Bæbar PC som multimediasenter

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bæbar PC som multimediasenter

Lurte på om jeg skulle gå til anskaffelse av en bærbar PC med bluray, hdmi og optisk lyd utgang. Noen som veit om noen gode modeller eller har erfaringer med bæbare som multimediesenteret? Bruker nå xbox360 som dvd spiller, men har lyst på en oppgradering. Prismessig tenker jeg billigst mulig :-D Takker for alle svar og innspill.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

erfaring

Jeg bruker det, men den har vel ingen av de funksjonene du nevner. Den er derimot koblet til en dac for best mulig lyd. Fordelen er at jeg da får tilgang på alle musikkformater som f.eks wimp, youtube, spotify, og server fra et sted. Ulempen er jo at jeg må bort til pc-en, eller slå på TV (og bruke trådløst tastatur). Vet ikke hvor billig du får en bærbar pc med blueray og hdmi? Ville vel heller valgt en separat spiller til dette. De begynner å bli billige.
    Finnes jo også etterhvert gode trådløse usb-systemer som gjør at du kan sitte med pc i fanget.

Intermediate Truls sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se på Asus sin gamer serie eller Dell sin XPS serie. har selv en gammel XPS, men den er virkelig å foretrekke over nyere modeller fra HP og lignende.

Asus sine gamermaskiner er ganske mye for pengene, mens Dell sin XPS serie kan spesifiseres i høyere grad etter kundens ønske.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Streethassle
    Vet ikke hvor billig du får en bærbar pc med blueray og hdmi? Ville vel heller valgt en separat spiller til dette. De begynner å bli billige.
    Takk for svar!

Så det hadde vært billigere og kjøpe blu-rayspiller og data hver for seg, hvis jeg uansett skal ha begge deler?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •