Hvilken Hi-Fi butikk er du mest fornøyd med??? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 70
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Selgerne på hifiklubben irriterer meg litt når de absolutt skal fronte sine egne produkter og da spesielt denon. Denon er visstnok Guds gave til hifibransjen og denon-link er det største siden Graham Bell. Men ellers er de alltid hyggelige og har god service. Rabattdropsene de har ved kassa smaker også bra

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rabattdrops er juks! Det har mang en gang forurenset mitt beslutningsgrunnlag!

mht HiFiCenter stavanger... Der jeg har hatt minst "godfølelsen" når jeg har vært inne.

DrE

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Amen!! :wink: :wink: :wink: :twisted:

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er jo litt morsomt da. Vanligvis når en kjøper dyrt hifiutstyr får en gjerne med dyre kabler eller annet tilbehør gjerne for en tusenlapp eller mer, mens når en handler på hifiklubben får en et drops. Blir dyr morro det.. :wink:

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    og den beste læresetningene jeg har er "å lytte mere enn man prater. Derfor utstyrte Gud oss med to ører og kun en munn....."
    Hvorfor er det så få selgere som har hørt dette?
    Burde stått på veggen i lunchrommet...

DrE

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Sitat Opprinnelig postet av Brannslange
    Dette avhenger jo veldig hvor i landet en bor og hvilke selgere en treffer på i butikken. Her i Trondheim er det tre dedikerte hifisjapper, Hifiklubben, Hificenteret og TonArt.

Skal jeg velge en av de vil jeg gi en stemme på Hifiklubben pga servicen jeg fikk da jeg hadde problemer med et produkt kjøpt derfra. Veldig hyggelig selgere der også som har tid til å prate litt.

TonArt er også en sjappe med veldig hyggelige og kunnskapsrike selger(e), men samtidig dyr..

Hificenteret er rett og slett begredelig her i Trondheim. Selgere som kun vil selge deg de produktene de har mest profitt på, dårlig oppfølging ved salg, sure selgere.

Enig :x
    Slenger meg på her!
    Et skikkelig dårlig eksempel på hvordan det ikke skal gjøres.
    Handler ikke der igjen

Newcomer erlendby sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    222
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil anbefale alle som bor i nærheten av Kristiansand å ta en tur innom PM Audio. Er meget godt fornøyd med måten jeg ble behandlet på som kunde der. Er bare en mann som eier og driver butikken. Han er ikke pågående, men svarer hjelpsomt på alt du lurer på. Ettersom han også importerer flere av de merkene han selger kan du lett ende opp med å få gode rabatter! Anbefales!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kan ikke fordra elkjøp og lefdal eller andre butikker i samme "sjangeren", altså butikker som selger alt mellom himmel og jord, og med dette forargede kølappsystemet. mannen som fant opp kølappsystemet for slike sjapper burde brenne.

hifi-huset i bærum var tålmodige med meg, de kjørte meg og ht mine hjem til meg, altså fra bærum til oslo sentrum (dansken som jobber der gjorde det), og var veldig hyggelige.
    hvordan de er på messer vet jeg ikke.

en kar fra kongshavn (sørlandet et sted) som frekventerer dette forumet, nickname lassessen, har starta opp en butikk som heter audioconcept. her har jeg fått ekstremt god service, alt gikk i orden og kommunikasjon og service ut til kunden har vært upåklagelig.

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si jeg liker Audioconcept godt. Han er flink til å følge opp kundene sine.
    Leverer varene kjapt og trygt.
    Anbefales fra min side.

(Obs: detter er en Onlinebasert butikk. Så kunder må vel nesten vite hva de skal ha da prøvelytting via internett er litt vanskelig )

Skal jeg lytte og handle er TonArt. HFK-Trh plassene jeg oppsøker.
    HFC i Trh suger. Mulig det er bare jeg som har den oppfatningen. Kanskje jeg er en uheldig kunde Har hørt påde godt og vondt om alle de tre nevnte.
    Men jeg tror det kommer litt an på hvor man selv befinner seg i intressestadiet.
    Om man møter en selger som ikke vet stort om produktene han selger forutenom at han tjener best på den og den og derfor pusher disse på alle som kommer innom så blir det litt feil.

Active Payen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med deg Jolly! Bergen Musikkhandel har veldig god service. Trivelige selgere og god oppfølging! Ikke er det noe å si på prisene deres heller.

Intermediate tommy_sn sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er veldig godt fornøyd med HFK i Sarpsborg og Fredrikstad..God service der!!

Intermediate Frorrari sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hi-Fi Huset i Bærum. De har gitt meg anbefalninger som ikke har noe med hvor mye penger de skal tjene, men hva som er best for meg! Det er god service. Og hvis de ikke har varene på lager får jeg låne demoprodukt imens. Helt topp!

Men Andrè er av og til en meget travel mann og det merkes.

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hificenter i Tromsø, men det var mens Geir jobba der, han er dessverre sluttet og er et kjempestort tap for bransjen i Tromsø, han var en superentusiast, lånte ut både butikkens og sitt private utstyr.

HFK i byen suger, nå åpner heldigvis Hifihuset snart, så det blir spennende:-D

Forøvrig så er jo han derre Rune i Soundplanet en trivelig kar

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden det er bare ræva butikker her i Nord Trøndelag må vi på nett og handle...

1. plass med goood margin... Lsound (Ekstra service... er Jan Ove det)
    (Samt et vareutvalg som gjør at det blir et kostbart år for kontoen min i år oxo)

2. plass... BM Audio (Mange gode tilbud og mulighet til og prute litt)
    Har fått extremt gode priser på de 2 Rotel produktene jeg har kjøpt... :-D

3. plass... AVshop (God oppføling når tv ble kjøpt og den måtte produseres og sendes fra Japan. Spurte om hva status var og fikk svar hvær gang) TH42PX70E var utsolgt i Norge en periode...

Ellers så må vi helt til samleplassen for reservetrøndere... trondheim for og finne hifi butikker.
    Hifi center kjeden, hifi klubben og Ton Art a/s er vel det som er vært og mærke seg.
    Besøkt alle butikkene og må si at Hifi klubben holder høyeste standar. Ton art er en trivelig butikk, men er litt dyrt der og ikke stort man får om mann pruter litt. Centret er en smule rotete og ikke helt i min gate.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan bare ta for meg Stavanger.

HFC, fy for noen folk, makan til dårlig kunndebehandling må en lete lenge etter, tåpelig "vårt merke er best - andre er dårlige. Spurte om grei billig sub som jeg kunne bruke.. jo'a det hadde de.. velodyne dd10 eh... Har også blitt vist ut en gang, da jeg sa at jeg ikke likte lyden på noen System Audio de hadde.. "da tror jeg det er best du går ut" fikk jeg som svar..

HFK, har ikke kjøpt noe der i det siste, men så sant de har tid så er de snille som lar meg sitte i det alt for store romet å lytte til hva de har. Men peil, det har de ikke, spurte om de solgte dac en gang.. "Ka e' dac for någe" fikk jeg til svar..

Maxwell, selv om en kan le litt av mr. max him self, så er produktene gode, og han har altid tid til å hjelpe.

Men nr. 1 er uten tvil Resonans, som aldri presser på at en bør kjøpe det dyreste osv. de lar oss få lov til å traske rundt i butikken å "gjøre som vi vil" flinke er de også med å hjelpe.
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kunne svare på denne pollen nå siden både HFK og HFC er kommet til byen.
    Veldig vanskelig å bli enig med meg selv, men faller ned på HFC - mest fordi det er bedre lytterom der og større utvalg.
    Noe er latterlig dyrt, men det må man regne med når man skal ha et produkttilbud til "alle".

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må nevne BM audio.. Henrik er hjelpsomheta sjøl :-D
    HFK marcus tranesgt. : Får ståpels når jeg har vært der en stund.. Derfor har jeg slutta å gå der.
    HFC Oslo sentrum : ok butikk selv om det er et hel.. å få parkert i nærleiken.
    Hifi huset ... kommer an på dagsformen til Andre...Men stort sett :-D
    Der je bor finnes det itte en eneste Hifi butikk... og bra er det ...:-D

Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hi-Fi Klubben Sandes: Blandet, blir som regel godt behandlet vis det er lite folk i butikken.
    Hi-Fi Klubben Stavanger: Der har jeg blitt bra hehandlet hver eneste gang.
    Hi-Fi center (Stavanger og Sandnes): Blandet, men stort sett bra.

Liker best HFK Stavanger.

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Artig at Vettemann er arkolog og graver opp tråder fra 2004.

Mer artig er det at pollen fremdeles er aktiv

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne tråden er da i høyeste grad fortsatt aktuell. Jeg la igjen en stemme på andre da Hifi-huset i Bærum og SoundPlanet er klare kandidater her
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •