Powerbuy Samsung plasma PS63C7705? - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 11 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 203
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    PS63C7705 : 25.250,- (5 stk inkl. 1stk 3D brille)
    PS63C7700 : 22.950,- (5 skt med ca.14 dagers levering )
    Hvordan er forskjellen på disse i forhold til service? Så en med 7705 hadde problemer med støy, og han fikk så vidt jeg forstod dette ordnet av Samsung med service på døren. Hvordan er det hvis man kjøper euro-modellen?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det oppdaterte tilbudet fra AVshop lyder som følger:

PS63C7705 : 25.250,- (5 stk inkl. 1stk 3D brille)
    Oppladbare briller : 950,-
    Kalibrering BASIC : 1.250,-
    Kalibrering FULL : 1.750,-

Den eneste forskjellen på 7700 og 7705 skal iflg. AVshop, være menyspråket. Dette kan på 7700 endres til Norsk via servicemenyen.

Per i dager er det kun 5stk tilgjengelig av hver modell, men det vil naturligvis være mulig å sette opp et PB med det utgangspunktet også.
    Dette tilbudet er inkl. frakt? Får jeg med 1 stk. oppladbare briller på PS63C7700 for 23500,- inkl frakt?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    870
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    Dette tilbudet er inkl. frakt? Får jeg med 1 stk. oppladbare briller på PS63C7700 for 23500,- inkl frakt?
    F..., du er hard å prute...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror bare folk kan glemme å få et bedre tilbud enn dette. Prisen AVshop gir er allerede så lav sammenliknet med alle andre at de sannsynligvis gjør det i håp om å få solgt noen kalibreringspakker.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Koshn
    Tror bare folk kan glemme å få et bedre tilbud enn dette. Prisen AVshop gir er allerede så lav sammenliknet med alle andre at de sannsynligvis gjør det i håp om å få solgt noen kalibreringspakker.
    Abbo har lavere pris da... Men hvor går jeg for å evnt bestille en tv hos avforum da, og er tilbudet inkl. frakt?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Laveste tilgjengelige pris: Kr23,512.5 står det på powerbuy sida?
    Er det denne prisen eller 22.950,- som er riktig? Jeg vurderer å kjøpe fra avshop, men er prisen 22.950,- med frakt?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisene som er oppgitt er ekskludert frakt. Pris inkludert frakt får man ved å logge seg inn på powerbuy.no og taste inn postnummer.
    Alternativt kan man hente TVen på Alnabru. Da kommer det kun 50,- ekstra på totalsummen, dvs. 23.000,-

Jeg tror ikke det er inkludert briller i den prisen, men det kan jeg sjekke (uansett ikke oppladbare).

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisene som er oppgitt er ekskludert frakt. Pris inkludert frakt får man ved å logge seg inn på powerbuy.no og taste inn postnummer.
    Alternativt kan man hente TVen på Alnabru. Da kommer det kun 50,- ekstra på totalsummen, dvs. 23.000,-

Jeg tror ikke det er inkludert briller i den prisen, men det kan jeg sjekke (uansett ikke oppladbare).
    Så frakt er så mye som 562.50? Abbo og PS tar jo bare litt over 100 kr i frakt? Kan jeg få kjøpe for 23.300,- inkl. frakt? Da legger jeg sannsynligvis inn bestilling...

Intermediate Hoffa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Abbo har lavere pris da... Men hvor går jeg for å evnt bestille en tv hos avforum da, og er tilbudet inkl. frakt?
    Har Abbo lavere pris..hvor finner du den?.....C7705 koster jo 31990.- der.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi har ikke mulighet til å gjøre noe med prisen på frakten som beregnes automatisk fra Posten / Brings / Tollpost satser med utgangspunkt i lageret på Alnabru der TVene står og kundens postnummer, der rimeligste alternativ velges ut. Satsene som benyttes finnes ho henholdsvis Forside - posten.no og Tollpost.no...

Når det gjelder å prute på de siste prisene som er kommet fra AVshop, har vi blitt informert om at marginen nå er forsvinnende lav. Det vil si at det ikke er mer å gå på prismessig, ikke engang 200,- ....

Vi venter fortsatt på priser fra andre leverandører, men de lar tydelig vente på seg.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så frakt er så mye som 562.50? Abbo og PS tar jo bare litt over 100 kr i frakt? Kan jeg få kjøpe for 23.300,- inkl. frakt? Da legger jeg sannsynligvis inn bestilling...
    Nå er du inne på av-forum, og ikke av-shop. Skal du fortsette med disse dumme prisdiskusjonene og åpen pruting så foreslår jeg at du kontakter dem direkte på AVshop.no / Velkommen.
    AK jobber for av-forum, ikke av-shop. Det er to forskjellige ting om du ikke har fått det med deg. Får du denne tven billigere andre steder, så kjøp den der da vel. Av-forum selger ikke tver, men forhandler priser med leverandører :roll:

Bra jobbet med powerbuyet AK. Ikke lett å få presset prisen når det ikke er skjermer å oppdrive
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    De fleste svarer at det er leveringsproblemer på denne TVen, og at det derfor vil være problematisk å levere det antallet det her er snakk om, men vi håper i det lengste likevel at det er mulig å "få med" flere seriøse leverandører på denne dealen.
    Bare meddele en erfaring her fra Dk.
    Har vært noen powerbuys her nede hvor de fikk en god pris, men ikke klarte å levere alle på først eller andre omgang.
    Altså, de som kom sist til møllen ikke har fått sitt tv enda. (VT20 i det her tilfelle).
    Hvis det blir en knakende god pris, og først til møllenprinsippet.
    Så er det sikkert noen som ikke har noe imot å vente noen uker.
    Og de som vet de skal ha tv-en, de er selvsagt først til møllen.

(Bare som en sidenotering. Nå bør Samsung få dampen opp med frakte disse tv-ene opp. Sitter selv og venter på en 63", og har ubekreftet dato 27. aug her nede.
    Samsung risikerer en litt dalende interresse hvis vi nå får den store messen i september og det blir presentert nye store, bedre og billigere ting.)

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er denne leveringsdatoen ca 14 dager bekreftet? Vet dere noe mer om når dere får tilbudene fra Dustin, Abbo osv?

Blir det 3% ekstra, altså ca kr. 700,- mer å betale enn det powerbuyprisen er på? Blir den reelle prisen jeg må betale ca 24200,- eller misforstår jeg?

PowerBuy tar en liten avgift, for tiden 3%, for å gjennomføre PowerBuyene av forhandleren/leveandøren som leverer varene. Denne avgiften skal primært dekke direkte kostnader forbundet til tidsforbruk og håndtering samt kostnader til forbedring av systemet for felleskjøp. Avgiften betales ikke dersom PowerBuyet ikke blir gjennomført.

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg melder meg av denne runden.. Synes at prisen blir litt for høy, og venter heller litt opp og frem for prisene kommer som vanlig til å dale litt.. Samtidig, så kommer det også etter en stund til å være større tilgjengelighet på dette produktet... Så får jeg heller slite med mitt Samsung 50"

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si jeg synes det var litt mye fikkel med dette powerbuy-opplegget. Nå er tilbudet på 7700 borte igjen.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Systemet fungerer slik at når først tilbud og etterspørsel matcher, får de som har forhåndsregistrert interessen 12 timer på seg å registrere faktisk påmelding. Etter dette er PowerBuyet tilgjengelig for alle, gitt at det fremdeles er plass igjen.

Når det gjelder kostnader osv., vennligst se FAQ-delen på PowerBuy:

PowerBuy

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Systemet fungerer slik at når først tilbud og etterspørsel matcher, får de som har forhåndsregistrert interessen 12 timer på seg å registrere faktisk påmelding. Etter dette er PowerBuyet tilgjengelig for alle, gitt at det fremdeles er plass igjen.

Når det gjelder kostnader osv., vennligst se FAQ-delen på PowerBuy:

PowerBuy
    Kan du svare meg på om det jeg må betale blir ca. 24200,- eller misforstår jeg?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Du misforstår, vennligst FAQen (en kort en også), der står alt beskrevet...

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Du misforstår, vennligst FAQen (en kort en også), der står alt beskrevet...
    Så da er det ikke stort mer enn Pris: Kr23,512.5 jeg skal betale? Vil bare være sikker på at det ikke blir mye mer enn den prisen jeg skal betale hvis jeg melder meg på powerbuy som jeg fikk tilslaget på...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Som det står å lese i FAQen tilkommer det et gebyr til PayEx (de som sikrer betalingen din frem til TVen er levert, samme system som benyttes på f.eks. Finn.no) på 0,5%, altså litt i overkant av en hundrelapp i dette tilfellet, men utover det er det ingen gebyrer...

Side 6 av 11 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •