Hobbiten Blu-ray 95 kr hos Elkjøp, bare idag! (08/04) - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 66 av 66
    Intermediate Ender sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    579
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Tronic
    Tror jeg vil hevde at uansett film - ny eller gammel - og uansett teknisk kvalitet både på selve filmen og på avspillingsutstyret - er det nok handling, regi og skuespillerprestasjoner som teller mest for meg, selv om jeg har en kino som yter rimelig bra på lyd og bilde.
    Kan da herved anbefale deg teater, mye penger å spare på lyd og bilde utstyr for deg

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ender
    Kan da herved anbefale deg teater, mye penger å spare på lyd og bilde utstyr for deg
    Nei, trenger ingen anbefalinger. Er ikke spesielt interessert i teater, som er noe ganske annet enn film, og det er ikke penger å spare når man allerede har nødvendig utstyr. Jeg har heller aldri sagt at jeg er ute etter å spare penger. Så det du kommer med er jo bare provoserende vås.
    Poenget er derimot at enkelte tydeligvis er så ensidig opptatt av bilde og spesielt kanskje lyd, at andre og vesentlige aspekter ved filmopplevelsen ikke ser ut til å bety så mye. Da er vi på et infantilt nivå.

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tronic
    Nei, trenger ingen anbefalinger. Er ikke spesielt interessert i teater, som er noe ganske annet enn film, og det er ikke penger å spare når man allerede har nødvendig utstyr. Jeg har heller aldri sagt at jeg er ute etter å spare penger. Så det du kommer med er jo bare provoserende vås.
    Poenget er derimot at enkelte tydeligvis er så ensidig opptatt av bilde og spesielt kanskje lyd, at andre og vesentlige aspekter ved filmopplevelsen ikke ser ut til å bety så mye. Da er vi på et infantilt nivå.
    Må innrømme at jeg spessielt med transformers filmene ikke klarer og sitte igjennom hele filmen. Utenom i de tilfellene jeg er så langt, langt over promille grensa at jeg like greit kunne ha sett den på mobilen.

Og jeg ser på meg selv som en 'hjernedød action film' fan, men selv jeg har ei grense :P

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av NorwegianGoose
    Alle skriver sine meninger om lyden her inne. Men hvordan var egentlig bildekvaliteten? For meg er dette en stor del av filmopplevelsen også 8-)
    På min 65VT50 så er bildet helt utrolig bra, det kunne vært litt bedre på sort nivå men ikke noe som er et problem.

Active NorwegianGoose sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å holde litt liv i tråden, så jeg at Elkjøp hadde et nytt supertilbud. A good day to die hard til 95.- forhåndsbestilling selvsagt da denne slippes 26/06/13

http://www.elkjop.no/product/filmer-...e-hard-blu-ray

-image-jpg

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Istedet for å holde liv i en tråd som handler om Hobbiten, så kan man bruke den rette tråden som har eksistert lenge.

http://avforum.no/forum/produkt-pris...tible-243.html
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •