lsound.no

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 22

Tråd: lsound.no

Active KinoWalla sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    344
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

lsound.no

Sikkert mange som har lagt merke til det allerede, men velger og poste det for det om, nå ser det du som lsound har begynt

http://www.lsound.no/

Sitter og vurderer en SVS i framtida :P

Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette så jo veldig bra ut.. Hadde dog vært morsomt å se flere modeller. Virker som det er slik at det hele egentlig bare er en automatiseringsprosess man betaler for. Synd det er ikke er et lokale man kan stikke innom for å få en demo. (arrester meg hvis jeg tar feil)

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CFD
    ............ Synd det er ikke er et lokale man kan stikke innom for å få en demo. (arrester meg hvis jeg tar feil)
    Du er arrestert !!! Og takk for det:grin:

Active Wolverin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KinoWalla
    Sikkert mange som har lagt merke til det allerede, men velger og poste det for det om, nå ser det du som lsound har begynt

http://www.lsound.no/

Sitter og vurderer en SVS i framtida :P
    Fine greier.
    Vurderer å få meg en sub til, og SVS har vært en av de aktuelle kandidatene.
    Står mellom en SVS eller en B&W til.
    Har en B&W fra før.

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en god del erfaring med B&W og er stor fan av høyttalerene deres, men subber det kan de ikke dessverre.

Jeg ville definitivt gått for 1 SVS ( hvilken som hels box utgave ) og solgt B&W subben du har.

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Arendal
    Jeg har en god del erfaring med B&W og er stor fan av høyttalerene deres, men subber det kan de ikke dessverre.

Jeg ville definitivt gått for 1 SVS ( hvilken som hels box utgave ) og solgt B&W subben du har.
    Er kjempe fornøyd med B&W subben min, men synes ikke den går dypt nok og ikke er nok punch i.
    B&W er genial til musikk, så den blir ikke solgt.
    Men er godt mulig jeg tar en SVS i tillegg, og kjører med 2 subber.
    Er det som er planen min.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer priserne først når man logger inn eller ? Så de ikke....

Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det bare har kommet pris på PB10-ISD enda.

Newcomer krolsen91 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    258
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som hvet hvor i Arendal lsound holder til?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av krolsen91
    Noen som hvet hvor i Arendal lsound holder til?
    Svaret ligger på hjemmesiden.

http://www.lsound.no/index.php?side=...p=693&art=3122

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wolverin
    1. Er kjempe fornøyd med B&W subben min, men synes ikke den går dypt nok og ikke er nok punch i.

2. B&W er genial til musikk......................, så den blir ikke solgt.

3. Men er godt mulig jeg tar en SVS i tillegg, og kjører med 2 subber.
    1. Dette blir litt selvmotsigende, vel..........? Hva skal en SUB EGENTLIG gjøre?

2. Se pkt. 1

3. Du har en god plan for framtiden, men B&W'n bør heller selges for å finansiere den andre.

Etter en direkte sammenligning av min egen SVS mot B&W 855, er SVS'n en soleklar favoritt til musikk. Ren utklassing...........;-)

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Folkens, vær vennlig ta B&W vs. SVS i en dertil egnet tråd (...og det er ikke denne)!

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Flageborg
    1. Dette blir litt selvmotsigende, vel..........? Hva skal en SUB EGENTLIG gjøre?

2. Se pkt. 1

3. Du har en god plan for framtiden, men B&W'n bør heller selges for å finansiere den andre.

Etter en direkte sammenligning av min egen SVS mot B&W 855, er SVS'n en soleklar favoritt til musikk. Ren utklassing...........;-)
    Jeg skal respektere lygren, og skal ikke si mer enn at jeg ikke er enig i dine utsagn.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Konstruktiv kritikk: Lsounds hjemmesider er bra rent layoutmessig og i tråd med SVS-konseptet. Synes allikevel enkelte produktbeskrivelser bør modereres noe. Utstrakt bruk av utropstegen, og enkelte adjektiver gir meg assosiasjoner til postordremarkedet.

For å overbevise kjøperne at SVS-produktene er uovertrufne bør det heller linkes til tester, og ikke slik "Blink Kjøp-språk".

Antar iveren har tatt litt overhånd i starten, og at produktbeskrivelsene presenteres litt mer nøkternt i ettertiden.

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Konstruktiv kritikk: Lsounds hjemmesider er bra rent layoutmessig og i tråd med SVS-konseptet. Synes allikevel enkelte produktbeskrivelser bør modereres noe. Utstrakt bruk av utropstegen, og enkelte adjektiver gir meg assosiasjoner til postordremarkedet.

For å overbevise kjøperne at SVS-produktene er uovertrufne bør det heller linkes til tester, og ikke slik "Blink Kjøp-språk".

Antar iveren har tatt litt overhånd i starten, og at produktbeskrivelsene presenteres litt mer nøkternt i ettertiden.
    Jeg nevnte noe av det samme i SVS tråden under Prisjakt. Det er (var i hvertfall) en del skrivefeil, og som jeg skrev "litt for direkte oversettelser fra engelsk".

Jeg trodde utropstegnene var et tegn(!) på at dette var oversatt ganske direkte fra engelsk, og amerikanere er vel ikke kjent for å være blyge akkurat. Men når jeg ser etter nå, er det ikke spesiellt mange utropstegn på sidene til SVS, så dette gjenspeiler nok mer den entusiasmen de som står bak de norske sidene føler for produktet de skal selge. Kanskje litt for mye av det gode når hver setning avsluttes med utropstegn. Folk kan komme til å tenke "Høres det for godt ut til å være sant, er det som regel det", spesiellt her i nøkterne Norge.

Rene skrivefeil, trykkfeil og språklige feil burde lukes bort. De/dem feil, deres/sine feil, osv.

-Men jeg er veldig følsom for dette, og det er ikke sikkert andre er det. Jeg kjøpte en gang et software-produkt på nettet, og i ettertid gikk jeg inn på nettsidene til firmaet som sto bak, fordi jeg trengte brukerstøtte. Engelsken på dette nettstedet var temmelig dårlig, og dette ga meg umiddelbart en flau smak i munnen - jeg følte at jeg antagelig hadde gjort et dårlig kjøp, fordi dersom de ikke kunne skrive engelsk på en ordentelig måte, er det vel ikke sikkert de er så nøye ellers heller. Ganske irrasjonellt egentelig, og det stemte sikkert ikke, men det var sånn jeg følte det. Jeg skrev faktisk mail til dem og anbefalte dem å få tak i folk som kunne engelsk skikkelig til å skrive om websidene deres, fordi det virket uproffesjonellt slik det var nå. Jeg fikk aldri noe svar (skrev mailen på en 'snill' måte). Så godt språk er viktig for meg for at et firma skal virke seriøst.

Auda - denne posten ble mye lenger enn den skulle.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt OT: Det er ofte en grunn til at en bedrift bør ha ulik kompetanse for å lykkes. Noen utvikler idéer, noen designer, noen fabrikerer, noen markedsfører/selger og andre driver kundestøtte. Det er ikke mange mennesker som behersker alle leddene.

Newcomer Bombadil sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om lsound kommer til å ta inn flere subwoofere etterhvert? Tenker da spesielt på sylinder subbene til svs.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er demomulighetene, har de et rom med skikkelig kalibrert utstyr?

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av John P.
    Så godt språk er viktig for meg for at et firma skal virke seriøst.
    Helt enig med dette (og for så vidt resten av innlegget ditt). Skrivefeil og dårlig språk på sidene gir meg et dårlig inntrykk.

Newcomer Bombadil sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bombadil
    Noen som vet om lsound kommer til å ta inn flere subwoofere etterhvert? Tenker da spesielt på sylinder subbene til svs.
    For å svare på mitt eget spørsmål så leste jeg litt på www.svsubwoofers.com og fant ut følgende.

"The line-up will be limited at first. Only our most popular box subs initially, with more product to follow just as soon as we can ready them for the export market. The PB10-ISD will be the first down the ramp, followed in September by the PB12-Plus and the PB12-Plus/2. Small subs, main speakers and other subs in our lineup are all candidates for export, but we intend to build up our select dealers slowly and keep options to a core of proven sellers. By mid-August the first PB10-ISD's will be landing on the beaches (in nice prepackaged sea-going containers), pre-orders for the other two export SVS's will likely be in place by then too. "

Så det kan ta litt tid.

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •