Ny mobil, overta etter Desire

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny mobil, overta etter Desire

Trenger litt hjelp her i valg av ny telefon. Har hatt Desire en tid, men nå er den klar for utskiftning.

Jeg er blitt veldig glad i Android og tror jeg vil fortsette med det videre. Jeg er ikke like glad i Desire, så jeg håper at min neste telefon vil veie opp for de tingene Desire er dårlig på, og da trenger jeg deres hjelp. Det må være en telefon som alt er på markedet, eller som kommer på markedet og på lager i norske butikker i løpet av Januar 2011 senest.

Nevnte jeg ikke er helt fornøyd med Desire, og tenker da spesielt på elendig batterikapasitet, og altfor liten plass til installasjon av programmer i internminnet. Dette MÅ være bedre på telefonen jeg skal kjøpe.

Ellers trenger jeg wifi, gps, ok kamera og alle andre funksjoner en finner i en smarttelefon i dag.

Så kan noen være så grei å hjelpe meg angående tips til ny telefon som vil overgå min Desire på de områdene jeg missliker den?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Desire HD vil vel overgå vanlig Desire ganske bra men også den sliter vel med ett altfor dårlig batteri.Som i tillegg er mindre enn batteriet i Desire.
    Har selv desire og kjenner meg igjen i batteri problemer. Skal forøvrig gå over til iphone da jeg syns det er altfor mye som ikke fungerer slik det burde på android, tenker da på apps som ikke starter seg opp/låser seg osv.

Men samsung galaxy er nok en bra kandidat etter hva jeg har lest meg frem til på nett.
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    iPhone vil jeg ikke ha før de klarer å komme med widgeter og startskjermer/låsskjermer som er mulig å få til android. Synes startskjermene er helt fantastisk, og de gir meg all info jeg ønsker til en hver tid.

At programmer låser seg eller ikke starter har jeg ikke noen problemer med, men det har vel mye med hvilke programmer en velger å legge inn på telefonen.

Desire HD har jo enda dårligere batteri, så den er ikke aktuell. Galaxy S slet mye med lag da jeg testet den i sommer, og er derfor uaktuell.

LG Optimus 2x virker ekstremt spennende, men er ikke på markedet enda, og jeg trenger telefon umiddelbart!

Ser ut til at jeg går for samme telefon som jeg alt har, men denne gangen rooter den og får alle programmer over på minnekortet. Bruker jeg en annen enn stander rom så får jeg vel bedre batteri også..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •