Shopmania.no anbefales ikke!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Shopmania.no anbefales ikke!

La in bestilling på 2 artikler den 2.juni 2011, betaling var godkjent via paypal samme dag ca. kl. 11.25.
    Problemet er at varene aldri blir sendt ut av lager, bestilling har hatt samme status i 13 dager, status på orderen er "pakker".
    Det står også at leveringstiden er 7-21 dager, med ordet leveringstid regner jeg med at dette er tiden produktet er i postsystemet, ikke at varen står på lager i inntil 21 dager. Har purret 3 ganger på Shopmania.no siden 10. juni 2011, men de gir aldri noen form for tilbakemelding, de har fått oppgitt både epost og mobil nummer.

Grunnet null tilbakemelding fra firma på mine henvendelser, og utrolig treig utsendelse av varer vil jeg fraråde folk å handle på shopmania.no

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må nok regne med 3-4 ukers leveringstid, da dette er et "firma" som driver med dropshipping.
    Med andre ord så benytter de sider lik dealextreme.com - og bestiller varer der i fra i ditt navn. Bare at de legger på sin fortjeneste for hvert enkelt produkt.

Så slike sider er generelt ikke å anbefale.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leveringstid er forsåvidt greit, og den er som sagt oppgitt til å være 7-21 dager.
    Men hjemmesiden nevner null om at varen kan bli stående på lager i flere uker før den blir sendt ut. Trist at ting blir slik, vil bare som sagt fraråde noen å handle med dette "firma".

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men sannsynligvis er det ikke slik at varen "står på lager". De bestiller den fra en annen butikk, og den butikken sender den direkte til deg. Det at ordrestatus sier "pakker", betyr sansynligvis at de ikke har fått shippingbekreftelse fra butikken de har bestilt fra ennå. Eller så kan det hende at de får varene sendt til seg, og så sender det videre. I så fall betyr ordrestatus at de ennå ikke har mottatt varene selv.

Uansett er jeg enig med BlackkoZ at det er greit å skygge unna denne typen butikker. Det at de ikke en gang svarer på henvendelser gjør det veldig klart at man i hvert fall bør holde seg unna shopmania.no

Jeg ville prøvd å sende dem en mail til og spørre om nøyaktig hva det er som skjer, og gjør det klart at dersom du ikke får et skikkelig svar innen en uke, så vil du kontakte PayPal for å få refundert pengene.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mottok i dag en av to artikler så da er vi halvveis. Men fortsatt ingen tilbakemelding fra Shopmania, og status på min ordre er fortsatt "pakker".

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har jo fått forklaringen på hvorfor det er slikt. =)

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BlackkoZ
    Du har jo fått forklaringen på hvorfor det er slikt. =)
    Har fått en forklaring, jeg poster mine oppdateringer så at andre som tenker de kanskje skal handle med Shopmania får se hva som kan skje, pluss se hvor lang tid ting kan ta, og hvordan support de kan forvente.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •