AVtorget - Feedback tråden

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

AVtorget - Feedback tråden

Dette er en samletråd for å samle sammen en del av brukererfaringene fra kjøp via AVtorget. Jeg vet det finnes en tilbakemeldingsfunksjon etter endt kjøp etc. Men det finnes ingen oversikt eller liste med flere brukere sammen. Hvor brukere lett kan se om brukeren er til å stole på. Dette går på både selger og kjøper. Jeg vet om flere forum som har en slik tråd, og det er til stor hjelp når du skal kjøpe eller selge noe. Er du en seriøs selger, så er du som regel en seriøs kjøper også. 8)

Jeg håper mod lar denne stå, da jeg ikke ser noe problem med å ha den her. Det er så mange handler som foregår via AVtorget, at de som kjøper kan sjekke om selger eller kjøper er seriøs.

Legg gjerne med en rask kommentar også. f.eks Raske svar på pm. tok tlf. postet samme dag. etc.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo bare de som har noe til salgs som jeg er interessert i som er aktuelle å sjekke "kvaliteteten" på (alternativt noen som er interessert i å kjøpe noe jeg vil selge) - og i slike tilfeller synes jeg det er mer enn nok å se på tilbakemeldingene for den aktuelle kjøper (eller selger) på AVtorget.

Når det er sagt har jeg solgt mye til folk som er relativt nye på forumet og/eller har få eller ingen tilbakemeldinger på AVtorget, og det har alltid gått greit (med ett unntak...).

Jeg liker å ha som utgangspunkt at folk er til å stole på, og jeg har aldri blitt skuffet (med ett unntak...) :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes en sånn tråd kan være greit.

Hadde før nyttår et tilfelle hvor jeg sendte en sub i oppkrav som aldri ble hentet. Var kjedelig å betale frakt 2 veier + oppkravsgebyr og anbefaler de fleste å ta betalt for frakt (vet jeg burde gjort det selv) før man sender noe avgårde.

Edit: Hvor finner jeg tilbakemeldingsfunksjonen? Gikk inn på bruker, men finner ikke noe sted jeg kan gi tilbakemelding.

Active Rocke-Rolf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thoge

Edit: Hvor finner jeg tilbakemeldingsfunksjonen? Gikk inn på bruker, men finner ikke noe sted jeg kan gi tilbakemelding.
    Så vidt jeg vet kan man kun gi tilbakemelding gjennom brukerens annonser. Det er jo et problem som i ditt tilfelle hvor kjøperen ikke er til å stole på, og ikke har noen annonser ute. Men da har man denne tråden

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Det er jo bare de som har noe til salgs som jeg er interessert i som er aktuelle å sjekke "kvaliteteten" på (alternativt noen som er interessert i å kjøpe noe jeg vil selge) - og i slike tilfeller synes jeg det er mer enn nok å se på tilbakemeldingene for den aktuelle kjøper (eller selger) på AVtorget.

Når det er sagt har jeg solgt mye til folk som er relativt nye på forumet og/eller har få eller ingen tilbakemeldinger på AVtorget, og det har alltid gått greit (med ett unntak...).

Jeg liker å ha som utgangspunkt at folk er til å stole på, og jeg har aldri blitt skuffet (med ett unntak...) :-)
    Jeg ser poenget ditt, og er enig i mye. Men det er ikke alle som legger igjen tilbakemelding eller slikt på avtorget. Det er også mange som er skeptiske til ukjente folk, eller folk med lite poster. Sikkert mange som selger/kjøper mye, som ikke poster så mye på forumet.

En annen ting jeg lurer på. Dersom en uærlig selger selger noe (uten å sende produktet), får pengene. Sletter annonsen før han får brukertilbakemelding. Hvordan kan du gi han dårlig tilbakemelding da? UTEN å lage en uthengningstråd på avforum.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rocke-Rolf
    Så vidt jeg vet kan man kun gi tilbakemelding gjennom brukerens annonser. Det er jo et problem som i ditt tilfelle hvor kjøperen ikke er til å stole på, og ikke har noen annonser ute. Men da har man denne tråden
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    En annen ting jeg lurer på. Dersom en uærlig selger selger noe (uten å sende produktet), får pengene. Sletter annonsen før han får brukertilbakemelding. Hvordan kan du gi han dårlig tilbakemelding da? UTEN å lage en uthengningstråd på avforum.
    Du kan enten legge igjen eller lese tilbakemeldinger når en aktuell bruker har en aktiv annonse, eller du kan bruke følgende triks for å finne tilbakemeldingene til enhver bruker:

Her er lenken til min offentlige profil:

http://avforum.no/forum/members/hellnoob.html

Dersom du holder musepekeren over "Finn alle innlegg av Hellnoob" kan du se mitt brukernummer (7216) i URLen som dukker opp helt nederst i MSIE (vet ikke hvordan det er med andre browsere).

Og her er lenken til min "AVtorget-profil":

http://avforum.no/avtorget/member.php?uid=7216

Ønsker du å sjekke en spesifikk bruker, finner du ham i medlemsregisteret, går inn på hans offentlige profil, finner brukernummeret som vist ovenfor og legger det inn i slutten av URLen til min "AVtorget-profil". Da kommer du til den aktuelle brukerens "AVtorget-profil".

:-)

Active Rocke-Rolf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glemte visst å svare deg Hellnoob, men takk for info!

Var i samme situasjon igjen i dag, kom på at du hadde fortalt hvordan, og fant igjen tråden

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •