Billigste DVD nettbutikk. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    Tiden går litt saktere i Nord(Berlevåg), det vet jo alle. .
    Hehe, det er mye sannhet i det du sier der, det er vel derfor man har en slik dyr hobby, for her er det virkelig billig med hus og bo og fint skattelette men på en annen side, ikke mange fritidstilbud :roll:

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Forumet burde hatt en funksjon der man får opp en popup som spør om du virkelig synes det er nødvendig å svare i en tråd, når det har gått mer enn ett år siden siste post. Aller helst burde nye innlegg i tillegg blitt sendt til en moderator, som kan avgjøre om meldingen er så revolusjonerende at det er verdt å vekke til live tråden igjen. Da skal det være en høy terskel for å godkjenne nye meldinger.

Det er fint at folk bruker søkefunksjonen og ikke lager nye tråder om emner som allerede diskuteres, altså. Men når noe er ferdigdiskutert, og man ikke har ny og ekstremt relevant informasjon, så bør tråden få lov til å ligge.
    Hehe. Søkte nettopp på både gamle og nye temaer rundt om kring og kom innom denne tråden nå nettopp.
    De jeg selv kjenner til og bruker mest av i dag er stort sett amazon, både uk og USA. Uk versjonen så er jeg mest innom biit.no (den norske amazon forhandleren) da de kan garantere at det vi finner på amazon er for sone 2. Ellers er jeg også innom amazon fra USA da jeg også har sonefri dvd spiller. Men USA kan faktisk ha mye som er enten sone fri, eller filmer i sone 2.
    Nå nylig bestilte jeg faktisk hele 4.sesong av Fringe til bare 100 norske kroner faktisk, og med norsk tekst på det hele.
    Amerikanske amazon ser mye fortjeneste fra disse kanter etter at jeg både har handlet og skrytt av dem :wink:
    Men så er det også sant da at de har priser og service som Norge desverre ligger langt etter...
    F.eks. en 3D bluray fra biit ligger gjennomsnitlig på 130 kroner, mens de norske prisene varierer mellom 250 -300 kr alt etter butikk. Og bare i noen få tilfeller så har vi enten spesialtilbud for en eller to filmer til 100 kr lavere enn ordinær pris.
    Jeg har selv så og si sluttet å handle filmer fra vårt kjære land da vi både mangler flere gode titler og lavere priser.
    En film til over 200 kr..? Nei takk, De fleste ordinære bluray filmer får man i dag lett under 100 lappen, og er man samler av det meste så finner man lett mye til under 50 kr også, både som nye som gamle finnes fra 40 til 100 kroner. Laveste film jeg kjøpte som 3D bluray var Sanctum til 70 kr, mens den nå går for 60 kr.
    Passer man bare på å ikke handle over 200 kr om gangen, så slipper man tollen Vær da oppmerksom på at det er kun varenes verdi som teller i tollen, ikke frakt.
    Nå venter jeg på 4.sesong av Fringe og albumet til nydelige Lindsey Stirling fra USA om noen uker 8-)

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •