Ramme og Avshop

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer Rollon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ramme og Avshop

Hei er det noen som vet hvor man kan få kjøpt ramme til et lerret?
    Hadde et greyline inmotion lerret, som løsnet i liminga.
    Får ikke noe svar fra avshop, men går ut ifra at dette er en garantisak.
    Har nå funnet ut at jeg skal spenne lerretet opp på ei ramme så nå trenger jeg ei ramme som sagt.
    Så hvis noen kan svare meg på hvor jeg kan få ei god ramme til en fornuftig pris som egner seg til et lerret som er 200 cm bredt hadde det vært fint.

Er det bare meg eller begynner avshop å virke lite seriøs?
    Hvorfor tar de ikke kontakt med meg, har lagt igjen endel beskjeder, de har mailadressen min, telefon nummeret mitt, men jeg hører ikke noe fra dem allikevell.
    Tok over 2 måneder å få lerretet den gang jeg bestilte det for bare noen måneder siden, og nå bare noen måneder etterpå går hele greie opp i liminga...
    Jaja de er jo ikke bare sen da, fikk jo stativet til prosjektoren min på under en uke så noen ganger gjør de noe bra.
    Jeg begynner å bli litt irritert som dere sikkert skjønner.

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke man får kjøpt bare ramme.
    Flere her på forumet inkludert megselv har bygget en ramme selv.
    Jeg brukte 2x1,5" lister for å bygge min.
    Sort filt,skruer,vinkeljern og stiftepistol var det eneste jeg brukte for å lage den.
    Resultatet ble meget bra. vil man nok får man det til

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har liknende erfaring fra AVshop.
    Det er ikke en seriøs proffesionell nettbutikk, men et hobbyprosjekt som drives på siden av annen virksomhet (tror jeg)

Man ikke regne med å få svar når hovedpersonen er på ferie, eller driver med andre ting.

Det er synd, for AVshop har noen bra produkter, og de er aktive og hjelpsomme her på forumet - bidrar absolutt til å gjøre dette til et nyttig og godt forum. Virker bare som det å drive butikk kommer litt i annen rekke.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Folkens! Nå må dere ikke ta helt av her... Litt trege svar nå pga ferie, men alle får svar i tur og orden. Lars, hvis du synes AVshop er "useriøs", synes jeg det bør begrunnes bedre enn at det tar noen dager med tilbakemeldinger. Uansett, vi ser selvsagt at det er litt uheldig at det er jeg som må ta de fleste forespørsler, samt at sommeren har hatt meget høy omsetning i år. Vi vil nok omdisponere arbeidsmengden litt internt fremover, slik at dere får svar på henvendelser i løpet av kortere tid.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lygren
    Mitt svar til første innlegget her var at jeg også har hatt problemer med å få svar fra AVshop. Det gjelder både i august og i månedsskifte mai / juni. Spørsmålet Rollon handlet jo bl.a. om det.

Ser at du ikke tilbakeviser at AVshop drives som et hobbyprosjekt, derfor mener jeg at det ikke er en "professionell nettbutikk". Mener det henger sammen med lang svartid.

Det betyr selvagt ikke at jeg mener at AVshop er "useriøs", ser at det adjektivet kan misforstås - uproffesjonell er nok nærmere :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •