Sigarer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 40

Tråd: Sigarer

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,732
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sigarer

Nå som det snart er jul og nyttår så er det greit med en sigar. Det skal helst være en Cubaner...

Jeg pleier å nyte en Sigar en sjelden gang sammen med en whisky eller en cognac...

I den forbindelse vil jeg gjerne skryte av denne siden www.sigar.com

Jeg har aldri noensinne sett maken til god service!!
    Fikk sigarene etter bare to dager!

Fikk også med en bonus-sigar og en sigarkutter helt gratis.
    8)

Active peter123 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    380
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Morsom side.

Takk for tipset:-D

Mvh
    Peter

Newcomer Aravna sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cigar er en fin ting

Hei Danke. Hyggelig at du har funnet gleden i en cigar. Har kost meg med cigarer i snart 15 livslengder og fortsetter til det er slutt. Anbefaler det en tur innom Augusto i Oslo hvis du har mulighet. De har egen butikk med bakrom. Det er som med lyd og bilde-entisiaster, meget hyggelige mennesker. Nyt din cigar med god musikk til. Det er enda bedre. Servicen er generelt meget god uansett hvor du handler siden dette er et entusiastmedium. Hyggelig at du har funnet gleden i cigarer. Du er herved min venn:-) Anbefaler gjerne flere nettsteder eller alternativer til cubanere hvis det er interesse for det. Utforsk gjerne dominikanske cigarer i tillegg. De danker snart ut cuba. Noen mener de har gjort det for lenge siden.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,732
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil bare fortsette å skryte litt av Sigar.com

Igår morges bestilte jeg igjen, og idag kveld fikk jeg sigarene!
    De legger ved en bonussigar hver gang virker det som.

Er så fornøyd når servicen er så topp.

Da blir det å nyte en cubaner etter Fredagsmiddagen i morgen kveld.
    Gleder meg.

Hyggelig at det er flere som liker sigarer, skriv gjerne inn hva dere røyker eller hva dere anbefaler.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,732
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Aravna
    Hei Danke. Hyggelig at du har funnet gleden i en cigar. Har kost meg med cigarer i snart 15 livslengder og fortsetter til det er slutt. Anbefaler det en tur innom Augusto i Oslo hvis du har mulighet. De har egen butikk med bakrom. Det er som med lyd og bilde-entisiaster, meget hyggelige mennesker. Nyt din cigar med god musikk til. Det er enda bedre. Servicen er generelt meget god uansett hvor du handler siden dette er et entusiastmedium. Hyggelig at du har funnet gleden i cigarer. Du er herved min venn:-) Anbefaler gjerne flere nettsteder eller alternativer til cubanere hvis det er interesse for det. Utforsk gjerne dominikanske cigarer i tillegg. De danker snart ut cuba. Noen mener de har gjort det for lenge siden.
    Kanskje jeg tar turen innom Augusto en dag... Takk for tipset, hvor ligger det?

Sigar.com produserer sigarer i den dominikanske republikk, Chess heter de og de var kjempegode.

Ellers liker jeg Partagas, har også kjøpt noe som heter Trinidad. Er så fornøyd med dette tilbudet, at man kan bestille cubanere over nett uten å betale toll... og så det at man får de på to dager er jo genialt.

Avec med sigar er tingen, Det hadde kanskje vært enda bedre ute på byen som du sier. Jeg vet også om en bar jeg kan sitte inne og røyke... kanskje jeg stikker dit en tur i helgen...

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,732
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Kanskje jeg tar turen innom Augusto en dag... Takk for tipset, hvor ligger det?

Sigar.com produserer sigarer i den dominikanske republikk, Chess heter de og de var kjempegode.

Ellers liker jeg Partagas, har også kjøpt noe som heter Trinidad. Er så fornøyd med dette tilbudet, at man kan bestille cubanere over nett uten å betale toll... og så det at man får de på to dager er jo genialt.

Avec med sigar er tingen, Det hadde kanskje vært enda bedre ute på byen som du sier. Jeg vet også om en bar jeg kan sitte inne og røyke... kanskje jeg stikker dit en tur i helgen...
    Men ingen som svarer på AVforum, så kjedelig, skulle tro absolut alle sover hehe.....

Intermediate nb1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg setter pris på en god sigar8) Bare synd at en sjelden tar seg råd/tid til disse nytelser. Tenkte jeg skulle kjøpe inn et par Montecristo A til jul/nyttårs feiringen:-D De er store ,men leker i munnen og kan nytes lenge!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får gi et svar jeg da:-D
    Likte veldig godt siden.
    Dette ga mersmak:-D
    Thanks

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,732
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ludoman
    Får gi et svar jeg da:-D
    Likte veldig godt siden.
    Dette ga mersmak:-D
    Thanks
    Takker for at dere liker siden, Montecristo er bra saker, selv har jeg akkurat nytt en Partagas cubaner etter en bedre middag og dessert, herlig ikke sant...

Fortsett å skrive inn alle sigar elskere og livsnytere dere er velkommen inn i mengden. Skål... 8)

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,732
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tråden har ligget stille en stund, men nå er penværet i landet og det er mulig for folk som har røykeforbud inne å ta seg en feit sigar utendørs i det nydelige været.

Har akkurat kjøpt en eske dominikanere og to partagas robusto og en el. Og pluss at madamen har kjøpt en Partagas til meg og en annen sigar. Så nå regner jeg med at jeg har sigarer ut halvåret.

Blir vel en feit sigar annenhver helg, men denne helgen blir det to.

Gjorde et ganske godt kjøp også, ca 60kr sigaren..

God sommer livsnytere.

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg røkte sigarer daglig i mange år, og pipe før det. Satte stor pris på dette, og ble tilslutt belønnet med en quadruppel bypass-operasjon. Trodde fullt og fast at "det skjer jo ikke meg."
    Nå innbitt ikkerøyker. Ønsker ikke å være gledesdreper, men refererer kun fakta.
    Vil anbefale boken til Alan Carr, særlig kapitlet "The Advantages of Smoking." Kapitlet består av 4 blanke sider. :-D

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tronic
    Jeg røkte sigarer daglig i mange år, og pipe før det. Satte stor pris på dette, og ble tilslutt belønnet med en quadruppel bypass-operasjon. Trodde fullt og fast at "det skjer jo ikke meg."
    Nå innbitt ikkerøyker. Ønsker ikke å være gledesdreper, men refererer kun fakta.
    Vil anbefale boken til Alan Carr, særlig kapitlet "The Advantages of Smoking." Kapitlet består av 4 blanke sider. :-D
    Daglig røyking, uansett om det er sigaretter, sigarer eller pipe, ER helseskadelig.
    Men en havaneser i ny og ne er neppe mere skadelig enn kremboller, bløtkake, wienerbrød og slike delikatesser.

Alt handler om mengde.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere må jo kjøpe en Scarface Humidor å ha de i
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Supertramp
    .

Alt handler om mengde.
    Joda, og mye er vel individuelt.
    Ikke for å ødelegge tråden her sånn, men: Kan garantert si for egen del, at hadde jeg begynt å ta en i ny og ne igjen, så hadde det fort ballet skikkelig på seg, helt til anginaen hadde fått overtaket igjen.

Og det ville vært innmari guffent!

Jeg elsket sigaren, men ser nå på den mer som en selvmordsbombe.

Hadde aldri trodd det skulle være mulig å slutte, men suget er nå vekk som en sviske. Føler meg lettet, og med bedre samvittighet og helse. Dere som vil fortsette, kan jo bare blåse i alle advarsler selvsagt, vi lever i et fritt land!

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,732
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen har avhengighetsgen enten det gjelder nikotin, alkohol eller narkotikkka.

Jeg har aldri vært avhengig av noenting, men det er kjedelig med en helg uten litt rødvin til biffen og en god sigar etter desserten, sammen med en skvett gammel cognac..

Disse er kjøpt inn, ca en måneds forbruk.

Sigar er noe man skal unne seg en og annen høytidelig anledning Tonic, ikke røyke tobakk hver dag. Det er selvfølgelig helseskadelig som rakkern.

Men disse er altså kjøpt inn, kan anbefale Chess Arguardiante sterkt, det er en absolutt nydelig sigar, sikkert verd det dobbelte i pris.

Chess Arguardiante

Amero Salamones 5 years

Partagas robusto Serie D no 4

Alle disse er blandt mine favorittsigarer of all time.

Fikk alt fra sigar.com etter to dager, ypperlig service.

Gleder meg til å fyre opp en av disse i helgen. 8)

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .

Sigar er noe man skal unne seg en og annen høytidelig anledning Tonic, ikke røyke tobakk hver dag. Det er selvfølgelig helseskadelig som rakkern.
    Javisst pokker, og det er jo flott hvis du klarer å holde deg på det nivået.
    Jeg klarte det ikke, røkte flere pr. dag med max inhalering, og fikk betale dyrt for det. Hadde røkt i drøye 40 år da jeg sluttet.
    Men ellers er jeg helt enig med deg ang. vinen og konjakken.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,732
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Partagas Coronas Senior igårkveld. En sigar som passer ypperlig for kalde høst/vinter kvelder. Er jo også heldig som har en kone som kommer med varme forsyninger av cappucino pr telefon når det første glasset er tomt.

Smakte ypperlig, en typisk Partagas med lær og kryddersmak, sterk i styrke.

Intermediate Noose sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig du må fokusere..hoho

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,732
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Noose
    Mulig du må fokusere..hoho
    Tror det er/var noe galt med blitsen til iPhone, iallefall sa oppdateringen det ikveld. Men neste gang er det nok rettet på.

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    . Er jo også heldig som har en kone som kommer med varme forsyninger av cappucino pr telefon når det første glasset er tomt.
    Kommer med cappuccino pr. telefon??
    Du mener at du ringer, hun bringer?

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •