Hvor kan jeg skaffe en slik kabel? (optisk) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det ble stille her, maset jeg for mye?

Er det mulig å bruke denne:

http://www.netshop.no/aspx/login.asp...&plid=3209

Fikk et forslag fra et annet forum om å bruke denne, å så bare plugge i den ene, men vil dette gi meg ordentlig digital lyd??

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av NisseFar
    Det ble stille her, maset jeg for mye?

Er det mulig å bruke denne:

http://www.netshop.no/aspx/login.asp...&plid=3209

Fikk et forslag fra et annet forum om å bruke denne, å så bare plugge i den ene, men vil dette gi meg ordentlig digital lyd??
    Bortsett fra at dette er skolisser med dårlig skjerming og helt sikkert feil impedans, så vil nok dette fungere, ja! Du bare prøver deg fram på de to alternativene. Husk å sette dette opp riktig i lydkortinnstillingene, da.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker roffe,vet at disse ikke er helt "ok" Har noen slike hjemme, så slenger på en slik foreløpig (lei av å ikke ha lyd nå... HAT!), så får jeg kjøpe meg en bedre lik overgang i helgen. For jeg har sett slike overganger med to på, men trodde jeg måtte ha med en phono på.
    Hvilke instillinger må jeg huske? Setters det ikke automatisk opp 5.1 lyd ut, men kjører bare stereo når programmet (enten det er musikk er film-fremviser) kjører?

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av NisseFar
    Takker roffe,vet at disse ikke er helt "ok" Har noen slike hjemme, så slenger på en slik foreløpig (lei av å ikke ha lyd nå... HAT!), så får jeg kjøpe meg en bedre lik overgang i helgen. For jeg har sett slike overganger med to på, men trodde jeg måtte ha med en phono på.
    Hvilke instillinger må jeg huske? Setters det ikke automatisk opp 5.1 lyd ut, men kjører bare stereo når programmet (enten det er musikk er film-fremviser) kjører?
    Sjekk bruksanvisningen. Utgangen for digitalsignaler brukes også til analoge signaler for subwoofer/senter når man bruker kortet til surroundprossessor og DA-konverter. Skal du ha digitalt ut, må du nok skru på dette i en eller annen setting (det står det om i bruksanvisningen).

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •