HI-FI Klubben i Stavanger

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HI-FI Klubben i Stavanger

Må si meg VELDIG godt fornøyd over servicen til HI-FI Klubben i Stavanger. Da min gammle Denon reciver tok kveld regnet jeg den for tapt. Den var 4,5 år gammel. Etter å ha snakket med HI-FI Klubben i Stavanger, fikk jeg beskjed om å stikke innom med den, slik at de kunne ta en titt. Det viste seg at de måtte sende den til verksted, noe som kunne ta litt tid. Etter ca 1,5 uker fikk jeg en telefon fra butikken, jeg kunne få en helt ny tilsvarende reciver eller om jeg ønsket kunne jeg legge til noen lapper og ta med meg en større modell. Jeg gikk for større modell Det er god service det. Jeg vet hvor jeg skal kjøpe min neste reciver for å si det sånt. Jeg slapp til og med å vise kvitering, men det har de vell på data.

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har jo 5 års reklamasjonsrett, og hvis det ble dyrere for klubben å få receiveren reparert enn å gi deg en ny så er jo valget deres rimelig enkelt.

Newcomer FV. sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingenting negativt ovenfor HFK Stavanger, men skal det ikke mer til at de følger lover og regler til for at de skal få en egen tråd på forumet? At de i tillegg har klart å tjene litt ekstra penger på deg med å selge deg nok en receiver viser jo at det faktisk er de som kommer vinnende ut av situasjonen

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si jeg føler jeg har gjort det godt. Ser på bruktmarkede at min gammle reciver går for 1000-1500. Nå betalte jeg 2000 ekstra og fikk en reciver som koster 7500,-. En reciver som er så pass gammel er jo moden for utbytting.
    Jeg har tidligere vært kunde hos Elkjøp, og der vet jeg at jeg hadde ikke hat tjans uten å innvolvert forbrukerrådet.

Intermediate Espen-hj sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1,290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zeek
    Må si jeg føler jeg har gjort det godt. Ser på bruktmarkede at min gammle reciver går for 1000-1500. Nå betalte jeg 2000 ekstra og fikk en reciver som koster 7500,-. En reciver som er så pass gammel er jo moden for utbytting.
    Jeg har tidligere vært kunde hos Elkjøp, og der vet jeg at jeg hadde ikke hat tjans uten å innvolvert forbrukerrådet.

Elkjøp må jo pent følge norsk lov som alle andre..

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er jo et skoleeksempel på godt salgshåndverk: kunden føler seg godt behandlet og synes han har gjort en god handel, og selger gjør det han skal og klarer i tillegg å tjene noen kroner ekstra.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Espen-hj
    Elkjøp må jo pent følge norsk lov som alle andre..
    Ja, men det er noe med måten det blir gjort på. Om en skal bruke mnd. på brevskriving og krangling så forsvinner den gode følelsen som en opplever etter å ha fått god service. Kan også nevnes at den ble sendt til meg med bud som leverte den rett i handa til meg

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tols1
    Dette er jo et skoleeksempel på godt salgshåndverk: kunden føler seg godt behandlet og synes han har gjort en god handel, og selger gjør det han skal og klarer i tillegg å tjene noen kroner ekstra.
    Har ingen problemer med å sjå den, og jeg handler med glede hos dem igjen. Jeg er også villig til å betale litt ekstra for å få god service. Selvsagt skal butikken tjene penger og det gjør de med å ha god service og behandle kundene sine med respekt.

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zeek
    Har ingen problemer med å sjå den, og jeg handler med glede hos dem igjen. Jeg er også villig til å betale litt ekstra for å få god service. Selvsagt skal butikken tjene penger og det gjør de med å ha god service og behandle kundene sine med respekt.
    Ja, bevares, det er alltid hyggelig å handle i butikker man får bra service. All honnør til HFK for dette.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •