Live aid boxen

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Live aid boxen

hvor finner jeg denne billigst? vet at platekompaniet selger denne for 399,- og cdon 429,-. har ikke sett denne boxen på hverken obs, elkjøp eller Spaceworld. free record shop skulle ha 499,- for denne!!! og kjøpe fra play til £29 blir ikke aktuelt. har ikke vært hos musikkverket å sett etter denne, men regner med at den koster 6-700,- kroner der.

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestilte min fra www.cd-wow.fm for 203 norske kroner inklusive frakt.
    Krysser fingrene for at rette karen får den på disken hos tollvesenet og at jeg dermed slipper momstillegget siden den kun er 3,- over 200-grensen.

(Noe jeg godt synes de kunne gjort siden UK faktisk har latt samlingen være momsfri i hele landet til fordel for saken, Live Aid).

Intermediate hamtor sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    621
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Jeg bestilte min fra www.cd-wow.fm for 203 norske kroner inklusive frakt.
    Krysser fingrene for at rette karen får den på disken hos tollvesenet og at jeg dermed slipper momstillegget siden den kun er 3,- over 200-grensen.

(Noe jeg godt synes de kunne gjort siden UK faktisk har latt samlingen være momsfri i hele landet til fordel for saken, Live Aid).
    Jeg bestillte også den fra cd-wow for 203, men da jeg skulle belaste kortet sjekket jeg kursen på dollar, og endte med å kjøpe den i dollar = 197 kr,-

Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Men det urettferdige der er at gjeldene kurs er den dollarkurs tollvesenet bruker den dagen pakken kommer.
    Det vil si, hvis du ble trekt 197,- og dollarkursen stiger innen den kommer til landet, og tollvesenet sin kurs sier 203,- den dagen pakken kommer så kan de starte hele momsprosessen hvis de vil.

Men, det går nok sikkert bra på 203 også håper jeg. Har fått høyere summer inn tidligere som de har valgt å gå "smertefritt" gjennom systemet.

Intermediate hamtor sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    621
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Men det urettferdige der er at gjeldene kurs er den dollarkurs tollvesenet bruker den dagen pakken kommer.
    Det vil si, hvis du ble trekt 197,- og dollarkursen stiger innen den kommer til landet, og tollvesenet sin kurs sier 203,- den dagen pakken kommer så kan de starte hele momsprosessen hvis de vil.

Men, det går nok sikkert bra på 203 også håper jeg. Har fått høyere summer inn tidligere som de har valgt å gå "smertefritt" gjennom systemet.
    Siden jeg har reservert meg mot at posten skal fortolle pakker for meg, må jeg gjøre det selv. Da tar tollerne utgangspungt i kvitering jeg har der det står at jeg har betalt 197 kroner, altså ingen mva.

Newcomer diskvask sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er tollvesnet sine kurser som er de gjeldende. Verdien som er oppgitt på sendingas faktura er den det regnes på, og den er ikke nødvendigvis den samme du får opp i nettbanken din.

Jeg har ikke forsøkt å krangle med de før, men 3 ussle kroner burde nu gå igjennom med litt godvilje.

Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ånei.. tror de driter i at det dreier seg om 3 kroner.

Active macca sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men gutter! CD-wow setter jo en sølvfarget tapebit over prisen på pakkens utside, så dette må jo bare gå greit!! :lol:
    Trur sjøl jeg står over og beholder minnet i skallen som jeg koser meg med. Likte svært dårlig at lydteknikerne fucka up mic'en til Macca under Let It Be!! :wink:

Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte min til 203,- hos cd-wow.
    Nå er den priset til 349,- hos cd-wow.

Intermediate tommy_sn sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare synd den er elendig bildekvalitet på denne utgivelsen...Er ikke mest å skryte av lyden heller..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •