Belastning av kredittkort for varer som ikke er på lager? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Alt har kommet inn på fredagen og distribuert samme dag eller senest mandag, så nå er ikke "godsakene" langt unna. Beklager igjen forsinkelsen... 8)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvilken dag er det i dag?
    Hvilken dag er det i dag?

Er det Torsdag?
    Ja!
    Har jeg lerret?
    Nei!

Express levering?
    2-3 dager?
    HA-HA-HA-HA-HA..........

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Send meg en PM, pondus, så ber jeg speditøren sjekke det. Du burde fått lerretet nå...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PM er sendt.

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Hei folkens

Vi kan utsette trekk fra konto i ca. 7 dager.
    Hva mener du med det? Dere KAN selvsagt vente med å trekke beløpet fra konto helt til samme dag som varen pakkes og sendes ut, og det burde være intet mindre enn en selvfølge.

Active Neonsun sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Du må imidlertid påregne 2-3 dagers leveringstid om du ikke befinner deg i Oslo.
    Mens vi som bor i Oslo må påregne enda mer? :? Ordre oversendt lager 29.10 - tar det virkelig en uke å få sendt det ut fra lager bør dere seriøst vurdere å bytte speditør dersom dere har tenkt å overleve i et krevende marked. Produkter som dessverre blir forsinket inn fra leverandør er én ting (som tross alt kan tolereres), lagerførte produkter som kun skal sendes noe annet.

AVShop vil fremstå som en nettbutikk for entusiaster - vel, entusiaster er sjelden særlig tålmodige av seg.. Og uansett synes jeg ikke jeg klager for mye når jeg mener en uke uten noen som helst oppdatering på status er for dårlig.. (etterlyste også status pr. mail i går uten noen tilbakemelding så langt. Håper det kommer snart. )

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Hei folkens

Tror det er viktig i ikke bli for "lynsjete" her. Speditøren har i flere dager forsøkt få tak i Pondus72 for avtale om levering uten at det lot seg gjøre. Det samme gjelder en rekke øvrige kunder i Oslo, såvel som resten av landet.

PONDUS OG DERE ANDRE SOM IKKE HAR FÅTT LEVERT KAN RINGE SPEDITØREN DIREKTE PÅ: 22 88 70 40. Spør etter Arne. Dere avtaler da utkjøring direkte...

Husk at lerretene ofte må sendes med spesialtransport pga størrelsen, og at det er dermed kan være noe kommunikasjonsproblemer hvis oppgitt tlf ikke blir besvart.

Vi skal imidlertid legge til informasjon til kunden om tlf til speditør...

For øvrig er jeg helt enig ang. trekk før varen har ankommet. Dette er et problem vi har forsøkt løse med vår løsningsleverandør, Cardia, men for øyeblikket fastholder de at trekk kun er valid i 7 dager. Holdes beløp lengere enn dette, går de automatisk tilbake til kortholder (og hele bestillingen må foretas på nytt). Vi skal jo normalt kunne levere innen 7 dager, så dette omhandler kun bestillingsvarer, men da vil en kunne stå ute med penger i 1-2 uker, ev. lengere om forsinkelser oppstår, som vi for øvrig selvsagt gjør hva vi kan for å forhindre!

Vi skal sjekke om det er mulig å få gjort noe med 7-dagers grensen, vårt ønske er selvsagt å tilby en tjeneste som er til hjelp for folk, ikke irritasjon, som har kommet til utrykk her... 8)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Speditøren har i flere dager forsøkt få tak i Pondus72 for avtale om levering uten at det lot seg gjøre"

Unnskyld uttrykket, men DRIT OG DRA!

På fraktbrevet står det under post 30. Leveringsinstruks: Ring kunden, og så mitt mobilnr.
    De ringte ikke dette nr. før i dag!
    Og da for å fortelle meg at lerretet mitt stod på et lager i Oslo.
    Greit at budbilsjåfører ikke er medlem av Mensa, men de må da for f.a.e.n kunne lese et fraktbrev som de ser drøssevis av hver eneste dag!
    Fast tlf. nr. mitt står rett etter navnet mitt på "leveres til". Dette nr. er skrevet for hånd, så når det egentlig er oppført er ikke godt å vite.

Men å ringe fasttelefonen midt på dagen og forvente at folk skal være hjemme er så idiotisk at jeg lurer på om AVshop bruker en verna bedrift til å sende ut varene sine.

Visst du Lygren sender meg en PM med et fax.nr, så kan jeg ta å sende deg en kopi av fraktbrevet som kom i posten i dag.

Budet har bl.a. skrevet " bomtur. Var ikke hjemme og tok ikke telefonen"
    Han har altså kjørt ut til meg FØR han har sjekket om jeg var hjemme.
    IQ er no dritt!

Tror AVshop må gå en runde med "speditørene" sine, og kanskje fortelle de at folk flest er på jobb på midt på dagen.

Som en skjebnens ironi, så jobber jeg i Østre aker vei 90 mens lerretet befant seg på andre siden av veien i Østre aker vei 95.
    Hadde sjåføren ringt mobilnr. mitt, så hadde han kunne kjørt 300 meter istedenfor 15 km.
    Jeg hentet det selv, så jeg var sikker på å få det før jul!

GOD HELG!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •