Idiotforsikring - Et filosofisk spørsmål... - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Synd med kameraet ditt.

Knuser jeg noe så er det bare en grunn til å kjøpe meg noe enda bedre

Aldri ødelagt noe, egentlig.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøper forsikring på laptoper og dyre kameraer. Men ikke på andre ting som tv osv.

Jeg har vel egentlig aldri ødelagt noe jeg heller, men det er veldig greit å ha den tryggeten at man kan f.eks ta med det nye speirefleksen ut på isen og ta bilder av skøyter og kiting på is osv. Her er det fort gjort å dette i bakken og ødelegge kamera. (Bare et eksempel) Og når det gjelder laptoper så er det fantastisk deilig å slippe å tenke så veldig nøye på den. Da kan man virkelig bruke den som det arbeidsverktøyet den er.

Her kan man også tenke litt som Akto, utvikling på laptop fronten er stor...

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av espenc
    Her kan man også tenke litt som Akto, utvikling på laptop fronten er stor...

Jo'a... Er jo et moralsk spørsmål men igjen så tenker ikke butikker så "moralsk" når ansatte får bonus for å pakke ned ting på deg... Har en kompis som ble forbanna når PCen hans hang seg opp hele tiden og knuste den... Han fikk jo en mye bedre en tilbake senere. Det som var litt morsomt var at han senere fikk jobb i en slik servicebedrift og måtte smile litt når han fikk slike knuste PCer hele tiden "Mista fra skap" også er PCen totalt most hehe... Men de på slike servicebedrifter bryr seg ikke, bare får inn en knust PC og skriver tilbake at den ikke er reparerbar, hvis den ikke er det selvsagt.
    Har for min del ikke samvittighet til å tulle med forsikringer, litt kjeltring blir det.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •