Nyhet: Get satser på HDTV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)

Nyhet: Get satser på HDTV

Etter å sittet på gjerdet, jobber nå Get med å få på plass en egen HDTV-kanalpakke som skal lanseres i løpet av året.

Hvorfor? Jo, for at kundene skal få maksimalt utbytte av sine HD-klare TV-er. Det er nemlig først med høyoppløste HDTV-signaler at høyoppløste TV-er og projektorer virkelig kommer til sin rett - med en bildekvalitet som gir deg følelsen av å være til stede på fotballkampen og i studio.

- Mange av våre kunder sitter allerede med HD-klare skjermer, og vi føler derfor at tiden er moden for å lansere et HDTV-tilbud, forteller Øyvind Husby, direktør for samfunnskontakt i Get.

Han legger heller ikke skjul på at det faktum at konkurrenten Canal Digital allerede har et HDTV-tilbud til sine kunder, har hatt sitt å si for at Get kommer ned fra HDTV-gjerdet.

Les nyheten på Forbruker.no: Satser på HDTV.

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

På tide...

ja dette var på tide GET. Når på høsten kommer dette, for det er vel til høsten?

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakket med Get i dag faktisk angående dette. Hadde noen problemer med den nye dekoderen (da Get skiftet om bakkenettet i Stavanger i går).
    Dekoder med HDMI utgang og hd kanaler skal komme til høsten, tror jeg at han sa..

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enda en ny utsettelse fra GET? Tidligere var det før påske 07 og før det var det HDTV i løpet av 2006, og før det....

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...et av problemene er nok at det pr. dato er begrenset antall kanaler som støtter HD. Jeg ville jo gjerne hatt HD på NRK, TV2, TV-norge og TV3, ikke på en haug av kanaler som enten sender gamle utdaterte filmer og naturprogrammer. Greit nok med et naturprogram i ny og ne, men det er type Lost og andre serier samt TV-programmer generelt jeg kunne tenke meg i HD, det er jo faktisk det jeg ser på på TVen.

Uansett er HD hjertelig velkommen, men jeg kan vel tenke meg at en må abonnere på samtlige filmkanaler og en haug at annet tull for å få tilgang, og det er jo synd. Jeg tar det jo selvsagt uansett da, bare for å bli kvitt scarten!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •