Star Wars - The Complete Saga (Blu-ray)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 17 av 17
    Intermediate borabora sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    527
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool Star Wars - The Complete Saga (Blu-ray)

Elkjøp har hatt denne til 699,- lenge nå.
    Star Wars - The Complete Saga (Blu-ray) - Elkjøp

Samme pris hos Cdon og Platekompaniet.
    Noen som vet om billigere steder i norge?

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har du sjekket play.com?

Newcomer kRisi sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ebay har kanskje billigere

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    i Norge!

Verken ebay eller play.com er norske, og du må regne med å betale både mva og fortollingsgebyr hvis man bestiller en såpass dyr vare derfra. I tillegg vil man ikke få norsk tekst på denne utgivelsen hvis man kjøper fra noen av disse stedene.

Begge deler ser jeg på som en sannsynlig årsak til at OP spesifiserte at han ønsket å kjøpe boksen i Norge.

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    527
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    i Norge!

Verken ebay eller play.com er norske, og du må regne med å betale både mva og fortollingsgebyr hvis man bestiller en såpass dyr vare derfra. I tillegg vil man ikke få norsk tekst på denne utgivelsen hvis man kjøper fra noen av disse stedene.

Begge deler ser jeg på som en sannsynlig årsak til at OP spesifiserte at han ønsket å kjøpe boksen i Norge.

Stemmer, ting som havner over 200,- lønner det seg sjelden å kjøpe i utlandet. Så derfor er butikker i Norge det som er interessant.

F.eks play.com selger boksen for ca 600 nok. med mva og fortollingsgebyr er denne mye dyrere. Liten vits i å gamble med tollen på at den kommer igjennom... Dårlig erfaring med det.

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    527
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En kamerat mente å ha hørt de hadde denne på Rema??
    Noen som vet noe mer? Greit å handle der isåfall men lagt inn bestilling på cdon før i dag så vært greit å kanselert den fort isåfall...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av atletrix
    Samme pris på Lefdal: Star Wars - The Complete Saga (Blu-ray) - Lefdal

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    i Norge!

Er norsk tekst på ALLE utgivelser,usa,uk,fr+++ identiske disker i nesten alle land
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Newcomer WALL-E sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Norges billigaste,Star Wars,complete...på Platekompaniet i Fredrikstad,kr 499! På Blu-Ray selfølgelig! De skall lukke hele sjappa! I tillägg var det 50% på hela blu-ray sortimentet,skaffade väl 50 topptitlar där,inkl nya som Scarface,løvenes konge mmmmmmmm.
    De hade Godfather Coppola Collection for kr 250!!!:shock:

Men...tillbaka till Star Wars på blu-ray. "podracet" i episod 1, Jango Fetts seismiska bomber i episod 2 och det stora slaget i episod tre,har något av de grymmaste soundtracken jag hört,åtminstone bland mina 255 blu-rays.
    Rekommenderas varmt!!!
    Min HiFi:
    .....finner Du på "MinHiFi"

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Er norsk tekst på ALLE utgivelser,usa,uk,fr+++ identiske disker i nesten alle land
    Godt å vite (men jeg tviler strengt tatt på at de som foreslo play og ebay var klar over dette).

Play er for øvrig ca. 200,- dyrere enn Amazon UK, så jeg synes fortsatt det var et ganske dårlig forslag.

Derimot er det nå mer interessant å kjøpe den amerikanske utgaven fra f.eks. Amazon USA. Ikke for å spare penger, men for å få en bedre forpakning.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt å vite (men jeg tviler strengt tatt på at de som foreslo play og ebay var klar over dette).

Play er for øvrig ca. 200,- dyrere enn Amazon UK, så jeg synes fortsatt det var et ganske dårlig forslag.

Derimot er det nå mer interessant å kjøpe den amerikanske utgaven fra f.eks. Amazon USA. Ikke for å spare penger, men for å få en bedre forpakning.
    Play er vel tidvis billigere enn amazon, og ebay kan man ihvertfall være heldig på, spesielt siden man kan be selger være litt 'fleksibel' på verdi markering.

Synes det er bedre at den om spør kan vurdere forslag som kommer inn selv fremfor at andre skal kritisere forslag som fremmes..
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Play er vel tidvis billigere enn amazon,
    Nå som Amazon UK trekker fra VAT på 20% og gir gratis frakt på forsendelser som koster mer enn £17, så er det ikke veldig ofte at play blir billigere, nei.

og ebay kan man ihvertfall være heldig på,
    Det kan man.

spesielt siden man kan be selger være litt 'fleksibel' på verdi markering.
    Ikke akkurat lovlig, men det skal mye til for at man skal bli straffet for forsøket, ja.

Synes det er bedre at den om spør kan vurdere forslag som kommer inn selv fremfor at andre skal kritisere forslag som fremmes..
    Mnja...

Jeg er for så vidt enig i at man ikke skal kritisere ethvert forslag som ikke er det absolutt optimale. Men, når man kommer med forslag som fullstendig ignorerer det det spørres om, uten å begrunne det, så synes jeg det er verdt litt kritikk, jo.

Først og fremst spurte OP om butikker i Norge. Skal man foreslå play eller ebay, så bør man også fortelle hvorfor han ikke bør være bekymret for å kjøpe filmene fra utlandet. Det at den amerikanske, britiske, franske og stort sett alle andre versjoner faktisk har norsk tekst, ville vært et godt argument. Hadde de sagt dette, ville jeg ikke blitt så oppgitt.

Deretter er det pris. OP har allerede oppgitt at han kan få tak i filmen til 700,-, og han lurer på hvor de har den billigere. Det å foreslå en butikk der totalprisen vil bli 860,- inklusiv avgifter, er derfor etter min mening et svært dårlig forslag. Greit at man mener play generelt er et fint sted å handle, men her var det snakk om en bestemt tittel, og da mener jeg det minste man kan forvente av de som legger inn forslag, er at de sjekker om denne tittelen faktisk er billigere i butikken man foreslår.

Minstekravet mitt er altså: "svar på det det spørres om eller begrunn hvorfor du svarer på noe annet". Jeg synes strengt tatt ikke dette er spesielt urimelig.

Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av borabora
    En kamerat mente å ha hørt de hadde denne på Rema??
    Noen som vet noe mer? Greit å handle der isåfall men lagt inn bestilling på cdon før i dag så vært greit å kanselert den fort isåfall...
    De reklamerer hvertfall om det på tv
    Kom nettopp fra helgehandel på rema, men glemte å se om de har den inne.

Har forøvrig nettopp sett de 3 første filmene. Fantastisk lyd og bilde

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    527
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må bare kommentere litt her.
    Jeg har sikkert kjøpt 500 dvd'er/Blu Ray fra Play, amazon osv. Så er ikke redd for å handle der, bryr meg ikke om norsk tekst stort sett med unntak av at jeg liker å ha mulighet til norsk talespor på tegnefilmer.

MEN grunnen til at jeg spør etter norske butikker er at så lenge det er varer som koster over 200 så er det om man skal gjøre ting riktig nesten alltid billigere å kjøpe filmene(boksen) i Norge.

Var innom lokale Remaen her og så ikke noe av den der, men kanskje til uka de starter med å selge, evt større butikker.

Får min fra cdon snart håper jeg så er ikke så nøye lenger. Men hold dere til norske butikker da, sikkert flere som lurer.

Intermediate crimar sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1,319
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg kjøpt boksen og gleder meg veldig. Skal dog vente til min nye sub er i hus før jeg starter å se de

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    527
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    595,- på Elkjop.no