Bluetooth øretelefoner i stereo/surround ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bluetooth øretelefoner i stereo/surround ?

Noen som vet om det går an å få tak i Bluetooth headset i stereo/surround noen plass ? Vet ikke om det er kommet på markedet ennå, å visst det er komt, er det noen som vet om det funker bra ?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei ulven, kan dele de erfaringene jeg har.

jeg har forsøkt å bruke to stk mono bt-headset samtidig kobla opp mot mediaavspillere på ulike telefoner (6230, k700, d500 m.v.), men ingen av disse telefonene har støtta stereo.

kult likevel å ha ett stk bt-headset på øret med mp3 streaming fra mobiltelefonen. det har jeg

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av keysersoze
    hei ulven, kan dele de erfaringene jeg har.

jeg har forsøkt å bruke to stk mono bt-headset samtidig kobla opp mot mediaavspillere på ulike telefoner (6230, k700, d500 m.v.), men ingen av disse telefonene har støtta stereo.

kult likevel å ha ett stk bt-headset på øret med mp3 streaming fra mobiltelefonen. det har jeg
    Ok, syns det er merkelig at det ikke er kommet ut noe for det hadde jo vært digg,jeg har jo blåtann på tlf,tast/mus funker jo perfekt.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dette er det jeg har til min motorla v3x - denne stereohodetelefonen er helt i topp.
    hilsen thm4855 Molde
    Bluetooth® stereoheadset HT820

Bluetooth® stereoheadset HT820 er den ultimate trådløse løsningen for musikkentusiaster som vil spille musikk, men samtid ikke gå glipp av anrop.

Hjemmestereoadapter DC800

For musikkentusiaster er Bluetooth®-hjemmestereoadapteren DC800 en ny måte å lytte til digital musikk trådløst fordi du kan nyte sangene på hjemmeanlegget gjennom headsettet.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

gå til motorola.no

Sitat Opprinnelig postet av Ulven
    Ok, syns det er merkelig at det ikke er kommet ut noe for det hadde jo vært digg,jeg har jo blåtann på tlf,tast/mus funker jo perfekt.
    Bluetooth® stereoheadset HT820

Bluetooth® stereoheadset HT820 er den ultimate trådløse løsningen for musikkentusiaster som vil spille musikk, men samtid ikke gå glipp av anrop.

Hjemmestereoadapter DC800

For musikkentusiaster er Bluetooth®-hjemmestereoadapteren DC800 en ny måte å lytte til digital musikk trådløst fordi du kan nyte sangene på hjemmeanlegget gjennom headsettet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •