Ny CD butikk --> BangCD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer Asbjørn sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny CD butikk --> BangCD

Heisann!

Som sikkert andre her på forumet fikk jeg en "spam" mail fra en ny nettbutikk med utgangspunkt i Singapore som heter BangCD. Ligner veldig mye på CDWoW i layout og ligger ca £1 under i pris. Nye CD'er selges for £6,99 inkludert frakt. Meget hyggelig pris med andre ord :-)

http://www.bangcd.com

Høres jo litt mistenkelig ut, men har sjekket litt på nettet og de som har prøvd dem har fått tilsendt ekte vare uten nevnverdige problemer (selv om mange synes dette lukter litt fishy). Kan se ut som de har fått tak i kundelisten til CDWoW, ettersom veldig mange som handler der har fått denne "spam" mailen. Men ingen har negative opplevelser hittil og ingen finner beviser for at dette er en avansert form for svindel.

Men alt må jo testes, så jeg har hoppet i det og bestilte en CD fra dem... Andre her som har prøvd?

Gir rapport hvordan det går :-)

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så jo grei og oversiktlig ut, men utvalget var omtrent som i en av de mindre butikkene til Free Record Shop. Søkte på blant annet Opeth, Yes, Deep Purple, Genesis, Porcupine Tree, Tool og A Perfect Circle uten resultater, og ble foreslått 50 Cent og Destiny's Child isteden.

Newcomer Njål sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De har fått skryt for rask levering, men veldig mange lurer på hvor de har fått tak i mailinglistene sine.
    Har fått spam fra dem selv (første spam'en på en ganske ny adresse), og kommer ikke til å bruke dem.
    Når det gjelder £1 lavere enn CD Wow, så finnes det jo bøtter og spann av steder med x£off/x$off-link'er man kan bruke for å få ned prisene på Wow.

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Njål
    Når det gjelder £1 lavere enn CD Wow, så finnes det jo bøtter og spann av steder med x£off/x$off-link'er man kan bruke for å få ned prisene på Wow.
    Hvor?
    Help me...
    Link????

Newcomer Njål sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Hvor?
    Help me...
    Link????
    F. eks. her, se nedover for CD Wow-link'er. En som alltid virker er den øverste CD-WOW.us, på $2off.
    Trykk på "Click here to activate the discount and go shopping! »" på CD Wow-sida.

Newcomer Asbjørn sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig grei den 20% CDWoW discount linken når den funker :-) Men den går av og på som en jojo!

Ellers kommer jeg ikke under £7,75 (med beste dicount voucher jeg kunne finne) på den spesifikke cd'n som jeg bestilte fra BangCD (Richard Thompsons siste). Så da var det ørlite å spare på BangCD (der kostet den 6,99).

CDWoW (+ diverse andre) kommer jeg nok til å fortsette å bruke, men konkurranse er fine greier og jeg for billigste løsning der og da...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •