Hvilken universal-fjernkontroll br jeg se p i prisomrdet 1000-1500kr?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 14 av 14
    Intermediate Egon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken universal-fjernkontroll br jeg se p i prisomrdet 1000-1500kr?

Har vurdert denne:

Philips - Prestigo Universell fjernkontroll 15-i-1 med berøringsskjerm - SRT8215/10 - Førsteklasses - Fjernkontroller - Tilbehør

Noen som har erfaring med den?

Logitech er vel ogs et opplagt alternativ:

Komplett.no - Logitech Harmony One +

Andre forslag?

Skal hovedsaklig styre Panasonic VT30 evt Samsung D8005 plasma m/ CAM, XTZ A100D3, Pinell iConnect, Marantz CD-spiller og en Panasonic/Samsung Bluray-spiller

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Harmony One

I ukens avis fra Elkjp selges Logitech Harmony One til 799,-

Lp og kjp!

Intermediate borabora sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    527
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes 885 er bedre jeg. Men den selges vel ikke ny lenger. Og mye bedre angende batterikapasitet. S tror jeg skal selge min for kjedelig lade en gang i uka.

Newcomer Gargamel_Grusom sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av borabora
    Synes 885 er bedre jeg. Men den selges vel ikke ny lenger. Og mye bedre angende batterikapasitet. S tror jeg skal selge min for kjedelig lade en gang i uka.
    Personlig synes jeg ikke det er s fryktelig tungt legge kontrollen i laderen en gang i blandt.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Sted
    Trondheim
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spekulert p det mange ganger selv, kikket p flere merker, s begynte jeg og kikke etter Logitech Harmony 1100.
    Men etter my om men tror jeg faktisk jeg ogs kommer til og g for Harmony one alts. Tror den holder mer enn godt nok til brukes til forsterker, ps3 og kanskje lys.

Newcomer Gargamel_Grusom sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Driver x
    Spekulert p det mange ganger selv, kikket p flere merker, s begynte jeg og kikke etter Logitech Harmony 1100.
    Men etter my om men tror jeg faktisk jeg ogs kommer til og g for Harmony one alts. Tror den holder mer enn godt nok til brukes til forsterker, ps3 og kanskje lys.
    Skal du bruke den p ps3 s m du ha den RF saken til den.

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser jeg linket til Harmony one plus. Hva er forskjellen p den og Harmony one?

Intermediate borabora sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    527
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gargamel_Grusom
    Personlig synes jeg ikke det er s fryktelig tungt legge kontrollen i laderen en gang i blandt.
    Neida, men nr den andre min holder 2 mneder uten lades s er det merkbar forskjell.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min HOne holder lett i over 1 mnd, uten lading... Men batteriene blir fort fucket opp p fjernkontrollen, om man overlader batteriene.

Min onkel ladet den hver natt, i lpet av en kort periode s startet batteriet g tomt i lpet av en dag.
    Mens min, som jeg kjpte fr han, enn holder seg lett i over 1 mnd fr den er tom for strm. Men n tar jo jeg tapper den 100% for strm, fr jeg lader den. Siden den lett kan vre p rdt p batterinivet i 2-4 dager, uten problemer =)

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har akkurat kjpt meg Harmony one selv etter 3mnd med fram og tilbake p hvilken fjernkontroll jeg skulle ha. Lysstyring var ogs viktig. Endte opp med harmony one siden den ser bra ut, er enkel og sette opp, i tillegg ble det harmony one da jeg flte det ikke var noe poeng med 1100, og det faktum at one har basic knapper som p en vanlig fjernkontroll s det er mulig for madamen og bruke den.

I min sken etter den "perfekte" fjernontroll kom jeg over en side som mente at den nye + versjonen MTTE unngs. Den sttter ikke like mange apparater, i tillegg var det noen som mente den var mer basic og ikke hadde samme mulighet med "activites etc som den gamle. Alts den gamle er bedre.

Jeg styrer alle komponentene mine i stua pluss at jeg har lysstyring for lys og subwoofere. Dette brukes sammen med Nexa kontrollere fra clas ohlson og en liten spenstig sak som gjr om IR-RF fra logitechen til nexa kontrollerene som kalles JB media light manager. Har koblet sllike kontrollere til mine subber ogs da jeg bor i leilighet og det er beleilig kunne ha av/p styring til subbene alt etter hvilken tid det er p dgnet, hva jeg ser p/hrer p etc

Den JBmedia saken kan brukes sammen med philips kontrollere ogs, pronto osv. Men med tanke p prisen p harmony one s er det bare sl til. Fr ikke noe bedre kontra pris

Jeg betalte 790kr for den p siba, vet ikke om de har det tilbudet lenger men sjekk Prisjakt - kunnskap fr kjp for beste pris, flere steder som selger den til 799 tror jeg

jbmedia - Redirection

Active Mr Jetta sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Levanger
    Poster
    336
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GodtVoksen
    I ukens avis fra Elkjp selges Logitech Harmony One til 799,-

Lp og kjp!
    Enkelt valg! G for Harmony One, du vil garantert bli fornyd!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

900 vs one

Skal kjpe meg en harmony men usikker p om eg skal g for en one eller en 900....noen som har noe erfaring md ka som e best ?

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fr ta meg en tur p Elkjp i morgen - tror jeg gr for en Harmony one. Skal bli en lettelse f bort noen fjernkontroller... Er det norsk menysprk p Harmony one? Ikke at det betyr s mye, bare undret.

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Egon
    Fr ta meg en tur p Elkjp i morgen - tror jeg gr for en Harmony one. Skal bli en lettelse f bort noen fjernkontroller... Er det norsk menysprk p Harmony one? Ikke at det betyr s mye, bare undret.
    Ja det er det Er hvertfall det p min :P

Stikkord for denne trden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye trder
  • Du kan ikke svare p innlegg / trder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •