Trenger hjelp til prisvurdering av ulike Collectors- og Deluxe-editions

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 1 av 1
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2014
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp til prisvurdering av ulike Collectors- og Deluxe-editions

Jeg har lagt ut en del på Finn.no (FINN-kode: 47514242), blant annet Jurassic Park, James Bond-koffert m/filmer, SAW, The Nightmare Before Christmas, Pixar Luxo jr, Blade Runner, Phantasm, Gollum etc.

Nå har jeg begynt å få bud på en del ting, men har det problemet at jeg ikke aner hva disse tingene er verdt i dag. Er det noen her som kan hjelpe meg med å komme med en prisvurdering ut fra bildene jeg har lagt ut i annonsen?

Håper virkelig noen kan hjelpe meg med å finne ut hva som kan være fornuftige prisforslag jeg kan/bør godta
    (Finn-annonsen er midlertidig fjernet. Jeg legger derfor bildene ut her også).

Jeg er veldig takknemlig for tilbakemeldinger!
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Trenger hjelp til prisvurdering av ulike Collectors- og Deluxe-editions-1-jpg   Trenger hjelp til prisvurdering av ulike Collectors- og Deluxe-editions-2-jpg   Trenger hjelp til prisvurdering av ulike Collectors- og Deluxe-editions-3-jpg   Trenger hjelp til prisvurdering av ulike Collectors- og Deluxe-editions-4-jpg   Trenger hjelp til prisvurdering av ulike Collectors- og Deluxe-editions-5-jpg  

Trenger hjelp til prisvurdering av ulike Collectors- og Deluxe-editions-6-jpg   Trenger hjelp til prisvurdering av ulike Collectors- og Deluxe-editions-7-jpg   Trenger hjelp til prisvurdering av ulike Collectors- og Deluxe-editions-8-jpg   Trenger hjelp til prisvurdering av ulike Collectors- og Deluxe-editions-9-jpg   Trenger hjelp til prisvurdering av ulike Collectors- og Deluxe-editions-10-jpg  

Trenger hjelp til prisvurdering av ulike Collectors- og Deluxe-editions-11-jpg   Trenger hjelp til prisvurdering av ulike Collectors- og Deluxe-editions-12-jpg   Trenger hjelp til prisvurdering av ulike Collectors- og Deluxe-editions-13-jpg   Trenger hjelp til prisvurdering av ulike Collectors- og Deluxe-editions-14-jpg   Trenger hjelp til prisvurdering av ulike Collectors- og Deluxe-editions-15-jpg  

Trenger hjelp til prisvurdering av ulike Collectors- og Deluxe-editions-16-jpg  
    Sist endret av Trumo1; 03-30-2014 kl 00:19

Lignende tråder

1. Hjelp til prisvurdering: 1.5 år gammel 52" LCD
    By pepo in forum Produkt -og prisjakt Video
    Svar: 2
    Siste melding: 05-10-2012, 14:20
  2. Hjelp til prisvurdering av monster turbine pro.
    By Øivind-J in forum Head-Fi
    Svar: 5
    Siste melding: 05-07-2012, 16:29
  3. Gift-, Collectors- og Limited Editions (kun DvD)
    By EnZent in forum HD filmer (Blu-ray, streaming)
    Svar: 3
    Siste melding: 09-03-2008, 13:42
  4. Svar: 7
    Siste melding: 01-29-2006, 00:36
  5. Titanic Deluxe Collectors Edition 2/4 Disc
    By PeGG in forum HD filmer (Blu-ray, streaming)
    Svar: 12
    Siste melding: 12-09-2005, 13:58

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •