Ny mobil - Hva anbefales? - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 16 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 316
    Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Det har jeg Jeg jobber som Teamleder på Kundeservice 09000 i Telenor.
    Hahaha, var pga kundeservicen til telenor at jeg byttet operatør :lol:
    Det som plaget meg når jeg hadde 3gs var at det tok så lang tid å bla i mail, den loadet bare mailene som ble visende på skjerm, og når jeg bladde nedover loadet den på nytt, for så å loade på nytt, loade igjen, og igjen, og igjen... igjen?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som gammel og god Windowsbruker, men nå med hele familien på Mac (3 MacBooks, iMac, MacMini, iPhone, iPodTouch og 2 stk. iPod) så er jeg fortsatt åpen for andre løsninger. Hadde Samsung Galaxy S vært tilgjengelig i en av de mange butikkene / nettbutikkene så hadde jeg kjøpt den i morgen i mangel på iPhone 4. Men, skal jeg vente 3 uker på en mobil ,,, så kan jeg likeså vente på en iPhone.

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Som gammel og god Windowsbruker, men nå med hele familien på Mac (3 MacBooks, iMac, MacMini, iPhone, iPodTouch og 2 stk. iPod) så er jeg fortsatt åpen for andre løsninger. Hadde Samsung Galaxy S vært tilgjengelig i en av de mange butikkene / nettbutikkene så hadde jeg kjøpt den i morgen i mangel på iPhone 4. Men, skal jeg vente 3 uker på en mobil ,,, så kan jeg likeså vente på en iPhone.
    Ut fra den mac parken der er jeg helt enig i at du skal kjøpe en iPhone.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp. Samsung Galaxy S er sikkert ikke en dårlig mobil, men den er i likhet med iPhone 4 ikke tilgjengelig for kjøpelysne.

Å kunne styre mediasenter (musikk, bilder og film) via iPhone og Remote (gratis fra Appstore) er en uvurderlig bonus for brukergleden. Å kunne styre lydstrømmen til den trådløse klient (eller flere) man ønsker er sykt enkelt. Vet ikke om det er like enkelt med Android?

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Adium
    Hahaha, var pga kundeservicen til telenor at jeg byttet operatør :lol:
    Det er leit å høre. Det var ihvertfall ikke meg du har hatt kontakt med Hos oss, som hos alle andre selskaper er ikke alle medarbeiderne "prima vare" dessverre. However tør jeg påstå at vi på generell basis er svært svært god på kundeservice. For andre år på rad har vi vunnet "Gulltasten" for beste kundeservice, kåret av bransjen selv. Leit å høre at din opplevelse med oss var en annen og det beklager jeg på det sterkeste!!

Håper du er fornøyd der du er nå da, selv om du bruker feil telefon

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bestilte min samsung på euronics like før release.. de var temmelig kjappe og kan anbefales (sikkert forskjellig kvalitet på forskjellig butikkpersonale :lol: ), men de har tilgang på iphone også.

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Det er leit å høre. Det var ihvertfall ikke meg du har hatt kontakt med Hos oss, som hos alle andre selskaper er ikke alle medarbeiderne "prima vare" dessverre. However tør jeg påstå at vi på generell basis er svært svært god på kundeservice. For andre år på rad har vi vunnet "Gulltasten" for beste kundeservice, kåret av bransjen selv. Leit å høre at din opplevelse med oss var en annen og det beklager jeg på det sterkeste!!

Håper du er fornøyd der du er nå da, selv om du bruker feil telefon
    Det finnes idioter i alle leire, møtte nok på en av disse..(dere er heller ikke billigst ) Er mobilfreak, så er keen på å bytte igjen nå som jeg har hatt mobilen en god stund, men er ingen mobiler på markedet som frister nok pdd.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil Ha Samsung Galaxy S Eller Iphone 4 Nå. Hvorfor Må Jeg Slite Med All Denne Ventingen?

EDIT: Hvorfor mitt innlegg ble editert til Tysk må gudene vite. Not my fault...

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil Ha Samsung Galaxy S Eller Iphone 4 Nå. Hvorfor Må Jeg Slite Med All Denne Ventingen?

sett på finn da? Kan jo være noen som bor på/i "her selvsagt" som skal selge..

Edit: eventuelt kjøpe Starcraft 2 og bli med på en runde eller ti for å få tiden til å gå :lol:

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    finn.no er svindlernes paradis, som jeg ikke frekventerer...

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    finn.no er svindlernes paradis, som jeg ikke frekventerer...
    Er jo problemfritt om du finner en gjenstand du kan hente selv.

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Adium
    Det finnes idioter i alle leire, møtte nok på en av disse..(dere er heller ikke billigst ) Er mobilfreak, så er keen på å bytte igjen nå som jeg har hatt mobilen en god stund, men er ingen mobiler på markedet som frister nok pdd.
    Det gjør det Vi er ikke desidert billigst, og det skal vi og, kan vi heller ikke være. Djuice og Talkmore (som er Telenoreid) er de to segmentene som retter seg inn på "lavpris-markedet". Årsaken til at vi er noen ører dyrere en lavpris-segmentet er enkel. Ingen bruker så mye penger på kundeservice og på nettbygging som Telenor. F.eks så skiftes i disse dager og i hele 2011 ut hele mobil-nettet vårt. Dette har en prislapp på 1,8 milliarder norske kroner. Dette gjøres for å få en best mulig brukeropplevelse i fremtiden for mobilt bredbånd og nettopp for surfing på mobilen. Når denne oppgraderingen er ferdig, så får den norske befolkningen intet mindre en verdens desidert beste mobilnett.
    (De som bruker vårt nettverk).

Overgangen til 4G også kalt LTE, vil bli svært mye lettere med dette utstyret på plass i våre basestasjoner.

Så nei du har helt rett, vi er ikke billigst:-D

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan man "jailbreake" en Androidmobil kjøpt med binding?
    Jailbreake? Android er open source.

Forøvrig er jeg i motsetning til deg ingen fan av Itunes. Jeg vet ikke om de har Flac-støtte ennå, de manglet i hvertfall før, men jeg hører mye lydbøker og det er sjelden Itunes IKKE roter til rekkefølgen fullstendig. Noen ganger er det rett ut sagt håpløst å få rettet opp i det hele, spesielt om det er 400 tracks som ligger sortert slik itunes synes det var best. Itunes har også alene ført til mer ustabilitet enn noe annet nogen lunde seriøst program jeg har brukt. Videre er det latterlig at man ikke kan gå inn på telefonens minne og lese ut filregisteret som på en hvilken som helst annen datamaskin eller lagringsenhet. Apple gikk rettens vei for å forsøke å gjøre det ulovlig å gi seg selv tilgang til å lese ut filene fra telefonen man hadde kjøpt og betalt.

Med Android er alt dette så utrolig enkelt og uten sperrer.

Windows er iofs ikke bedre. HTC skal etter sigende betale royalty til MS for å bruke Android (ja, du leste riktig). Bakgrunnen for dette skal angivelig være en avtale som gjør at man unngår teppebomberpatenter. Android har en del funksjonalitet som kan være i konflikt med både MS og Apple-patenter. Dersom Apple saksøker HTC saksøker de i prinsippet også MS fordi HTC betaler royalty for de aktuelle funksjonene som er knyttet opp mot både MS og Apple-patenter. På den måten unngår HTC problemer med både MS og Apple. Det kan også spekuleres i om HTC ønsker at Apple og MS skal krige om rettighetene til patentene, da det visstnok skal være temmelig åpenbart at patentene ikke holder vann.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En ting er ihvertfall helt sikkert - at the end of the day er det en mobiltelefon om det er epler eller pærer på baksiden av den og ikke noe vits i å fyre seg opp over. Man kjøper det man har lyst på og så kan vi jo bruke energien på noe mer konstruktivt i stedet.

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0

..
    Elkjøp selger Galaxy for kr 699,- og mange butikker har den inne i butikken.

Du MÅ forplikte deg til ett år med Tele2 Champion + Mobilsurf Large
    Mobilsurf - Billigere internett på mobilen - Tele2
    Tele2 Champion - billig mobilabonnement med og uten ny mobil

Månedspris 349,- som da inkluderer en nedbetaling av telefonen siden ovennevnte abonnementspakker koster 169,- (det er prisen etter ett år)

Uten forbruk, dvs uten å ringe, sms'er eller mms'er vil da telefonen koste:
    699+(349*12) = 4887,- men da inkludert opp til 1gB mobilsurf pr mnd

ringe/sms/mms er ikke dyrt på Champion, men men...

Jeg mener dette er en god deal. Tele2 har ikke "låste" telefoner, men jeg vil tro at pga mobilsurf inkludert så er det ikke så mye å spare på å sette inn et Ludo-SIM kort, f.eks

For å sjekke om din Elkjøp har Galaxy inne (siste kampanjedag i dag, tror jeg), så kan du ringe Elkjøp kundeservice: 81532000
    De kunne kjapt fortelle meg at Kr.sand hadde 1 inne og Arendal hadde 4....

ps! da jeg var i Arendal i går for å kjøpe en Galaxy, så gikk jeg tomhendt derfra - selgeren klarte ikke å registrere salget/porteringen på forhandlernettsidene til Tele2......

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mitt tips:
    Ta en runde i butikker rundt deg så fort som mulig. De fleste butikkene fikk inn endel iphones i går/forgårs. Vi hadde da endel kunder som ble helt sjokkert når de fikk svaret "ja, vi har iphone"...

Galaxy S, der skal det komme inn en del omtrent i midten av neste uke, men her er det også flaks som gjelder. Noen butikker har på lager nå.

Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken telefon som er "best" av disse som er nevnt, aner jeg ikke.

Jeg for min del gikk ut av butikken med en Galaxy S i hånda. ( 2mnd siden)

Det er hvertfall den beste telefonen jeg har prøvd. Fytterakkern for en skjerm!8)

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jahnmar
    Hvilken telefon som er "best" av disse som er nevnt, aner jeg ikke.

Jeg for min del gikk ut av butikken med en Galaxy S i hånda. ( 2mnd siden)

Det er hvertfall den beste telefonen jeg har prøvd. Fytterakkern for en skjerm!8)
    Jeg har denne selv og det blir bare flere og flere eiere av denne telefonen, moro at denne telefonen er en skikkelig killer og selv er jeg strålende fornøyd. Det er noen småbugs men det kan fixes med en update ved senere anleding, blir moro å prøve ut Froyo når den kommer i hvertfall.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha. Jeg visste det var lurt å bare legge inn en post, og så glemme hele tråden. Som alle andre tråder fylles denne opp av fjols som sutrer i hver sin leir.

Noen korreksjoner kan jeg dog komme med før kranglingen fortsetter:
    Billigste iPhone4 16gb kan skaffes til 4490,- hos Djuice (sim-kort låsen fjernes om man ringer Telenor og ber dem låse opp. 32gb koster 5390,- samme sted)

Android kan ikke brukes brukes av seriøse proffbrukere som sikrer telefonen sin. Alle som synkroniserer e-post, kalenderoppføringer etc. mot jobben må (om de ikke vil risikere at sensitiv informasjon kommer på avveie) sikre telefonen sin med automatisk lås så ingen får tak i innholder om telefonen mistes/stjeles. Så lenge programmer som lock picker eksisterer til Android kan ikke Android brukes.

Når det er sagt: fortsett kranglingen deres. Jeg synes det er festlig å lese denne tråden Synes dog litt synd på trådstarter som kanskje ikke får det utbyttet han ønsket.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser mange ikke får tak i Samsung Galaxy S. Jeg kan selge min om noen er på jakt etter det. Kjøpt hos dustin.no, har kvittering. Mobilen er uten binding og 100% i orden.

Side 8 av 16 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •