Ny mobil - Hva anbefales? - Side 16

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 16 av 16 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16
Viser resultater 301 til 316 av 316
    Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Min iPhone 4 klarer lett 3 dager med wifi på hele tiden og min "normale" bruk. Tror du skal sitte jevnt å trykke på den for å bruke den opp på en dag.

samme her, wifi, mail, div internett og sms/ringing, og den holder ca 3 dager.
    3g og 3gs derimot, med samme bruk holdt max 2 dager.. ingen tvil med min bruk at batteri på iphone4 er betydelig bedre enn 3g og 3gs.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min var på 90% ca kl 12. Wi-Fi og 3G på i hele dag, moderat bruk. Nå er den på 86%.

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min var på 90% ca kl 12. Wi-Fi og 3G på i hele dag, moderat bruk. Nå er den på 86%.
    Da er en 16gB epletelefon bestilt.
    Om batteritiden viser seg å være under pari, så setter jeg meg i bilen og kjører til "trunken" og krer telefonen nedover en av Kudos'ene dine

btw: tror du 16gB holder? Er det ikke HD videokamera på denne?

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme lading, er nå på 49%, men har hatt wifi og 3g av siden sist post. Bruker den jo moderat da, 4-5 sms om dagern, 2 - 3 tlf samtaler. Sitter ikke og klikker for moro...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg aner ikke hvordan din bruk arter seg, filmer lite selv...

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men du - bruker du telefonen som "mp3" spiller?
    Og hvis så, bruker du da iTUNES til å synke, eller annen programvare?

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt forskjellig. Man må synke med iTunes, men jeg bruker en god del Spotify. Genialt med offline playlist...

Idag da, siden du lurte så: Drog den ut av laderen 0625, har sendt ca 20 sms, 3 telefonsamtaler på ca 25 min til sammen, wifi i 5 timer, nå er den på 92%

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man må synke med iTunes
    For iTunes haterne der ute, man kan også bruke MediaMonkey » Free Media Jukebox, Music Manager, CD Ripper & Converter

Test av MediaMonkey: Guide til MediaMonkey 3.0 - Frigjør deg fra Itunes - Nye Medier - klikk.no

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt forskjellig. Man må synke med iTunes, men jeg bruker en god del Spotify. Genialt med offline playlist...

Idag da, siden du lurte så: Drog den ut av laderen 0625, har sendt ca 20 sms, 3 telefonsamtaler på ca 25 min til sammen, wifi i 5 timer, nå er den på 92%
    Høres lovende ut og absolutt ingen grunn til at jeg må reise til "trunken" (selv om det i seg selv hadde vært hyggelig med en hifi prat over en amerikansk kaffe & chocolate pai....)

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres ut som telefonen din, Cyber, tømmer de siste 50% vesentlig raskere enn de første...?

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Høres ut som telefonen din, Cyber, tømmer de siste 50% vesentlig raskere enn de første...?

Dette har jeg faktisk opplevd på samtlige mobiler jeg har hatt tidligere, så ikkedump spørsmål.

Jeg opplever dog ikke at siste 50 varer noe lengre eller kortere enn de 50 første %

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Har ikke merket det, første gang jeg skrev om kapasiteten var det vel 1 eller 2 lading på batteriet og kondisen er vel ikke helt på topp da.

Vel, nok om det.

Active bruker123 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av øyvind.h
    Men jeg kommer ikke til å gi deg en tekstbok-leksjon i innovasjon og strategi.
    Anbefaler deg heller følgende Master of management program på BI. Det kan du lære mye av. Og best av alt, du kan ta det ved siden av jobben

Strategisk forretningsutvikling og innovasjon - BI
    BI - der man ikke trenger karakterer for å komme inn, kun penger.

Sorry, måtte bare.

Sitat Opprinnelig postet av Fahnsen
    Hva er det som skjer i hodet til enkelte når brukere av Apple-produkter forteller at de er fornøyde? Det virker som enslags kortslutning?

Vi som bruker Apple-greier gjør det fordi de gjør jobben de skal gjøre på en bedre måte enn andre merker.

Den dagen det kommer noe som fungerer bedre, bytter vi til det. Som regel kommer dette nye også fra Apple...

Apple-brukere er ofte profesjonelle på sitt felt, og har bred erfaring med utstyr fra andre produsenter. Apple-haterne har sjelden erfaring med Apple-produkter -- bare fordommer mot dem.
    Jeg har eid flere Apple-produkter, men kjøpt noe av annet merke, fordi jeg følte ikke at Apple tilfredstilte kravene. Ja, jeg brukte faktisk penger for å bli kvitt Apple-produkter.

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bruker123
    BI - der man ikke trenger karakterer for å komme inn, kun penger.

Sorry, måtte bare.

Jeg har eid flere Apple-produkter, men kjøpt noe av annet merke, fordi jeg følte ikke at Apple tilfredstilte kravene. Ja, jeg brukte faktisk penger for å bli kvitt Apple-produkter.
    Får jeg spørre om hvilke krav?
    Som å bytte ringetone, meldingslyd, endre meny utseende og slikt? :P
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Får jeg spørre om hvilke krav?
    Som å bytte ringetone, meldingslyd, endre meny utseende og slikt? :P
    På hvilken måte forsvarer Apple prisen på Macene sine, kontra en vanlig laptop?

Du får en pc som har mye bedre hardware, bedre oppgraderingsmuligheter, flere muligheter ang software, tåler mer. Enn hvis du velger en mac til tilsvarende pris.

Og dersom argumentet er at macen crasher mindre, så er det brukeren som er dårlig, ikke pcen. De fleste som er oppegående klarer å bruke programmer som Ccleaner, antivirus og oppdatere programmene sine. Og da er valget for meg veldig lett. Jeg ser faktisk ikke en eneste grunn til å velge Mac når jeg skal velge laptop.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    På hvilken måte forsvarer Apple prisen på Macene sine, kontra en vanlig laptop?

Du får en pc som har mye bedre hardware, bedre oppgraderingsmuligheter, flere muligheter ang software, tåler mer. Enn hvis du velger en mac til tilsvarende pris.

Og dersom argumentet er at macen crasher mindre, så er det brukeren som er dårlig, ikke pcen. De fleste som er oppegående klarer å bruke programmer som Ccleaner, antivirus og oppdatere programmene sine. Og da er valget for meg veldig lett. Jeg ser faktisk ikke en eneste grunn til å velge Mac når jeg skal velge laptop.
    Nå var det ikke snakk i Mac, men telefon.. Er det ikke det denne tråden er ment for?

Kan være enig i att Mac er overpriset i forhold til hva man får for pengene, men det er en meget stabil pc å i tilleg så er den rask. Den er oppkoblet på internet før man i d hele tatt får åpnet skjermen, å det SKJER IKKE med andre OS's som f.eks Windows. Kjøpte ny berbar til fruen for ca 1 mnd siden med w7, å den har ikke gjort annet enn å lage trøbbel. så valget for min del er lett, Mac for alle penga! Ikke alle feil skyldes brukeren, å man skal ikke trenge å være datanerd for å få til å bruke ett OS.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Side 16 av 16 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •