DALI lyttekveld hos Hi FI Klubben i Moss

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DALI lyttekveld hos Hi FI Klubben i Moss

Vi inviterer deg herved på musikalske opplevelser i Hi-Fi Klubben Moss torsdag 11. september kl 19.00!

Jacob Ferløv Greth er teknisk produktspesialist i DALI innen bl.a. akustikk, og han vil fortelle om og vise det fulle potensialet til bl.a. den testvinnende MENTOR høyttalerserien.

Han vil også presentere de kommende DALI LEKTOR høyttalerne som du kan oppleve i butikken senere i høst.

Arrangementet er selvsagt helt gratis, og vi byr på forfriskninger og inspirerende musikk- og filmopplevelser.

Se Link:
    Arrangement i Hi-Fi Klubben

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har meldt meg på den der jeg, så det blir koselig å høre litt mentor og lektor.

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Artig! Skal selv bort til klubben på tirsdag i Tønsberg. Har fått mye bra ut av arrangementene de har hatt tidligere.
    Pizza og läsk blir jeg også alltid servert

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som var her og fikk høre Lector? spent på den jeg, syns DALI har blitt sinnsykt mye bedre siste 5 åra.

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke noe Lektor hos Tønsberg.
    Flink kar jeg hørte på, men det litt vel mye fokus på bass og hvor dypt og masse de kunne produsere. Syns også stativhtt ble plassert altfor nærme bakvegg, da det var lett å høre at bassen ble romlete/boomy.

Gøy å være med på læll

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var her i Moss og hørte på Lektor 1 og 8 samt Mentor 1, 6 og 8. Det var en kjempe fin opplevelse. Mentor 8 var bare helt rå uten tvil, og det er sykt hvor detaljert og bra den var. Vi fikk skikkelig demonstrasjon av alle høytalerne og masse informasjon om dali både teknisk, bass, mellomtoner, diskanter, bedriften og alt som dali hadde å presentere. Vi fikk vite at Dali har en fabrikk i Kina som skal lage Dali's rimeligste høytalere som concept osv. Det blir ikke noe dårligere kvalitet av den grunn, og danmark tar resten av produksjonen på de dyrere modellene.

Lyden på nye lektor var veldig bra til prisen, så de er verdt å sjekke ut for de som skal ha litt rimeligere oppsett. Du får det du betaler for og dette her er det en bra value for the money, de kommer i midten av oktober så det bare komme seg til Klubben.

Dali er good sound for the money, mentor er min sjef!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •