Hvilken Hi-Fi butikk er du mest fornøyd med??? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 70
    Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,802
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Kokken
    Artig at Vettemann er arkolog og graver opp tråder fra 2004.

Mer artig er det at pollen fremdeles er aktiv
    Ja det slo meg også

ellers ville jeg velge andre i denne pollen, fordi de beste kjøpene og oppgraderingene jeg har gjort har vært via private bruktkjøp formiddlet via venner/kjennte, Avtorget, bruktbutikken på hjørnet der jeg bodde før....

Edit:
    Ellers så måtte Hifiklubben i Grimstad vært et av mine første valg over butikker som kunne fått hederlig omtale, men det er en del år siden jeg hadde med de å gjøre sist, og butikken er vel både flyttet og har forandret seg mye siden den gang, mimre mimre...
    Uten kontrast, får man ikke med seg alle detaljene.

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kokken
    Artig at Vettemann er arkolog og graver opp tråder fra 2004.

Mer artig er det at pollen fremdeles er aktiv
    Hehehe, artig å grave litt vet du. Var litt moro at det var Rune som hadde starta tråden, så nå kan man jo faktisk stemme på han

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg får nesten legge meg på tråden her jeg også, vil lage litt reklame for Hifiklubben i Moss faktisk. Har handla litt der så alle gutta kjenner igjen meg nå for å si set sånn, alltid hyggelige folk og de presser ikke på deg noenting og gir deg råd og er enige i dine valg. De skal ikke komme med ting som er bedre, men de hjelper deg godt for å si det sånn.

Har kjøpt litt der som sagt, så jeg har fått bytta inn ting i butikken uten problemer og fått litt goder der og da. Så vil i hvertfall ikke si noe annet enn bare godt om denne butikken, det de ikke har ikke skaffer de til deg. Er det ikke inne til tiden, så kjører de selv og henter det for deg.

Ellers har jeg ikke så mange hifi butikker å gi ros til, siden jeg er HFK menneske og er helt åpen for å bli frelst på andre ting når lommeboka tillater det.

Stå på gutter, kjøp der dere trives ellers gi totalt f i de andre butikkene dere ikke liker. Er ikke vits å gi penger til tullinger

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg svarte også andre.

Grunnen til det er enkel, jeg vil lansere Strandberg som et alternativ her.
    Snorre i Skien er den jeg alltid spør om råd til ting, og han lyser jo opp hver gang det kommer spørsmål om hifi eller litt tyngre hjemmekino.
    Han er glad i tungt utstyr Snorre, og vet hva han snakker om. Så han har vært en kjekk kar å støtte seg på, og glem heller ikke servicen de yter, helt strålende!

Og så er han en forkjemper for Patos, som jeg også er veldig gla i. Snorre og Roar Moen prater veldig mye sammen, og Snorre er veldig oppdatert på hva som rører seg i Patos-verdenen.

Intermediate dancemainia sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Budal-radio i kopervik er uten tvil den beste hifi-butikken jeg har vært innom. Veldig hyggelige selgere og de tar seg gjerne tid til en liten prat, eller viser deg en demo, selv om du faktisk ikke skal ha noe. Ellers har de veldig gode priser og da spesielt på yamaha recievere

hifi-centeret haugesund skal da også få litt skryt, greie folk og god service. Men et lite minus for at de brukte litt lang tid på og skafe meg en ny diskant til høytalerene mine.

maxvel-hifi

har vert innom her en gang. Jeg ble nesten litt skremt selgeren tok imot meg med opne armer og gidde meg et klapp på skuldra. Så tok han og viste meg halve laggeret sitt og gidde meg flere demoer. En ganske morsom utenom det vanlige kar dette her egentlig Eneste var at han prøvde og selge meg en hk avr-7000 til 10k som dog var litt vel drygt for en utgått modell:-?

hifi-centeret stavanger

ikke det beste selgerne har akkurat, jeg hadde tenkt og kjøpe en hk avr247 her og spurte om og få prøve den med seperat effekt på høytalerene mine, men det gikk ikke nei, så jeg gikk rett ut igjen.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I nord-trøndelag er det jo fint lite utvalg som harman/kardon sier, men heldigvis er det ikke lange turen til trondheim.
    Hifiklubben har jeg boikottet for lengst, elendig service, arrogante holdninger blant de nye selgerne og en ikke eksisterende rabatt ordning, fortjener ikke et rødt øre fra meg ihvertfall.

Hificentret har jeg positive opplevelser med, litt travelt der til tider, men som regel så har de tid og ikke minst er de lette og få igang når det gjelder å lytte på utstyr!

Tonart er veldig behjelpelige sålenge du møter rett person, 2-3 av de som jobber der er både kunnskapsrik og service vennlige, så de er min personlig favoritt, litt dyrere prisklasse, men det får nå så være!

Av nettbutikker er både lsound og soundwave markert med stor + i boka mi ihvertfall.

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lyric og NAT er vel de jeg er mest fornøyd med, men jeg fortrekker å handle fra USA, Sverige og Storbritania der er servicen og kunnskapsnivået et helt annet.
    Jeg synes faktisk veldig få norske butikker har fattet poenget, for mye esker og rot i butikkene evt. overstriggla og dårlig utvalg. I de store kjede butikkene er kunnskapsnivået og viljen til å hjelpe samt evnen til å holde ord svært dårlig.
    Monopol situasjonen på ganske mange merker her til lands gjør også opplevlesene man får i butikkene ofte svært kjedelig.
    Hificenterkjeden har nå f.eks ingen proudukter som interesserer eller frister meg.
    Det samme kan jeg stort sett si om klubben og Oslo hifisenter også.
    High-end hjemmekino ser man så og si aldri utstillt.
    Har faktisk vært inne på tanken å starte butikk selv, det er mange merker jeg kunne tenke meg å få frem i lyset. Revel, Mark Levinson, Lexicon, Dartzeel, Anthem, Grand Prix Audio, Scheu, Sim Audio, Wilson Benesch, Wilson Audio, Kharma, Tara Labs (elendig representert hos klubben) Acrolink, Marantz projectorer, Panasonic Plasma, Screen Research er blandt produktene jeg kunne tenke meg å vist frem

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Lyric og NAT er vel de jeg er mest fornøyd med....
    Jeg kjøpte Usher'ne mine hos Morten på NAT, og servicen var enormt bra, så kan bare anbefale:-D

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HFK i Sandnes er faktisk en kjempe bra butikk, med utrolig god service. Ikke akkurat det beste lokalet i forhold til lytte test. Men men, ellers meget bra.

Både HFC i Sandnes og Stavanger skyr jeg. Makan til folk. Der gjør de det bedre i Haugesund.

Men det så irriterer meg med Hificenter kjeden(der jeg har hvert) har alle selgerene der gjort narr av produkter de ikke selger selv, bla. Dali, Nad, osv. Hvorfor det? Hallo!! Det er ikke bare HFC som selger kvalitetsprodukter!

Newcomer Vaden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    272
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg har ikkje så mykje erfaring. Men eg er veldig fornøyd med servicen eg fekk på Hifihuset i Bærum. Gode rabattpriser, anbefaler produkt som koster mindre framfor dyrere produkt og hyggelige folk. Men er slettes ikkje lett å få tak i dem til tider!

Ellers så syns eg folka hos Hifiklubben i Bergen var hjelpsomme. Virket som om dei kunne det dei snakket om.

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ga min stemme til Hi-Fi Klubben. Siden jeg handlet der første gang som gira 14-åring i 1997, har jeg gjentatt bedriften flere ganger. Selvfølgelig varierer kunnskapsnivået hos selgerne fra butikk til butikk, men så lenge det er noen der som kan svare meg, eller selgerne er villige til å lete opp svaret, så er jeg strålende fornøyd. Hi-Fi Klubben fremstår for meg som en veldig seriøs bedrift, og jeg har følt meg godt behandlet hver gang siden jeg kom inn første gang som 14-åring. To tomler opp fra meg, i alle fall.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vegamannen
    Men det så irriterer meg med Hificenter kjeden(der jeg har hvert) har alle selgerene der gjort narr av produkter de ikke selger selv, bla. Dali, Nad, osv. Hvorfor det? Hallo!! Det er ikke bare HFC som selger kvalitetsprodukter!

Huff ja.. hørers ut som du har vært på HFC i Stavanger ja..
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Intermediate dancemainia sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    Huff ja.. hørers ut som du har vært på HFC i Stavanger ja..
    Kanskje hfc stavanger hadde skjerpet seg hadde de sett alle disse dårlige tilbakemeldingene

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    eneste plassen jeg har kjøpt hifi på er Hi-Fi Klubben... kjøper som oftest utstyr brukt på finn.no. handla og litt småpjask på hansen radio i molde før de la ned

Intermediate MrMyagi sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    664
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Soundplanet

Jeg stemte "andre", og vil spesiellt fremheve Rune på Soundplanet. Jeg vil si han har og gir mye mer enn det lille ekstra som skal til for å være fornøyd. Nå har jeg ikke handlet mye der men jeg har hatt mye kontakt med han.
    Som nr 2 tett oppunder Soundplanet vil jeg utnevne Jan-Ove på Lsound. Der har jeg handlet masse og makan til entusiast!! Alltid gode tips og råd..
    Så takk til dere begge for service langt utover det vanlige

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Budal Radio i Kopervik er også en kjempe plass å handle De får tak i alt

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt en MEGET GOD opplevelse i dag :-D Har truffet en kar som vet hva han snakker om... Og som skjønner hva jeg vil ha... Uten kjøpepress men med innsikt og gode forslag til forbedring av det eksisterende anlegget. Det er skjelden jeg får AHA opplevelser, men i dag er et gledelig unntak :-D :-D
    En entusiast av rang som fortjener honnør.

Kommer nok til å få et nytt og bedre forhold til musikk heretter ops:

Hva jeg har planer om å kjøpe får bli en annen sak i en annen tråd......

Hvem snakker vi om ? Håkon Rognlien / Fryd hifi :-D

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gubben
    Har hatt en MEGET GOD opplevelse i dag :-D Har truffet en kar som vet hva han snakker om... Og som skjønner hva jeg vil ha... Uten kjøpepress men med innsikt og gode forslag til forbedring av det eksisterende anlegget. Det er skjelden jeg får AHA opplevelser, men i dag er et gledelig unntak :-D :-D
    En entusiast av rang som fortjener honnør.

Kommer nok til å få et nytt og bedre forhold til musikk heretter ops:

Hva jeg har planer om å kjøpe får bli en annen sak i en annen tråd......

Hvem snakker vi om ? Håkon Rognlien / Fryd hifi :-D
    Den mannen er helt rå! Anbefaler konkurrende produkter hvis han finner ut at det vil være det beste for DEG:-D Makan til service tror jeg man skal lete lenge etter. Så kan han sine saker, hvilket også er et megapluss.

Og du har NAIM-planer Gubben Det vet jeg:-D

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gir min stemme til Hifi Center Kjeden. Sikkert langt fra alle som er enige med meg her, men jeg kommer godt overens med personalet i denne kjeden. De gir utrolig god service, er vennlige og hjelper meg uansett hva det måtte være

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min stemme går til Lsound.no. Etter at det var feil på en SB12-Plus jeg kjøpte der, ringte jeg til de og det var aldri noe problem. Jeg fikk ny dagen etter, og da tok de med seg den det var feil på. Har opplevd å måtte krangle og diskutere for å komme noen vei tidligere, andre steder. Så Lsound.no har den beste servicen jeg har vært borti:-D
    Må også få si at Hi-Fi Center kjeden butikken i Porsgrunn også har knall service. Jan Terje veit virkelig hva kundeservice er:-D

Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •