Premium Club fordelsklubb! - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 14 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 269
    Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av striky
    Det hadde sikkert vært smart å legge ut en forklaring på hvordan man enkelt kan sjekke om man er registrert som Premium Club-medlem. Eksempelvis en infoside der det er oppgitt enten "Du har tilgang til Premium Club" eller "Du har ikke tilgang til Premium Club". Jeg tror dere slipper en del repeterende spørsmål på den måten.
    Enig, jeg finner ingenting som tyder på at jeg har tilgang til Premium-Club området. En indikator på AVstart hadde vært greit.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Folkens, vi har litt problemer i dag. Håper på forståelse for dette.

E-posten vår ligger nede så vi får ikke svart de som sender oss spørsmål. Vi får mottatt e-post, men vi får ikke sendt svar eller videreformidlet til abo-avdelingen (som sitter et helt annet sted).

Vi må smøre oss litt med tålmodighet, og så kommer vi tilbake med mer info senere.

Det er mange små ting som har gjort at det tar litt lengre tid enn det skulle, og dette beklager vi på det sterkeste. Vi jobber på spreng med å finne ut av problemene.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Helt enig at vi må gjøre noe her... Vi prøver å få modifisert login-boksen slik at en ser om en er registrert eller ikke. Vi linker da også til en FAQ-side som forklarer hva Premium Club er, samt hvordan en melder seg inn...

Intermediate bwa sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    1,475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser det er flere som har spurt etter hvor man finner innholdet for klubbmedlemmene, men kan ikke se at dette er blitt besvart ?

Selv har jeg lagt inn mitt abb.nr, men finner ikke noe innhold, kanskje fordi jeg ikke vet hvor jeg skal lete ... ?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    148
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lurer på akkurat det samme, kan noen paste en link til det?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Vi jobber med en løsning som gir dere beskjed om dere er innregistrert eller ikke, kommer med det første...

Innholdet finner dere helt på toppen av forumet, samt helt øverst på AVtorget. Ser du ikke noe der?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan ikke se noe som indikerer at det er noe Premium Club hverken på forumet eller torget. Et skjermbilde som indikerer hvor denne infoen evt. ligger hadde vært OK.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate wizkid sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er en såkalt 549-kroners abbonnent. Er det sånn at jeg må melde meg inn manuelt, eller skal dette gå automatisk ved innleggelse av abb.nr? Kan ikke se noen tegn på at jeg er godkjent Premium-medlem.
    Synes også vi kunne fått mere info om alt er oppe og gå eller om det er ting som ikke helt på stell. Er det ennå noen abb. som ikke er lagt inn kanskje?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Vi har lagt inn siste liste nå, så hvis du taster inn nummeret skal du dukke opp... Vi skal som nevnt få på plass den boksen med ab.info med det første!

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg prøvd igjen, men ser ingen indikasjon på noe nytt. Har dere gjort jobben deres så er det nok noe jeg har misforstått.
    Altså med teskje: Jeg logger inn med mitt tidligere brukernavn/passord, deretter går jeg til kontr.panel og endre valgmuligheter, legger så inn abb.nr. i nederste rute som er hjemmekino abonnementsnummer. Deretter går jeg til f.eks avtorget og hva skal jeg da se etter?

Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    1,475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lygren, jeg synes dere antar for mye her.... Gi oss en skikkelig beskrivelse, det er alt for mye gjetting nå.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Du følger korrekt prosedyre, wizkid, så da er det noe systemteknisk som ikke fungerer.

bwa: enig med deg at vi er litt uforbredt her, vi jobber som nevnt med å finne en bedre løsning ASAP, så du får bare smøre deg med bittelitt tålmodighet. Først og fremst må vi selvsagt finne ut hvorfor folk med fullt abo. ikke aktiveres, det skulle skjedd automatisk...

Kort spørsmål: dere som ikke får aktivert abb., dere er SIKRE på at dere har fullt abo.? Kanskje en ide å henvende dere til Hjemmekino for å få dette 100% bekreftet at er riktig registrert.

Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    1,475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg betalte 549 for ab.periode 2007/01-2007/10, ifølge min faktura.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    EDIT: Har nå sjekka om jeg har lagt inn fullt abb.nr. Og det riktig antallet er 8 siffer. Fikk også bekreftet at jeg har fullt abb. ikke kampanje.

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får heller ikke opp noe, jeg er sikker på at jeg er fulltidsabb. Måtte nemlig oppgradere fra hallårlig.
    Kunne vi kanskje sendt deg en PM Lygren, med navn og abb.nummer ?

Tidligere Admin mag sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, en liten oppklaring her.

Hvem kan automatisk bli medlem?
    De som har betalt fullt abonnement på Hjemmekino. For øyeblikket koster dette 549,-. Tilbudsabonnementer gir ikke medlemskap i Premium Club.

Hvordan bli medlem?
    For å bli medlem av Premium Club må man taste inn abonnementsnummer i Kontrollpanel -> Endre valgmuligheter.

Etter at nummeret er tastet inn vil en prosess på serveren sjekke at nummeret eksisterer i listen over abonnementer vi har mottatt fra Hjemmekino. Hvis nummeret stemmer vil man bli lagt til i gruppen Hjemmekino-abonnenter, som har tilgang til forumet for Premium Club og til det egne området på AVtorget.

Det kan ta opp til 5 minutter etter at man har tastet inn abonnementsnummeret til man blir meldt inn.

Hvordan vet jeg om jeg er medlem?
    Når man er medlem vil forumet for Premium Club dukke opp på AVforum, rett under Generell informasjon. På AVtorget vil kategoriene i Premium Club dukke opp øverst.

Om kort tid vil vi også lage en rute på siden som forteller om man er medlem eller ikke.

Jeg har tastet inn abonnementsnummeret, men det virker ikke?!
    Hvis man nettopp har registrert nytt abonnement hos Hjemmekino kan det ta noen dager før abonnementsnummeret blir registrert hos oss. Foreløpig får vi bare en oppdatering en gang i uken, men dette vil skje oftere i framtiden.

Hvis man har hatt abonnementet en stund og mener det burde fungere, kan man også sjekke:
    - Har du fullt abonnement på Hjemmekino? (for tiden koster dette 549,-)
    - Har du fyllt inn abonnementsnummeret riktig?

Det hjalp jo ingenting.. hva gjør jeg nå??
    Hvis du er sikker på at abonnementsnummeret ditt skulle fungert kan du sende en mail til admin@avforum.no med brukernavn, navn på eier av abonnementet og abonnementsnummeret, så skal vi sjekke om nummeret eksisterer i listene vi har fått. Dette er bare en overgangsløsning inntil vi vet at den tekniske løsningen fungerer 100%.

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En viktig ting for dere som ikke får dette til å fungere. Sjekk hvilket abonnement dere har! Jeg antok at jeg hadde betalt fullpris, da jeg ikke har tegnet meg opp til noen spesialpriser i det siste. Det hadde jeg altså ikke, så jeg har bedt Hjemmekino om å oppgradere abonnementet mitt. Regner med at det skal gå bra (ingen sier vel nei til mer penger).

Dere som har tilgang; Er det verd å betale for? Jeg har allerede bestemt meg for at jeg vil ha tilgang, men greit å høre deres meninger om det.

Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    1,475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yuhuuuu ! I'm IN!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bwa
    Yuhuuuu ! I'm IN!
    Kvissleis og kor?

Edit: Kom meg inn jeg og nå. På AVtorget ialefall.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mori
    Får heller ikke opp noe, jeg er sikker på at jeg er fulltidsabb. Måtte nemlig oppgradere fra hallårlig.
    Kunne vi kanskje sendt deg en PM Lygren, med navn og abb.nummer ?
    Fungerer hos meg også nå :-D

Takk for info. innlegget mag.

Side 6 av 14 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •