Play.com 41% dyrere enn Elkjøp på Kill BIll 2 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av keysersoze
    er filmene like?

den kill bill vol. 2 versjonen som elkjøp selger har et hinsides stygt cover, samt verken engelske undertitler eller dts lydspor. enkelte filmer gjør seg definitivt best med engelsk undertittel, bl.a kill bill vol. 2. den geniale dialogen kan ikke gå til spille ved å sette på en talentløs norsk teksting. :x

jeg venter med å kjøpe kill bill vol. 2 før jeg kan få noen av disse elementene på en dvd. :wink:
    Hvordan så coveret som du så på?. På den jeg kjøpte på Elkjøp hadde da rødt som alle andre plasser og svært DTS logo på front og bakside.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Play er jo svindyre, holder meg heller til CD-WOW. De er mye rimeligere, og har utrolig bra kundeservice.

Kill Bill 2 får du jo for 103kr her, riktignok Sone 3..
    Byr CD-WOW/DVD-WOW på fri frakt?
    Ja, frakten er gratis så klart!
    Edit: Var visst en før meg der

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av audunth
    OleM: CD-WOW kjører fri frakt ja. De sender også filmene separat dersom du bestiller flere på en gang, slik som Play.
    OK! Takk for svar, audunth!
    Takk til drg også, kenti!

Intermediate dvdjan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://www.release.no/

Kill Bill og Passion til 129,-

Kill Bill Vol. 2 og The Passion of the Christ for 129 kroner hos Elkjøp.

Commercial director, Rune Rødland, i Nordisk Films norske videoavdeling. – Elkjøp har kjøpt mange av Kill Bill Vol. 2, men ikke med stor rabatt, faktisk.
    Ukens to store kjøpefilmreleaser, Kill Bill Vol. 2 og The Passion of the Christ, selges rimelig hos elektronikkgiganten Elkjøp.

Som alle vet – historien gjentar seg. De siste tre årene har Elkjøp (og andre kjeder fra tid til annen) brukt pris som lokkemiddel. Videohøsten innledes med sterke filmer som Kill Bill Vol. 2 og The Passion of the Christ. I annonsene denne uken presenteres begge filmene med 129 kroner i pris. Releasedato var 8. september.

Prisene "overrasker" – ifølge distributørene av filmene. Salgs- og markedssjef Jon Einar Sivertsen hos Scanbox sier til Release.no at han "ikke er spesielt glad for den prisen".

Denne gang er det heller ingen fare for at Elkjøp går tom for DVD-er første dag, sies det i bransjen. Årsaken skal være at de har kjøpt mange eksemplarer av begge filmene. – Ja, de har kjøpt relativt mange, bekrefter Sivertsen. Det samme sier commercial director Rune Rødland hos Nordisk Film for Kill Bill Vol. 2 sitt vedkommende.

– Jeg synes det er trist at man ikke kan ha et produkt å tjene penger på. At man på død og liv skal kjøre prisene i bunn for å være billigst, sier Jon Einar Sivertsen.

– Vi har fått kommentarer fra andre forhandlere, og jeg sier til dem som til deg: Vi kan ikke styre utsalgsprisen.

– Har Elkjøp fått ekstremt god rabatt? De skryter i annosen av fellesinnkjøpene for hele Norden …
    – Nei, de har fått rabatter i forhold til strukturer og volumer, på lik linje med alle andre. De kan ikke tjene penger på den prisen. The Passion of the Christ har en listepris på 130 kroner hos oss, sier Sivertsen.

Veiledende pris på Passion er 239,- kroner.

– Den stadige priskrigen er ikke bra for de som lever av å selge film, men historien er ikke ny. Dette ser vi stadig, sier Sivertsen oppgitt.

Commercial director Rune Rødland hos Nordisk Film virker også oppgitt over prisbildet når Release.no snakker med ham.

– Elkjøp må selv velge hva selge varene for. De har kjøpt mange av Kill Bill Vol. 2, men ikke med stor rabatt, faktisk.

– Vil de tjene penger på det?
    – Det må du spørre de om, hvordan de kalkulerer. Jeg hadde ikke fått det til å gå opp i alle fall. De ser det nok som marketing, og det er nesten overraskende at kjeden ikke selger enda billigere når de først selger så billig, mener Rødland.

Det lykkes ikke Release.no å få kommentarer til saken fra Elkjøp.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •