Hvilken Hi-Fi butikk er du mest fornøyd med???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 70
    Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken Hi-Fi butikk er du mest fornøyd med???

En forholdsvis uhøytydelig avstemming. Her fatter du et valg basert på dine egne erfaringer. Betjening, faglig kompetanse, pris, vareutvalg, nettsider, service m.m

:x :P :cry: :roll: :?: :?: :?:

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du glemte Expert, Coop, Elkjøp, Lefdal og Siba

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det bare butikker det er snakk om? Eller gjelder "webshoper only" også?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager dette med Expert og Elkjøp o.l. Er først og fremst ute etter butikker der du får kontakt med selgere, butikklokaler o.l. Dersom du velger andre, får du gjerne utdype videre....

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har handlet på BMaudio ved et par anledninger over internett! Fikk meget god oppfølging på epost. Anbefales hvis du handler på nett! :wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette avhenger jo veldig hvor i landet en bor og hvilke selgere en treffer på i butikken. Her i Trondheim er det tre dedikerte hifisjapper, Hifiklubben, Hificenteret og TonArt.

Skal jeg velge en av de vil jeg gi en stemme på Hifiklubben pga servicen jeg fikk da jeg hadde problemer med et produkt kjøpt derfra. Veldig hyggelig selgere der også som har tid til å prate litt.

TonArt er også en sjappe med veldig hyggelige og kunnskapsrike selger(e), men samtidig dyr..

Hificenteret er rett og slett begredelig her i Trondheim. Selgere som kun vil selge deg de produktene de har mest profitt på, dårlig oppfølging ved salg, sure selgere.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lyric er vel også så stor at den burde være med som et alternativ selv om sikkert ingen ville stemme på de...

Men det er som du sier bare å velge "annet".

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Brannslange
    Dette avhenger jo veldig hvor i landet en bor og hvilke selgere en treffer på i butikken. Her i Trondheim er det tre dedikerte hifisjapper, Hifiklubben, Hificenteret og TonArt.

Skal jeg velge en av de vil jeg gi en stemme på Hifiklubben pga servicen jeg fikk da jeg hadde problemer med et produkt kjøpt derfra. Veldig hyggelig selgere der også som har tid til å prate litt.

TonArt er også en sjappe med veldig hyggelige og kunnskapsrike selger(e), men samtidig dyr..

Hificenteret er rett og slett begredelig her i Trondheim. Selgere som kun vil selge deg de produktene de har mest profitt på, dårlig oppfølging ved salg, sure selgere.

Enig :x

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synd at Rolf's i Oslo fikk kroken på døra,for det var den desidert besta sjappa her i byen.

Vet at et par av gutta starter opp ny sjappe "Norsk Lyd og Bilde" i oktober. Slik jeg kjenner de så kommer de nok til å ta med seg den gode servicen de er vant med, samt at de vil få gode demorom som så absolutt er viktig når man er på utkikk etter nytt utstyr :lol:

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    rolfs og god service i samme setning, den var ny.. hm lurer på hvorfor de gikk konk jeg :wink:
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg bodde i oslo:

HiFiklubben (var det grensen 18?) De taklet mine dumme spørsmål på best mulig måte. Samme med den butikken som hadde egen bilstereogarasje i kjelleren. Husker ikke gatenavnet på den. Her fikk jeg noe av den beste servicen jeg har fått fra en hi-fi relatert butikk. Her tegnet og styrte de på for å hjelpe meg å finne kassevolum osv. De laget til og med tegning på forskjelige delefiltre, alt etter hva slags utstyr jeg valgte. Atpåtil fikk jeg et utrolig godt tilbud på forsterkerene og bassene jeg kjøpte her. (tjente de noe penger på meg mon tro???)

Nå (i stavanger/sandnes)

HiFiklubben. Har fått veldig god service på produktfeil (NAD C320 og C350), samt at de skaffet ny frontplate til min NAD218THX uten å mukke.
    De er som regel alltid greie og hyggelige. Normale folk med normal folkeskikk og behagelig vesen.

Fona HiFi. Har fått god service her. De prøvde dog å selge meg en Rotel RMB-1075 til litt overpris, men jeg fikk god lyttetest, det skal de hvertfall ha. Grei og hyggelig betjening, ikke "overfrempå".
    Dette er butikken jeg føler jeg har fått de beste lyttetestene i. Blandt annet rotel, electrocompaniet og System Audio har blitt vist på variert musikk og de har alle gangene gitt meg god tid til å sitte alene i rommet og spille den musikken jeg ønsket. Thumbs up!

HiFiCenterKjeden stavanger: DENNE sjappa skyr jeg og flere av mine venner som pesten. Nesevise, selvgode, overpyntede slipsmumriker som ser seg for god å svare på spørsmål som angår produkter under 10.000,-. Legger ikke igjen EI krone i denne butikken. De MÅ rett og slett melke en smal del av stavangers overklasse siden de faktisk klarer å drive butikken med overskudd. "HO HO HO, hør her gutten min". Whatever, I`m outta here!

HiFiCenterKjeden sandnes: Noe totalt annet enn overnevnte. Her får man service, lyttetester og hyggelig, jordnær betjening. Tror denne butikken får min anbefaling nr1 i stavanger. Slår hifiklubben kun på utstyrssiden. Personlig service virker være på samme nivå.

Elkjøp: greit servicenivå på retur og denslags, men de ansatte har som regel ikke så mye vetugt å komme med når man er på utikk etter en komponent. Hvis du vet at du skal ha en panasonic plasma, og elkjøp har den, så er det greit. Tror ikke man går til elkjøp for å gjøre en seriøs one on one mellom to plasmaskjermer eller projektorer...

Siba og Lefdal: samme som elkjøp.

DrE

Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    siden du ikke tok med service avdelingen så veit jeg ikke helt...

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg syntes hifihuset er en av de bedre, selv om de ofte har det sjit travelt..

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    www.bmh.no er den som eg er mest fornøyd med, og den var ikkje eit av alternativa.

Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Klipsch
    Synd at Rolf's i Oslo fikk kroken på døra,for det var den desidert besta sjappa her i byen.

Vet at et par av gutta starter opp ny sjappe "Norsk Lyd og Bilde" i oktober. Slik jeg kjenner de så kommer de nok til å ta med seg den gode servicen de er vant med, samt at de vil få gode demorom som så absolutt er viktig når man er på utkikk etter nytt utstyr :lol:

HAH! :lol:

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HFK i Stavanger (pga. dårlig service og innstilling av selgere)
    HFC i Stavanger (pga. god service og innstilling av selgere)
    HFC i Sandnes :? (pga god service, men skal selge demoutstyr til 99% av nypris)

Active vito sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    321
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg svarte "andre", da jeg ikke har altfor god erfaring med verken hifi klubben, hifi centeret etc. når det kommer til hjelpsomhet, forståelse, bedrevitere o.l. nei da foretrekker jeg mindre butikker, ala JFS Sound Systems i drammen. en meget god butikk, både på hjelpsomhet, erfaring, service, ja, alt.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom Norsk Lyd & Bilde AS når de åpnet på lørdag.
    Tror dette kommer til og bli en knallbra Hi-Fi / Hjemmekino sjappe når de har fått inn alt de skal der. De hadde meget bra demorom, noe som er viktig når man skal høre på utstyr man kansje har lyst til og ta med seg hjem og prøve

Det jobber også folk som har peiling å vet hva de snakker om der, så du slipper sånn Hi-Fi klubb bullshit :twisted:

Intermediate martin sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,914
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Syns selgerne på HFK Stavanger var greie jeg, kanskje dårlig innstilling, forklare meg hva jeg ikke vil og slikt.....Jeg vet godt hva jeg vil :wink:

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av martin
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Syns selgerne på HFK Stavanger var greie jeg, kanskje dårlig innstilling, forklare meg hva jeg ikke vil og slikt.....Jeg vet godt hva jeg vil :wink:
    Ikke helt uvesentlig, det nei.... Jobbet som selger selv i mange år (ikke HIFI) og den beste læresetningene jeg har er "å lytte mere enn man prater. Derfor utstyrte Gud oss med to ører og kun en munn....."

Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •