Der untergang

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Der untergang

Intermediate pmo sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av audunth
    DVD'en er allerede ute i Tyskland. Kommer ikke før i august/september her hjemme visstnok (heia Norge!!).

En ting verdt å nevne er at det er kun 2-disk Platinum-utgaven som har engelsk tekst.

Noen som vet når den kommer ut i Storbritannia eller USA?
    Kjøpte platinium utgaven på amazon.de. Det er riktig at den er tekstet selv om det ikke fremgår av informasjonen på amazon.de. Den har både Tysk Og Engelsk tekst og koster 19,99 Euro og er av vedlig god kvalitet både på bilde og lyd (DTS). NB, de flår deg på shipping, 11 Euro. (Til Sverige og Finnland koster det 4,67 Euro men de er jo i EU så da så)Har lett overalt etter relase datoer i UK og USA men har ikke funnet noe.

Newcomer Njål sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eller kjøp den på CD Wow, NOK159,99 med frakt. Tar du deg bryet med å sammenligne CD Wow-priser med forskjellige rabatt-link'er her kan du sikkert få den enda litt billigere.

Intermediate pmo sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Njål
    Eller kjøp den på CD Wow, NOK159,99 med frakt. Tar du deg bryet med å sammenligne CD Wow-priser med forskjellige rabatt-link'er her kan du sikkert få den enda litt billigere.
    takk for info, på CDwow har jeg ikke handlet enda men den så brukbar ut med free shipping. Et lite spørsmål, hvordan fikk du endret prisen fra pund til Nkr. finner ikke hvor man gjør det ?

Newcomer Njål sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pmo
    takk for info, på CDwow har jeg ikke handlet enda men den så brukbar ut med free shipping. Et lite spørsmål, hvordan fikk du endret prisen fra pund til Nkr. finner ikke hvor man gjør det ?
    CD Wow har forskjellige 'fronter' mot forskjellig land, tror den jeg linket til med pris i NOK er den eneste norske (du får bare brukt rabatt-linker i den butikk-'fronten' de hører til, så du må selv gjøre jobben med å sammenligne, om det er noe å tjene vil variere med vekslekurs og valutagebyr).
    En del av butikkene gir likevel mulighet for å få belastningen i annen valuta enn den på sida (tror USD-varianten gir mulighet for NOK).
    Som oftest er NOK-sida blant de billigere (selv i forhold til rabatt-linker til de andre), og det gjør det lett å forholde seg til mva-grensa. Tar kortet ditt %'er for veksling er det enda mer sannsynlig at den i NOK er blant de billigste i praksis.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    denne filmen, skal jeg ha! faaaack norske undertitler. hvor får jeg den fortest? :lol:

Newcomer Njål sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av keysersoze
    denne filmen, skal jeg ha! faaaack norske undertitler. hvor får jeg den fortest? :lol:
    Har CD Wow den 'in stock' er den hos deg på under en uke vanligvis.
    Har de den ikke på lager er sannsylingvis Amazon.de en del raskere (og dyrere).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •