Utkikk etter hylle jeg så på minhjemmekino

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Utkikk etter hylle jeg så på minhjemmekino

Hei!

Så tidligere en hylle når jeg klikket meg rundt på minhjemmekino, angrer nå som en hund på at jeg ikke tok kontakt med forfatteren for å finne ut av hvor han hadde skaffet denne hyllen, da jeg lenge har sett etter tilsvarende. Om jeg ikke husker feil var dette en av våre kamerater med mye rør i oppsettet sitt. Tenkte jeg kunne spørre her om noen kan hjelpe meg til produktet, eller i det minste personen med hjemmekinoen ^^

Så til beskrivelsen.. Det er snakk en vertikal 'planke'/kabelsamler henges på vegg, og ut ifra den så er det festet glass/sotet glass i flere etasjer. Planke vil jo være et svakt begrep ettersom den naturlig nok må tåle litt vekt, men resultatet blir nærmest mulig at glassplatene står ut fra veggen

Takker for alle tips!

Intermediate bjarne82 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes vel flere slike...

Noe ala dette http://www.hifiklubben.com/images/products/VMS3_1_m.png du mener?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    189
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om jeg her forstått deg rett, finner du hyllen nesten over alt hvor hi-fi selges.

Se om du finner noe her:
    Møbler | Tilbehør | Soundgarden
    Hi-fi / TV-møbler - Tilbehør | Hi-Fi Klubben

edit: litt for sen =)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja her ser det vel ut til at jeg har postet litt for tidlig, jeg har bare kikket rundt i møbelbutikker i omegn, uten å tenke på hi-fi butikkene naturligvis Takker for gode tips, og VM Acoustics S3 var akkurat den jeg vare ute etter.

Ingen som tilfeldigvis vet om S4 (med 4 glassplater), kan henges på vegg den og? Forutsatt at bolter og vegg tåler det naturligvis. Fant ingenting i artikkelen, og den nederste platen ser ut til å være laget for å sette på gulv. Eventuelt vil det være mulig å kjøpe ekstra glassplate til S3 (som det forsåvidt står i annonsen)

Takk for raske svar!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •