Hvilken Hi-Fi butikk er du mest fornøyd med??? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 70 av 70
    Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Resonans Stavanger

Edit: Det ordnet seg Fikk en beklagelse, og vi ble enige
    Med andre ord, jeg ble fornøyd

Active mr.Fahrenheit sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    425
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt klart PmAudio. Her kan det også være vanskelig å nå gjennom på telefon til tider, men når man først får hjelp så er den i mine øyne enestående!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Den mannen er helt rå! Anbefaler konkurrende produkter hvis han finner ut at det vil være det beste for DEG:-D Makan til service tror jeg man skal lete lenge etter. Så kan han sine saker, hvilket også er et megapluss.

Og du har NAIM-planer Gubben Det vet jeg:-D
    underlig nok gikk denne sjappa til hællvette...

skal man drive LØNNSOM butikk i disse dager må man åpenbart være litt "frekk", konkurransen er hard. det å anbefale andres produkter fremfor egne er sikkert "hyggelig" det, men en hver "tønt" skjønner jo at dette ikke er måten å putte mat på bordet, hvis du da ikke nøyer deg med kiwi, dressmann, blokkleilighet på østkanten og en brukt toyota.

men men. hifi-nisser vil alltid være bitre og gjerrige...

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiophil
    .......men en hver "tønt" skjønner jo at dette ikke er måten å putte mat på bordet, hvis du da ikke nøyer deg med kiwi, dressmann, blokkleilighet på østkanten og en brukt toyota.
    ...
    kremt kremt -
    • - hva er galt med å betale noen kroner mindre for melka på Kiwi kontra Ultra? Samme ku, samme meieri, samme kartong
    • - hva er galt med å betale noen tusen kroner mindre for v-genseren på Dressmann kontra Kul&dyr i Bogstadveien?
    • - hva er galt med en blokkleilighet man har råd til kontra en bolig man ikke har råd til og som gir deg inkassosaker, søvnmangel, skilsmisse o.l ?
    • - hva er galt med en brukt Toyota som fungerer kontra en ny Passat som har verksted-elsk?

.........

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    kremt kremt -
    • - hva er galt med å betale noen kroner mindre for melka på Kiwi kontra Ultra? Samme ku, samme meieri, samme kartong
    • - hva er galt med å betale noen tusen kroner mindre for v-genseren på Dressmann kontra Kul&dyr i Bogstadveien?
    • - hva er galt med en blokkleilighet man har råd til kontra en bolig man ikke har råd til og som gir deg inkassosaker, søvnmangel, skilsmisse o.l ?
    • - hva er galt med en brukt Toyota som fungerer kontra en ny Passat som har verksted-elsk?

.........

godt sagt!

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet er bare at her snakker vi om hifi, og da er det sånn at samme melk, samme ku og høyere pris = bedre produkt.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Valgte andre, siden lsound ikke var på listen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må ta turen til Resonans i Stavanger Der er det ganske bra utvalg og betjening.

Sitat Opprinnelig postet av DrErling
    Når jeg bodde i oslo:

HiFiklubben (var det grensen 18?) De taklet mine dumme spørsmål på best mulig måte. Samme med den butikken som hadde egen bilstereogarasje i kjelleren. Husker ikke gatenavnet på den. Her fikk jeg noe av den beste servicen jeg har fått fra en hi-fi relatert butikk. Her tegnet og styrte de på for å hjelpe meg å finne kassevolum osv. De laget til og med tegning på forskjelige delefiltre, alt etter hva slags utstyr jeg valgte. Atpåtil fikk jeg et utrolig godt tilbud på forsterkerene og bassene jeg kjøpte her. (tjente de noe penger på meg mon tro???)

Nå (i stavanger/sandnes)

HiFiklubben. Har fått veldig god service på produktfeil (NAD C320 og C350), samt at de skaffet ny frontplate til min NAD218THX uten å mukke.
    De er som regel alltid greie og hyggelige. Normale folk med normal folkeskikk og behagelig vesen.

Fona HiFi. Har fått god service her. De prøvde dog å selge meg en Rotel RMB-1075 til litt overpris, men jeg fikk god lyttetest, det skal de hvertfall ha. Grei og hyggelig betjening, ikke "overfrempå".
    Dette er butikken jeg føler jeg har fått de beste lyttetestene i. Blandt annet rotel, electrocompaniet og System Audio har blitt vist på variert musikk og de har alle gangene gitt meg god tid til å sitte alene i rommet og spille den musikken jeg ønsket. Thumbs up!

HiFiCenterKjeden stavanger: DENNE sjappa skyr jeg og flere av mine venner som pesten. Nesevise, selvgode, overpyntede slipsmumriker som ser seg for god å svare på spørsmål som angår produkter under 10.000,-. Legger ikke igjen EI krone i denne butikken. De MÅ rett og slett melke en smal del av stavangers overklasse siden de faktisk klarer å drive butikken med overskudd. "HO HO HO, hør her gutten min". Whatever, I`m outta here!

HiFiCenterKjeden sandnes: Noe totalt annet enn overnevnte. Her får man service, lyttetester og hyggelig, jordnær betjening. Tror denne butikken får min anbefaling nr1 i stavanger. Slår hifiklubben kun på utstyrssiden. Personlig service virker være på samme nivå.

Elkjøp: greit servicenivå på retur og denslags, men de ansatte har som regel ikke så mye vetugt å komme med når man er på utikk etter en komponent. Hvis du vet at du skal ha en panasonic plasma, og elkjøp har den, så er det greit. Tror ikke man går til elkjøp for å gjøre en seriøs one on one mellom to plasmaskjermer eller projektorer...

Siba og Lefdal: samme som elkjøp.

DrE

Intermediate ragwo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,710
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Resonans i Stavanger. Utrolig god service!
    2x Devialet Silver Phantom, Devialet Dialog
    SB Touch

Active
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hifihuset i asker

Uten noe som helst tvil. Har aldri fått så god og kunnskapsrik oppfølgning og service i noen butikk noen sinne. Andrè kom hjem til meg og kalibererte anlegget slik at jeg skulle få best mulig lyd... Kostnadsfritt. Det er service det.

Men seff alle får den servicen hos Andrè. hyggelig men stressa kar. Men han har en lidenskap for produktene sine som ikke kan sammenliknes med noen annen kjede eller butikk.

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •