Premium Club fordelsklubb!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 14 1 2 3 4 5 11 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 269
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)

Premium Club fordelsklubb!

AVforum og Hjemmekino med fordelsklubb

Det stadig tettere samarbeidet med AVforum resulterer i at Hjemmekino lanserer egen fordelsklubb på AVForum.

Abonnement og medlemskap i AVforums Premium Club kr. 590.-

Dette er et helt nytt tilbud til alle som både er medlemmer på forumet og abonnenter på Hjemmekino.

I Premium Club vil dere få følgende medlemsfordeler

1. Tilgang til et eget lukket område på AVforum
    2. Tilgang til unikt innhold som ikke blir trykket i de regulære utgavene av Hjemmekino
    3. Egne sider med tilleggsmålinger og teknisk informasjon
    4. Mulighet til å lese et utvalg artikler fra bladet før bladet ligger i postkassa eller i kiosken.
    5. Spennende konkurranser
    6. Tilgang til egen shop med spesialtilbud, salg av demoprodukter, lagertømminger, rekvisita og test-DVDer
    7. Spesialtilbud på HDDVD og BluRay-filmer
    8. Egne "powerbuys" for Premium Club.
    8. Gratis produktdemoer og shoot-outs i Hjemmekino sin demokino. (Vanlig pris kr.60) - og prioritert plass.
    9. Invitasjoner til pre-releasevisninger av produkter og mulighet til å treffe kjent konstruktører.
    10. Spesialpris på våre nye kvelds og lørdags-seminarer for alle som vil lære mer om hjemmekino, bygging av hjemmekino, lyd generelt, oppstilling av projektorer, bildeteknikk og akustikk.
    11. Prioriert plass på arrangementer som gjøres i samarbeide med AVforum og Hjemmekino.

Alle andre medlemmer på forumet som ennå ikke er abonnenter og som gjerne vil nyte godt av tilbudene i Premium Club kan sende en mail til anders.larsen@hl-media.no med følgende emne/subject:

"AVforum - Premium Club" og bestille et abonnement som gir tilgang. Regningen kommer med neste blad.

Håvard Holmedal Jon Eivind Lygren
    Hjemmekino AVforum

Newcomer bigscreen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tror jeg skal tegne meg på Premium Club opplegget, synes dette høres veldig bra ut. Det er bare å sende mail så fikser han dette? Fikk forøvrig regning på fullpris denne gangen, tror den var likelydene som premiumabbonement.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Hvis du betaler regningen på 549.- er du automatisk medlem i Premium Club, ja...

Samarbeidspartner Ford Prefect sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bigscreen
    Tror jeg skal tegne meg på Premium Club opplegget, synes dette høres veldig bra ut. Det er bare å sende mail så fikser han dette? Fikk forøvrig regning på fullpris denne gangen, tror den var likelydene som premiumabbonement.

Riktig - mail til Anders løser de flest problemer her i verden
    Det er en ting vi ikke har opplyst om. De som allerede har løpende abonnement med rabattert pris, kan oppgradere til fullt abonnement og dermed få tilgang til Premium Club
    Send mail til anders.larsen@hl-media.no, så får dere et 1 års abonnement fra neste nummer, trukket fra det som gjenstår på deres allerede eksisterende abonnement. Har du f.eks fire blader igjen på det rabatterte abonnementet, får du altså kr. 110.- fratrukket ditt nye abonnement.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan vil dette fungere for oss som bor i utlandet?
    Vil vi ha muligheten til å være med på dette?
    Nå utgår jo endel av disse fordelene for oss da vi ikke har muligheten til å delta på det meste, men det er fremdeles noen fordeler som er interessante.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes det er veldig greit at det er to alternativ. Ikke sikker på hva som er mest aktuelt for meg, demoer o.l. bor jeg for langt unna til å være med på.

Strålende service fra Hjemmekino/AVforum. :-)
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Strålende initiativ. Epost om fornying med Premium Club er sendt

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    694
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alternativ 1 er altså med bladabonnement?

Intermediate jozho sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såvidt jeg har forstått så er referanse kinoen til hjemmekino plassert en sentral plass på østlandet. Vil disse kurs og "pre-release" tilstelningene arrangeres over hele landet?

Og hvordan blir den lukkede delen av avforum bygget opp? Vil den inne holde mye av de samme kategoriene som hovedforumet? Eller går det mer på formidling og diskusjon av "premium club" saker som disse møtene, og spesial tilbud?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Sitat Opprinnelig postet av HT
    Alternativ 1 er altså med bladabonnement?
    Ja, alternativ 1 gir både tilgang til Premium Club samt abonnement på bladet.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jøss. Tanker som materialiserer seg i konkrete produkter som dette står det respekt av.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du var vel inne på en slik tanke en gang Tiger, om jeg ikke husker feil?

Active John sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Im in!

Fikk akkurat regning på 549, betaling av den trigger altså premium medlemskap uten videre prosedyrer? eller må jeg sende en mail til Anders også?

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av John
    Im in!

Fikk akkurat regning på 549, betaling av den trigger altså premium medlemskap uten videre prosedyrer? eller må jeg sende en mail til Anders også?
    Alle som betaler full pris og som samtidig er medlemmer på forumet, får automatisk tilgang - ingen grunn til å sende E-post også.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jozho
    Såvidt jeg har forstått så er referanse kinoen til hjemmekino plassert en sentral plass på østlandet. Vil disse kurs og "pre-release" tilstelningene arrangeres over hele landet?

Og hvordan blir den lukkede delen av avforum bygget opp? Vil den inne holde mye av de samme kategoriene som hovedforumet? Eller går det mer på formidling og diskusjon av "premium club" saker som disse møtene, og spesial tilbud?
    Om dette er mulig å gjøre flere steder i landet? - Absolutt, selv om det krever en del mer enn om vi kjører det i vår egen kino. Med litt hjelp fra en butikk-kjede eller to (ikke Elkjøp!), kan vi tilby dette flere steder i landet. Riktignok knyttet til de større byene og altså ikke i Skjåk, Skreia, Kløfta eller Ytre Billigfjord. (no pun...)
    Vi får forsøke å invitere via forumet og så se på responsen. Melder det seg på opp mot tyve stykker på et slik arrangement, er vi allerede på vei til flyplassen.
    I og med at det også vil bli spesialinnhold som egne tester, målinger og mer teknisk innhold på den lukkede delen av forumet, er det naturlig at diskusjonene rundt dette holdes der.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://avforum.no/forum/generell-chi...e-romsdal.html

Vil dette være en type arrangement som er aktuelt?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Active Payen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Regnes Bergen som "knyttet til de større byene" eller må jeg hjem til Trondheim for å komme til en by med riktig status? Jeg skjønner at det hersker litt usikkerhet om Bergen havner i samme kategori som Skjåk, Skreia, Kløfta eller Ytre Billigfjord :-).

Fullt abonnement blir betalt!!

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    http://avforum.no/forum/generell-chi...e-romsdal.html

Vil dette være en type arrangement som er aktuelt?
    Ja, hvis vi kan få tilgang til nødvendig utstyr og/eller låne et skikkelig demorom, skal nettopp slike ting være mulig noen ganger i året.

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette må jeg jo få med meg! Mail med ønske om "oppgradering" er sendt til Anders

Intermediate wizkid sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig bra tiltak. Får vi noen mail eller annen bekreftelse på når/hvor/hvordan vi kan logge oss inn?

Sitat Opprinnelig postet av Payen
    Regnes Bergen som "knyttet til de større byene" eller må jeg hjem til Trondheim for å komme til en by med riktig status? Jeg skjønner at det hersker litt usikkerhet om Bergen havner i samme kategori som Skjåk, Skreia, Kløfta eller Ytre Billigfjord :-).

Fullt abonnement blir betalt!!
    Ikke bland Skjåk, Skreia etc. inn i Bergen. Enten så er dere eget land, eller så er dere ikke et eget land:-D

Side 1 av 14 1 2 3 4 5 11 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •