møbel

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15

Tråd: møbel

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

møbel

Hei, noen som har forslag på et hifi møbel jeg kan ha xbox, forsterker, dvd spiller og HTPC i som er med glassdør (for fjernkontroll) og låsbart...?
    Trenger en som tåler 70 kg tv, selv om plasma er på planen så må nok den stå en stund til...

Min 2 åring prøvde å mate min dyrbare dvd spiller med spillekort i dag og jeg fikk angstanfall og innser at jeg må sikre ting litt bedre.

Han toppet det med å vippe fronthøytaler over ende så spikes spratt til alle kanter... :roll:

Skulle hatt en kjellerstue gitt...

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Jeg kjøpte denne benken for et par år siden til kampanjepris på Bohus. Tror den kostet ca. 1300. Har mørke glass (som ikke jeg bruker), de er ikke problematisk for fjernkontrollene. Har også lås.

Mulig noe slikt kunne være noe? Sjekk møbelkjedene..

Beklager bildekvalitet, men du ser prinsippet...

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Active Dobermann sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    IKEA har jo bare billig dr**tt. Det er vanskelig å finne møbler som er egnet til å holde en del komponenter og som ser bra ut.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er i samme situasjon, og sliter enda med å finne en PEN benk. De fleste designer benkene er jo bare 40-50cm dype, får da ikke plass til receiveren. Men så en benk på skeidar som er fryktelig billig også som jeg skal ta en titt på:

http://www.skeidar.no/sk_visprodukt....=0&Search=

Denne ser pen ut ihvertfall på bildet og har låsbar glassdør :lol: har ei datter på 11 mnd som elsker å dra ut knapper og andre ting fra forsterker :? . Men vet ikke hvor mange kilo denne tåler da.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så grei ut den benken fra skeidar da... hmm får stresse ned til den lokale avdelingen her etter pinse og sjekke den ut.

IKEA har jeg sett på.. men får litt dårlig vibes når det gjelder IKEA... har vært borti en del prosjekter (les: montering av IKEA stuff) tidligere...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harol
    Er i samme situasjon, og sliter enda med å finne en PEN benk. De fleste designer benkene er jo bare 40-50cm dype, får da ikke plass til receiveren. Men så en benk på skeidar som er fryktelig billig også som jeg skal ta en titt på:

http://www.skeidar.no/sk_visprodukt....=0&Search=

Denne ser pen ut ihvertfall på bildet og har låsbar glassdør :lol: har ei datter på 11 mnd som elsker å dra ut knapper og andre ting fra forsterker :? . Men vet ikke hvor mange kilo denne tåler da.
    Dybden var også et av mine problemer. AVR'en er 53cm. Den jeg kjøpte er vel drøye 50cm. Men det var bare å utelate "planken" bak på den ene siden, som man kan se på bildet.

Hvis dere bruker litt tid på å være "beinharde" på stereo og HT med barna, skal ikke det være noe problem. Det har alltid stått fremme hos meg, har hatt en "nærgrense" og den har vært akseptert hele tiden...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe ja du kan tro jeg har smekket fingre ann mass her, lokket og lurt... men jeg hører en rå latter, så har han skrudd på strømmen på spilleren, og trykket eject...

Eller annen variant der han har skrudd volume på forsterkeren MAX... kan tro det var wakeup call en morgen her jeg skulle høre på radioen...

Så jeg tror jeg velger å investere i noe håndfast vern...

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av APP
    hehe ja du kan tro jeg har smekket fingre ann mass her, lokket og lurt... men jeg hører en rå latter, så har han skrudd på strømmen på spilleren, og trykket eject...

Eller annen variant der han har skrudd volume på forsterkeren MAX... kan tro det var wakeup call en morgen her jeg skulle høre på radioen...

Så jeg tror jeg velger å investere i noe håndfast vern...
    Hahaha :-) DET er morsomt, men er også et problem etter fest. Har forsterker som starter på et fast volum.

Ser du skriver HAN, og da er det vel like greit å låse det inne ja, hehe :-) :-) Det første nevøen min gjorde på første besøk hos meg etter innkjøp av nye høyttalere for noen år siden, var å trykke inn et av elementene.. Nå kan den familien kjøpe så dyrt anlegg de bare vil, han gjør det aldri igjen, hahaha...

Sorry, men det var vel litt OT :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, vel hadde ikke noe problem med han første som er 3 nå. Jeg lot ham bare få tukle med det så ble det kjedelig for han fikk lov. Men desverre funker ikke den taktikken med hun minste nå på 11 mnd. Hun skal til stadighet bort og tukle med det som står i den hyllen. Så smiler hun bare når jeg sier hun ikke får lov og tar henne vekk :lol:

Intermediate tralltrall sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tegn en benk selv, og få noen til å lage den, om dere ikke er "handy" og får det til selv.

Da kan det bli veldig fine hifimøbler som er akkurat som dere vil ha det.

Jeg hadde planer om å tegne noe selv, men fant en som dekket mine behov, så da utsatte jeg prosjektet litt.

mvh

Tormod
    Min byggetråd og hjemmekino: Min hjemmekino

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter på svar fra Edeltre AS i Stavanger angående tilbud på benk. Det er ett møbelsnekker firma. Regner med tilbud neste uke så vi får se hva prisen blir.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har vært å sett på den fra Skeidar, den var super og tåler 80 kg så jeg skal kjøpe den.
    8)

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm får ta en tur jeg også da. Har bedt en snekker komme opp med pris på en stereo benk. En kopi som jeg så i ett Home Cinema Choice til £1800. Får se hva pris jeg får av ham. Men er jo veldig fristende med skeidar sin til den prisen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •