Tips om lenestol/recliner for hjemmekino? Vurderer kjøp fra USA...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Tips om lenestol/recliner for hjemmekino? Vurderer kjøp fra USA...

Er det noen som har noen tips om hvor man kan kjøpe lenestoler/reclinere for hjemmekino? Jeg tenker på stoler med koppholdere og mulighet for montering av buttshakers/rumperistere, og evt annet ekstrautstyr som LED-belysning i koppholder, underlys, drikkekjøler i armlene og i det hele tatt..

Har et ønske om en 3-seters sak, men har en begrensning om at bredden ikke kan bli mer enn 2,8m. Har ikke vært kar om å finne dette i Norge eller Europa, men ser at dette nettstedet har mye artig til en overraskende billig penge. Vurderer en 3-stols Seatcraft som ikke koster mer enn snaue $1 200 med gratis levering i USA og dermed også til adressen til Jetcarrier. Sjekker ut vekt&volum-mål på forsendelsen for å se om dette er et regnestykke som blir ok via sjøfrakt. Det er ikke toll på møbler, slik at fraktkosten er avgjørende. Bor i Oslo og tenker da å hente de i Tistedal/Halden, da det nok er mest effektivt og rimelig.

Uansett; gode forslag mottas med takk! Hvis det er andre som har gjort tilsvarende stunt, så kom gjerne med deres erfaringer - spesielt evt erfaringer med Seatcraft

(PS: Dette er mitt aller første innlegg på et nettforum ever, slik at jeg håper jeg ikke baller til kategorisering eller bryter andre retningslinjer jeg ikke er klar over..)

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vad tog Jetcarrier i frakt? Skulle tippa att slutpriset kan bli bortimot 14,000 eller nått sånt med frakt och moms?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har kjøpt sofa eller lignende fra usa? Hva ble frakt?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Hvorfor henter du deg en fra usa, da det er så mange fine/bra her hjemme for en grei sum.

AVshop.no / DreamScreen CineSeat Theatre Black Vinyl
    Hjemmekino - Fnky furniture | Fnky
    Intrepid AV - Din leverandør av ekte hjemmekino!
    Alle disse er gode sider. Det finnes mange andre også.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •