Premium Club fordelsklubb! - Side 14

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 14 av 14 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14
Viser resultater 261 til 269 av 269
    Newcomer Benjajon sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Nei, og i år havner omsetningen sikkert på en hel del mer enn det du viser til der, men det er jo samtidig peanuts i det store og det hele (EN Elkøp-butikk omsetter i snitt 2-3x dette, så her gjelder det å ha perspektivet i orden...).
    Men nå driver jo ikke AVshop med kjøleskap, brødristere, vaskemaskiner, tørketromler, krølltenger, USB-sticker, støvsugere, PC i ymse slag, spill, DVD/BD-salg, frysebokser, koketopper, varmeovner, koketopper, komfyrer, frityrkokere, vaffeljern, toastjern, Bose-anlegg, foodprocessorer, miksmastere, stavmiksere, winecoolers (and the list goes on and on) heller..... ;-)

I hjemmekinosammenheng er AVshop en merkbar aktør, enten en vil eller ikke. Ivhertfall på avforum (som du selv mener er Norges "maktbase" innenfor oppegående entusiaster.

Nå skal det samtidig sies at det faktisk er mulig å få et vettugt svar og et minstemål av service ut av avshop, noe det ikke er i butikker med kølappsystem, enten det er med oransje eller grønn farge....

Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Se gjennom "spacers" på fremsiden så ser du det selv.
    Spacers? Snakk norsk mann.... ;-)

Hvor er bidragene fra L&B sine journalister sammenlignet med hva Gorm, jfinneru, akto, anfield med flere bidro med i sine beste dager?

Forresten, skål....8)

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scrooge
    Og dermed litt tullete?
    Såå galt er det dog ikke, som du beskriver. ;-)
    Man får tolke det som man selv vil. Poenget er at "Norges beste AV blad" har brutt samarbeidet med "Norges beste Av forum". Det er en fakta. Så får hver enkelt klassifisere det som man synes passer best.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Benjajon
    Spacers? Snakk norsk mann.... ;-)
    Dersom du ikke har lagt merke til de spalter som vise helt til venstre i skjermbildet ditt så kan jeg ikke hjeloe deg, Du må besøke forumet oftere.

Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Dersom du ikke har lagt merke til de spalter som vise helt til venstre i skjermbildet ditt så kan jeg ikke hjeloe deg, Du må besøke forumet oftere.
    ... og de har hva med bladet Lyd & Bilde å gjøre? Jeg har rett nok ikke registret meg før nylig, men lest plenty her på forumet jeg, men kan da ikke se noe i venstte skjermbilde som har med bladet Lyd & Bilde å gjøre....8)

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spør meg igjen om 1 uke. Plenty time for deg å se hva jeg snakker om.

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir man et "forumtroll" av en tur på HFS ?:-D Har jo fått et oppgraderingstroll i hus av å være her

Intermediate amazon1969 sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    569
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Benjajon
    Men nå driver jo ikke AVshop med kjøleskap, brødristere, vaskemaskiner, tørketromler, krølltenger, USB-sticker, støvsugere, PC i ymse slag, spill, DVD/BD-salg, frysebokser, koketopper, varmeovner, koketopper, komfyrer, frityrkokere, vaffeljern, toastjern, Bose-anlegg, foodprocessorer, miksmastere, stavmiksere, winecoolers (and the list goes on and on) heller..... ;-)

I hjemmekinosammenheng er AVshop en merkbar aktør, enten en vil eller ikke. Ivhertfall på avforum (som du selv mener er Norges "maktbase" innenfor oppegående entusiaster.

Nå skal det samtidig sies at det faktisk er mulig å få et vettugt svar og et minstemål av service ut av avshop, noe det ikke er i butikker med kølappsystem, enten det er med oransje eller grønn farge....
    HEHE!! kanonbra innlegg

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå var vel hensikten til Hjemmekino først å fremst å få en ny hjemmeside med ett vettugt navn fremfor ett nytt forum.

Jeg har selv vært inne på hjemmekino.no og trodd at jeg var på hjemmesiden til bladet hjemmekino.

Jeg tror ikke bladet hjemmekino tjener noe særlig penger på forumet på hjemmekiono.no

Side 14 av 14 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •