskaper. Du har tydeligvis store mangler i produktkunnskapen slik at hvis det var enda dårliger på Eljkjøp der du er så er det jammen ille. Men at Elkjøp/Lefdal knuser Expert i salg er vel ingen hemmelighet.

Når det gjelder bildet på 37PD5200 (hvis det er det du mener ) så har jeg sett den på DVD signal hos Expert flere ganger. Den var også koblet på DVD på den lokale Elkjøp butikken som hadde den.

Og når du snakker om himmelhøye BF'er. Jeg nevner bare LG, nuff said. Og siden du nevner 37PD5200, den koster faktisk under 20.000.
    1. 37PD5200 kostet ikke 20.000 tidligere. At den koster det nå som den er på vei ut er vel ingen stor sak. I forhold til PA50 burde den kostet 12.995 for å være et ok kjøp nå.
    2. Når det gjelder LG kommentaren så viser det vel hvor hjernevasket du er. Jeg aner ikke hva Elkjøp har i BF på LG, MEN det er ingen som hindrer Expert eller andre å selge LG plasma apparater den akkurat den prisen de selv vil selge den for. Hvis det er slik at butikkene tjener gode penger på LG vil jeg anta at flere vil selge den. Jeg er iallfall alltid blitt anbefalt panasonic PA50 isteden for PX3 hos Elkjøp, men grunnet HDTV var ingen av dem aktuelle for meg.

På jobben min var det vel heller ingen som la skjul på at den nevte skjermen kun tar 1080i og 720i, noe som kundene forsåvidt ga blanke i så lenge de da har muligheten til f.ex å ta inn Canal digitals sendinger som er satt til 1080i.
    720i? Nå viser du igjen total mangel på kunnskap. Det er ingenting som heter 720i. 37PD5200 tar 720p men kun i 60Hz. Dermed vil 720p fra NRK ikke kunne vises.

En ting skal Dixons iallefall ha, de er tydeligvis flinke til å hjernevaske sine ansatte, iallefall hvis du er representativ. Selv om dere kommer ut dårligst av alle elektrokjedene i norge.
    Nå vet jeg ikke hva du sikter til, men igjen henviser jeg til at Elkjøp knuser Expert på salg og kundegarantier.

Til slutt, lipsync? Ahhh du snakker om de Samsung skjermene dere lemper på kundene deres for så å skylde på anleggene de har når de kommer og klager hehehe.
    Sist jeg sjekket så var det Expert som selger samsung. Var innom Expert ved Oslo City i går. De selger V4 modellen til 14.995. En katastrofal dårlig TV. Mulig at Elkjøp har solgt samsung tidligere, men jeg har som sagt alltid blitt anbefalt Panasonic sine modeller. Alle apparater har forresten mer eller mindre Lip Sync feil, men Hitachi sitt problem var et selv TV sendinger ikke var kompensert. (kjører man DVD direkte til anlegg vil man alltid ha et problem)(svært vanskelig å se på PV500)

Selv handler jeg kun ting som jeg vet ikke går istykker og som jeg vet dere taper penger på.
    Vi selger generellt ikke mye produkter med tap i sportsbransjen. Men uansett takk for handelen.

Intermediate wizkid sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg begynner å mistenke Roger som en skriveglad og PR-kåt provokatør jeg. Ja, sånn må det være ja.

Og når jeg har sagt det så er det sånn...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja. Og som internett-troll har han gjort en kjempejobb. Folk har jo løpt etter brannfakkelen hans som en gal saueflokk. Flott jobbet av Roger med andre ord. Når det er sagt, dersom noen virkelig fortsetter denne diskusjonen nå blir jeg bare enda mer imponert.

Active Dobermann sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fint at det er noen som balanserer diskusjonen

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

En merkelig avsluttning

Scirocco, jeg har ikke tenkt å fortsette diskusjonen, men håper å avslutte.

Jeg hadde enda ikke hørt noe fra Elkjøp i dag tidlig så jeg ringte Elkjøp og fikk snakke med "Mette". Jeg lurte på om de visste noe mer om saken, og fikk til svar at dette ikke skulle være noe problem da de hadde en prisgaranti der jeg skulle få lik eller bedre vare til samme pris. Dette har også blitt nevnt av flere her, men aldri av en Elkjøp ansatt jeg har vært i kontakt med.
    Dermed dro jeg til Sm Lørenskog og videreformidlet beskjeden fra Mette. Og tro det eller ei, jeg var vennlig og saklig hele tiden ;-) .
    Selgeren tittet på maskinen sin, deretter på kvitteringen min, og så tilbake på dataskjermen sin. "Dette vil bli fryktelig vanskelig", sa han, ikke hadde han en sikker leveringsdato, og den eneste HD klare Tv'n han hadde inne var en plasma til 32000. -"Det er helt greit for meg." sa jeg da.
    Han ba meg vente 2 minutter så skulle han prøve å se hva han kunne få til. Etter 2 minutter kunne han fortelle at TV'n min, den jeg kjøpte for over en måned siden, sto klar til avhenting på lageret.!! "Vi har prøvd å kontakte deg, men ingen har tatt telefonen" var beskjeden jeg fikk.
    Jeg må si jeg ble utrolig overrasket over at en TV som ikke var på lager og ingen visste med sikkerhet når skulle komme inn plutselig var leveringsklar samme dagen som jeg vennlig og bestemt henviser til Elkjøps annonsegaranti.
    Jeg kan også nevne at jeg ikke har noen ubesvarte anrop på hverken min hjemmetelefon(med display for tapte anrop etc.)(som de har fått bekjed om å ikke ringe på untatt kveldstid) eller min mobil.
    Så merkelig syns jeg dette er, men jeg ønsker ikke å spekulere mer i hvordan denne TV'n plutselig var tilgjenglig.
    Som kompensasjon for den lange ventetiden kunne jeg velge meg to DVD filmer(ca 300kr.) og dermed helt i tråd med hva Roger mente var rimelig.
    Og hva mener jeg så selv om hva som hadde vært rimelig.. Jeg mener at 300 kroner for all den ergrelsen og frustrasjonen jeg har gjennomgått er i minste laget. På den annen side: Elkjøp gikk etter det jeg har forstått i tap når de solgte denne TV'n, og skulle jeg kjøpt den idag hadde den kostet 2000 mer. med andre ord har jeg i underkant av 65 kroner i skattefri "gevinst" for hver dag jeg har ventet. Jeg mener det er helt greit, hverken mer eller mindre. Jeg er fortsatt litt oppgitt over at film helgen med venner ble spolert/utsatt på grunn av alt rotet, men er langt ifra så vonbråten at jeg ikke vil handle på Elkjøp igjen, så sant de har varen inne. Jeg er heller ikke ekstatisk over at jeg var så heldig å få 2 DVD filmer som "plaster på såret", da jeg mener at dette var på sin plass.
    I bunn og grunn er jeg fornøyd nå som jeg sitter med TV'n vel i hus og alt fungerer som det skal.
    Tusen takk for alle innlegg og råd etc. fra forumbrukerne. Noen innlegg har vært til stor hjelp og oppmuntring, andre innlegg var vel heller unødvendige, men tusen takk for engasjementet uansett.
    Nå må jeg bare finne en DVD som jeg kan bruke til å finjustere TV'n så blir det jul i år og.
    Atter en gang, takk for interessen alle sammen.

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Hmmmm.....
    Dette virket veldig suspekt.
    Noe sier meg at de har hatt denne hele tiden og ikke ville selge den med tap.
    De har testet tålmodigheten din, og du vant.
    Tror faktisk de forventet at du skulle gi opp etter hvert, så selge denne på et senere tidspunkt med høyere pris.
    At den nå plutselig dukke opp på lageret tyder på at din tv har stått på det lageret siden den dagen du først betalte for den.

Gratulerer med ny tv, og prøv å nyte den nå. Det har du fortjent.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott du har fått TV'n.

My guess: Du fikk TV'n til en som var lenger frem i køen, men som av en eller annen grunn ikke har hentet den.

Alternativ to at de har fått den inn og de har glemt å ringe deg. (sikkert en av selgerne som har fått beskjed om å gjøre det og så tok han en hvit løgn over sin overordnete når han glemte det)

Uansett til lykke med et godt kjøp.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjekt å høre at det ordnet seg.
    Hvilke to filmer plukka du med deg a? ;-)

Intermediate wizkid sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av _Roger_
    Flott du har fått TV'n.

My guess: Du fikk TV'n til en som var lenger frem i køen, men som av en eller annen grunn ikke har hentet den.
    Du gir deg ikke du.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wizkid
    Du gir deg ikke du.
    Nei og det bør han ikke heller.. Det han sier der er veldig sannsynlig

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

til roger "kjøpt og betalt"

Er det ikke gøyalt hvor ivrig enkelte er til å kun skrive forsvarstaler og propaganda rett etter at de har registrert seg selv som bruker.

Det er mange andre enn expert som selger hitachi, flere nettbutikker faktisk. Det jeg snakker om er at elkjøp selv ikke gidder kjøpe de for salg da de ikke fikk prisen de ønsket seg. En pris de dog mener å ha fått hos LG (også tidligere kjent som Goldstar for de uinvidde). At pris og kvalitet for de da ikke er godt nok i konkurranse at de stikker innom konkurenten, kjøper bestselgere ifra denne for så å sette de opp i egen butikk på dårlig signal, er noe snuskete spør du meg.

Du nevner at det ikke er noe som heter 720i ? Hvor du har dette fra. Jeg kan fint lage et klipp i 720i og sende deg om du ikke tror det, null problem. Dårlige hersketeknikker og usaklige referanser uten håndfaste eksempler fungerer rett og slett ikke. Det kan jo også nevens at EBU har bestemt seg for både 720p og 1080i mens canal digital som er nordens største satelitt tv distributør satser på 1080i. Det ser nå ut til at man kan velge utifra tuner, ergo ikke noe problem. At du hevder å fått feil informasjon fra en selger er ikke mitt problem, dessuten kan hvem som helst som er ute etter å sette noen i dårlig lys hevde dette. Grunnen til at jeg nevnte at pv500 ikke tar 1080i på hdmi kabelen er at dette var hva som skjedde i butikken da jeg prøvde. Lilla striper og sync problemer. At panasonic selv ikke skjønte bæra og pratet om at man kanskje måtte vente til en service oppdatering hjelper jo kunden lite. Dette var utifra både en pc med hd signal og fra en qualitv tuner med HD1 sending. Jeg hadde faktisk håpet å selge denne tv'en men mistet salget pga dette. Personlig gleder jeg meg til å få kjørt shoothout på nye pioneer 506 og hitachi 42pd7200 på HD signal.

I tillegg skjønner jeg rett og slett ikke hva du gjør her inne i første omgang da alle dine innlegg kun går på forsvar av en stinnrik britisk kjede og du slenger ut personangrep, edder og galle som om du blei betalt for det. Vi andre er iallefall noe mer nyansert. Personlig reagerer jeg mest på at du virker å kjenne til (og forsvarer) alle skitne markedsføringstriks i boka.

Og igjen til slutt, ALIS tegner opp og viser til slutt når alle linjene er opptegnet et helt sammenhengende bilde (i motsetning til tradisjonell oppfattelse av interlaced). Svar meg så på hvordan dette er mulig hvis man kun har 512 linjer.

Hvis du vil bli oppfattet som seriøs, så vær så snill å referer og vær noe mer saklig. Stakkars den som kommer og klager på noe til deg hvis dette er måten du svarer på.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til SPI:
    Robots(Animert) til fruen, og Million dollar baby til oss alle sammen. Ikke akkurat førstevalget, men det jeg syns var interesant hadde jeg fra før. Var en kompis som nevnte at jeg burde tatt to "bokser" istedenfor enkeltstående filmer men SÅ sleip er jeg dog ikke.
    Kommer til å bestille superbit filmer fremover nå for å se forskjellen(9.99£ på play.com for øyeblikket)
    Sitter og ser på istid nå og det er en fryyd. Skal jo ikke så mye til for å glede meg etter å ha slitt med en lilla/rosa 25" en god stund.

Active Sonus sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt du ble fornøyd, ingenting er bedre - vi kan kanskje stenge denne tråden nå, eller hva amfamf?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjerne for meg. Jeg startet tråden siden jeg var svært fortvilt akkurat der og da, men nå har jo ting omsider ordnet seg.
    Takk for engasjementet atter en gang, og jeg håper jeg kan bidra selv en gang i fremtiden.

Mvh, André.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    n0stra: (eller ekspertselgeren)

1. Nå har vel de fleste TV apparater i generelle butikker elendig signal. Nå har jeg sett 37PD5200 oppkoblet
    med komponent og s-video i en elkjøp butikk. Og jeg har sett den med samme kobling i en Expert butikk. TV'n suger
    hvordan du enn snur og vender på den er den dårlig.

2. Slutt nu og ro fordi du ikke har peling. 720i er ingen (det er 18 HDTV standarder men 72oi er ingen av dem)
    http://www.ebu.ch/departments/techni...editorial.html

3. At jeg forklarer hvordan markedet fungerer kan da ikke regnes som forssvarstaler. At
    du ikke liker at den største konkurrenten til arbeidsgiveren din får litt støtte grunn
    urimelig kritikk og krav er vel ingen bombe :-)

4. Hva i huleste har det med at Dixon eier elkjøp? Det er ikke så lenge siden Elkjøp
    ble oppkjøpt og det er vel mest Dixon som har tatt tips fra Elkjøp og ikke omvendt.
    At et firma tjener penger tyder på mange fornøyde kunder. At du heller vil at Expert
    vil ha pengene er vel heller ingen bombe.

5. Har sammenlignet 505 og 7200 på en Experbutikk. 7200 er jo graderingsmesteren deluxe.
    med 506 blir bare forskjellen enda større

6. Les AVSForum sin plasma faq så ser du hvordan ALiS fungerer.

Intermediate nf sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    542
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av amfamf
    Gjerne for meg. Jeg startet tråden siden jeg var svært fortvilt akkurat der og da, men nå har jo ting omsider ordnet seg.
    Takk for engasjementet atter en gang, og jeg håper jeg kan bidra selv en gang i fremtiden.

Mvh, André.

Men hva ble det til at du betalte på Elkjøp til slutt?

Synes jeg så noe om "rett under 14 000" i begynnelsen av tråden...

Den koster 12 999 hos Elgiganten.no (forøvrig en søsterbedrift av Elkjøp)
    og 11 695 (internett) / 12 495 (varehus) hos Siba
    http://www.siba.no/index.aspx?identi...3786&SiteId=no

Mens den fortsatt ser ut til å koste 13 995 hos Elkjøp
    http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...IPS%2032PF5320

Var Elkjøp billigst ?

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nf
    Men hva ble det til at du betalte på Elkjøp til slutt?

Synes jeg så noe om "rett under 14 000" i begynnelsen av tråden...

Den koster 12 999 hos Elgiganten.no (forøvrig en søsterbedrift av Elkjøp)
    og 11 695 (internett) / 12 495 (varehus) hos Siba
    http://www.siba.no/index.aspx?identi...3786&SiteId=no

Mens den fortsatt ser ut til å koste 13 995 hos Elkjøp
    http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...IPS%2032PF5320

Var Elkjøp billigst ?

Elgiganten i norge har absolutt ingenting med elkjøp å gjøre. De utnytter navnet som brukes i andre land elkjøp har etablert seg i.

Side 5 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •