Epson Emp TW10H og takoppheng

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Epson Emp TW10H og takoppheng

Jeg har planer om å kjøpe meg en emp tw10h for å henge i taket.. Driver da og kikker på endel forskjellige oppheng, og kom over et på nettdata.no som det var ålreit pris på. Opphenget heter SMS Lightweight Unislide 130mm og koster 870kr. http://www.nettdata.no/no/dept_44.html

Når jeg ser på den lista som ligger der over alle hvilke projektorer som støttes, så finnes det en kolonne som heter "Prj unislide yes or no", og på tw10 står det "Yes Unislide 3 short arms". Noen som vet om jeg da trenger noe ekstra i forhold til det opphenget til 870kr?
    Noen som evt har noen andre gode tips til rimelige oppheng som gir liten avstand mellom taket og denne projektoren?
    jeg er HELT grønn på området, så alt er interessant.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta kontakt med nettdata på epost! De er svært flinke til å hjelpe og svarer rimelig raskt.. :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Armene på opphenget er for korte til at de kan nå alle 4 skruefestene på projektoren, men klarer å nå 3 av de. Dette mener de vel er nok og det tror jeg de har rett i. 3 Maskinskruer bør være mer enn nok til å holde på 3-4Kg projektor.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •