Billigste DVD nettbutikk.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 22
    Newcomer Blodpudding sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billigste DVD nettbutikk.

Jeg har aldri kjøp DVD over nett før, men mange tiltler står på ønskelisten og jeg ønsker derfor å spare noen kroner.
    Hvilken nettbutikk har best priser på DVD, butikken trenger ikke å være norsk.
    Takker!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Play.com

Intermediate hamtor sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    621
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Active macca sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tipsene til Rubina og Hamtor er meget gode.
    dvdsoon er riktignok utrolig trege, men ofte billige!! Jeg kjøpte nyeste konserten til Peter Gabriel til ca. 70 kroner inkl porto!!!
    Play har best utvalg av de tre, mens cd-wow.fm har prisene i norske kroner. Billig!

Newcomer Skynet sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har gitt opp DVDSoon (late). Håpløs på å levere.Hvis en film kommer bort i posten går det flere måneder før du får en ny.Har ventet siden juli på en film.Enda ikke fått den.

Newcomer Holmis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Play.com er helt klart den beste jeg har brukt. Leverer veldig kjapt og til greie priser.

Intermediate Nemesis sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    703
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Play er bra.Har 3 DVD'er for £20(ca 240.-) nå.Har også bra utvalg på DVD-A og SACD.
    Handler dog mine nye filmer(preorder) på DVDSoon.Ca.135 for nye filmer med frakt er OK. 8)
    HD DVD : 189 , BD:320, DVD:681,Music DTS/DD DVD:55. DTS CD:35 , CD 1340, SHM-SACD :18 SACD:349 , DVD-A : 324 , PA-BD:16 LP:182,

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Billigste DVD nettbutikk.

Sitat Opprinnelig postet av Blodpudding
    Jeg har aldri kjøp DVD over nett før, men mange tiltler står på ønskelisten og jeg ønsker derfor å spare noen kroner.
    Hvilken nettbutikk har best priser på DVD, butikken trenger ikke å være norsk.
    Takker!
    Play.com leverer bra! De deler også opp forsendelsen pr. produkt slik at det ikke blir tollgebyr.....for ellers vil det lønne seg å kjøpe lokalt. Avhengig av kursen, vil nok ca. £16/skive være limit.

Intermediate tralltrall sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Hvordan er toll reglene for bestilling av filmer og cder?

hvor mye kan jeg handle for før jeg må betale toll?

Intermediate Nemesis sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    703
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    200.- før frakt.Over det må du betale moms på prisen + frakt.
    HD DVD : 189 , BD:320, DVD:681,Music DTS/DD DVD:55. DTS CD:35 , CD 1340, SHM-SACD :18 SACD:349 , DVD-A : 324 , PA-BD:16 LP:182,

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Varene som www.dvdsoon.com har hatt på lager, har jeg fått veldig kjapt. Har opplevd flere ganger at dvd'er har vært i postkassa allerede 3 dager etter bestilling (og det er kjapt når det sendes fra Canada :shock: ).

Er de ikke på lager, så kan det fort ta litt tid. Du burde derimot sjekke all info om dvd'ene du evt bestiller (teksting, ekstramateriale etc, avhengig av hva du er interessert i) i tillegg til å legge merke til at Canada er to-språklig; engelsk og fransk.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bc2d
    Varene som www.dvdsoon.com har hatt på lager, har jeg fått veldig kjapt. Har opplevd flere ganger at dvd'er har vært i postkassa allerede 3 dager etter bestilling (og det er kjapt når det sendes fra Canada :shock: ).
    3 dager? Virkelig? Sikkert at det sendes fra Canada i de tilfellene?

Newcomer Araya sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må si meg meget fornøyd med DVDsoon.com. Alle filmer jeg har bestilt, har brukt 3 dager over atlanteren fra den dagen de ble sendt. Det norske postvesen kan bare glemme en slik effektiv levering. DVDsoon er vel også billigst. Fikk i går Hellraiser III, til den nette sum av ca. 40 kroner.

Play.com er også å anbefale. Kjapt og billig.

CDwow.com har jeg bestilt fra en gang, men får stadig vekk mail med unnskyldninger om at varen blir forsinket. I sist mail sa de det var en feilpressing som gjorde det.. :evil: . Er foreløpig ikke fornøyd med dem.

DVdepot.com synes jeg også er bra, selv om de er litt dyrere. De har nå begynt med rimelig porto, noe som hjelper, men i forhold til DVDsoon så bruker filmene en evighet over Atlanteren hvis man ikke velger DHL som forsendelsesalternativ ( det blir jo mye dyrere,også).

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    play.com

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,981
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gratulrerer! Du klarte faktisk å gjennopplive en tråd fra 2004!! Ny rekord på forum?!8)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var morro ja!

Jeg skommet litt over innleggene og fant ikke amazon.com der.
    Ettersom tiden har gått så har jeg sluttet og kjøpe fra play.com pga. at man må kjøpe i euro i stedet for pund slik ståa er nå, dette gjør filmene dyrere. Pluss at de deler ikke opp bestillingen lengre slik de gjorde før.
    Man må selv passe på at bestillingen er under 200.- selv, ellers så får man seg en god overraskelse når filmene kommer.

Men på Amazon.co.uk: Low Prices in Electronics, Books, Sports Equipment & more så kan man fortsatt handle filmer i pund og de har et enormt utvalg, samt gode priser min klare ener for øyeblikket!!!

Amazon.co.uk: blu ray

De har også mange andre avdelinger rundt om i verden, har de ikke filmen i England, så kansje de har den i Usa eller Tyskland etc.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,981
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker fortsatt play.com jeg da.. men kun på titler jeg finner billig og på gode kjøp..

Av alle ting har jeg gjort noen meget gode kjøp på meny og kiwi på BD titler i det siste! 59,- 79,- og 99,- for mange gode titler!

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zeke1983

Gratulrerer! Du klarte faktisk å gjennopplive en tråd fra 2004!! Ny rekord på forum?!8)
    Tiden går litt saktere i Nord(Berlevåg), det vet jo alle. .
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zeke1983

Forumet burde hatt en funksjon der man får opp en popup som spør om du virkelig synes det er nødvendig å svare i en tråd, når det har gått mer enn ett år siden siste post. Aller helst burde nye innlegg i tillegg blitt sendt til en moderator, som kan avgjøre om meldingen er så revolusjonerende at det er verdt å vekke til live tråden igjen. Da skal det være en høy terskel for å godkjenne nye meldinger.

Det er fint at folk bruker søkefunksjonen og ikke lager nye tråder om emner som allerede diskuteres, altså. Men når noe er ferdigdiskutert, og man ikke har ny og ekstremt relevant informasjon, så bør tråden få lov til å ligge.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg handler mye film på nett og play.com er den beste uansett. De er som oftest raske, de sender samme dag som bestilling, du trenger kun å legge inn kortet ditt en gang, og de passer på å sende alle blu ray og dvd enkeltvis slik at man slipper toll, genialt! Fikk her om dagen den nye Daniel Radcliffe filmen, "The Woman in black" på den engelske utgivelsesdatoen, og ser den ikke kommer ut i Norge før i slutten av juli, en måned etter, og kun til 140 norske kroner, alt på Play.com er jo fraktfritt. Filmen var forresten genialt bra, noen av de skummleste filmene jeg har sett på lenge og jeg har sett mange grøssere i det siste. Grave Encounters er en grøsser som virkelig er verd å sjekke ut, den finnes ikke på norske nettbutikker og er skumlere enn alle paranormal activity filmene og insidious vil jeg si, som var "redd-referansen" min her en stund. The woman in black hadde den type stemning som i "The Others", bare mer intens og helt hårreisende! Amazon går det tregere med og det blir dyrere med tanke på frakt. Jeg har prøvd fra amazon.com, USA versionen, og fikk Jumanji i Sone B blu ray med norsk tekst til 60kr 6 mnd før norsk blu ray utgivelsesdato. Men det tok ca 45 dager i post.

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •