Pressemelding: Hi-Fi Klubben Ski inviterer til opplæring av SONOS

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pressemelding: Hi-Fi Klubben Ski inviterer til opplæring av SONOS

Onsdag 10. oktober kl 18.30 har vi i Hi-Fi Klubben Ski den glede av å invitere deg til opplæring av det trådløse musikksystemet fra SONOS.

Vi går igjennom systemet og viser deg hva det kan, tilkoblingsmuligheter, utvidelser og hvor enkelt det hele er. Og hvis du vil, kan du selvsagt få prøve det selv også!

Les mer om Sonos her: Lyd i alle rom | Hi-Fi Klubben: SONOS Digital Music System

Det blir enkel servering.

Meld deg på nå! Det er dessverre begrenset med plass, så førstemann-til-mølla prinsippet gjelder. Vi ses i Jernbaneveien 4!

Meld deg på her: Arrangement i Hi-Fi Klubben

Active unIQue sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må bare si at Sonos er vel en av de bedre investeringene jeg har gjort, men at du trenger et "kurs/innføring" for å få det til synes jeg er litt "over the edge". Sonos er VELDIG enkelt å sette opp, bare du har litt grunnleggende pc kunnskap, og da mener jeg bare litt....

Hehe, ser også at det har falt ganske drastisk i pris siden jeg kjøpte det. Betalte vel for ca 1 1/2 år siden 6000,- for CR100 (fjernkontroll), 5000,- for ZP100 og 3500 for ZP80.... sukk

Nå får du hele moroa for 8998.-

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sonos opplæring

Enig i at det kan være overkill med opplæringskurs i Sonos (greit nok for folk som ikke har gadgets eller lyd/bilde interesse, men tror ikke det er Sonos sitt segment heller)

Eneste buggs om kan inntreffe er ved innstalering av produktet. Sonos krever rettigheter til maskinen som har musikken. Har du virus kontroll og firewall på litt høyere nivå vil det kunne by på problemer. Men Sonos tech support er lynkjappe med svar for å hjelpe det videre.

Jeg kjøpte 3 sett i USA til 6 lapper pr stk. ($999,-). M
    ed dagens kurs er vi nede i 5500,- Så turen til USA kan fort bli betalt med et par av disse i kofferten. Anlegget bruker 120 og 240 volt i alle enhter (ZP100 må switches over til 240)

Selv for prisen som vi har her i Norge er dette et kjempe produkt. Alle som ser produktet i drift blir kjempe imponerte. Selv mor og barn kan bruke det uten problemer.

WAF = :-D :-D :-D :-D

Et virkelig bra produkt som blir brukt hver eneste dag i huset vårt.

Noen som har erfaring med Sonos sammen med Nevo SL???

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •