Premium Club fordelsklubb! - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 14 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 269
    Active Panasync sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sitat Opprinnelig postet av gubben
    Må få si at denne "skilsmissen" kom litt brått på.... Tegnet abonement i sommer ( i lystig lag...) Da så da allt rosenrødt ut :-D

Men men, all ære til Lygren som står på videre OG til bladet Hjemmekino som tross alt leverer det jeg vil ha, nemelig kinostoff og ikke så mye foto og annet dilldall som L&B

Men til syvende og sist er det her inne sjelen ligger :-D :-D

GOD JUL

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Når jeg leser de iste dagers innlegg her blir jeg mest lei meg. Litt fordi bladet Hjemmekino har "glemt" at de selv var initiativtakere til PC, og litt for at de oppretter en likedan "klubb" på et annet forum.

Dette uten å "melde" dette på noen måte / ikke som jeg har fått med meg iallefall) og det er i beste fall litt på kanten.

Enden på dette er at jeg sannsynligvis kutter abbonementet mitt på bladet, og satser på at AVforum greier å stable på beina et godt alternativ i neste versjon.
    Joda, vi er vel egentlig flere som er lei seg?
    For min del; mest for "skilsmissen". Dessverre er det jo slik at slett ikke alle ekteskap holder, men det behøver vel til syvende og sist ikke ende med ruin?
    For noen av partene?

At P.C. kanskje var tuftet på et noe spinkelt grunnlag vil vel mange i etterkant synes og mene, men samtidig er det viktig å huske på at det her er snakk om en relativt spinkel organisasjon, med relativt begrensede muligheter.

Både hva tid og penger angår. Svært langt fra Norsk Hydro, for å trekke frem et (dårlig?)paradoks.
    Men glem for all del ikke menneskene bak intensjonene, entusiasmen og engasjementet!
    At disse av forskjellige og ganske sikkert tungtveiende årsaker kanskje ikke nådde frem i første omgang, skal vel ikke betraktes som en fallitt?

At bladet går på med krum rygg og med samme intensjoner i et annet forum, ser jeg ikke noe galt i, ei heller at dette etableres uten "melding".
    Strengt tatt er det jo opp til enhver å følge med i svingene. ;-)
    Så får vi håpe og tro, at de kanskje klarer å etterleve sine intensjoner, i ny giv....

For egen del har jeg heldigvis ingen problemer med å forholde meg til noen av partene. Uten dermed å føle meg svikefull ovenfor noen av dem.
    Bladet "Hjemmekino" vil jeg definitivt fortsette å abonnere på, ettersom jeg faktisk synes godt om både innhold, aktører og kvalitet! Selv om; jada, jeg kjøper av og til "Lyd&Bilde" også...

Annet vil for egen del, oppleves som stivbent og nærmest barnslig.
    Så får det heller være opp til enhver, å synge om "Tuppen og Lillemor", for de av dere som husker den visa. ;-)

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dagen statistikk:

Hjemmekino: 15 brukere pålogget. Flest bruker samtidig i 2007 er 419.
    AVforum: 274 pålogget. Flest brukere samridig er 6493 i 2008.

At bladet Hjemmekino bytter URL pga. URL er jo bare svada.

No comments.

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Les lederen jeg la ved litt lengre opp her Tiger så ser du hvorfor osv.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...takker Tiger, men en lite korreksjon mht AVforum; Aktive brukere akkurat nå: 701 (275 medlemmer og 426 gjester)...

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor nr. 1 = "Få rett domenenavn" Check.
    Hvorfor nr. 2 = "Kan ikke ha kobling til forum som har kobling til butikk som selger testede produkter" Uncheck.

Har jeg skjønt det?

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For min del er det Avforumet som gjelder.Av entusiaster, for entusiaster... Go Lygren..go Lygren

Og når det gjelder Premium club som ble lansert her på forumet så oppleves dette som att bladet hk har solgt inn en tjeneste på falske premisser... og overhodet ikke levert det de har lovet.. Det er derfor jeg valgte å kutte ut mitt abo..

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scrooge
    Joda, vi er vel egentlig flere som er lei seg?
    For min del; mest for "skilsmissen". Dessverre er det jo slik at slett ikke alle ekteskap holder, men det behøver vel til syvende og sist ikke ende med ruin?
    For noen av partene?

At P.C. kanskje var tuftet på et noe spinkelt grunnlag vil vel mange i etterkant synes og mene, men samtidig er det viktig å huske på at det her er snakk om en relativt spinkel organisasjon, med relativt begrensede muligheter. ...........
    Det som er litt trist er at diskusjonen angående innholdet i PC har vært opp med jevne mellomrom siden det kom på banen. Og hver gang har man fått hørt at snart, snart blir det slik vi forespeilet abbonentene våre. Og så bråvåkner man plutselig og finner ut at dette ikke skjer fordi de som startet hele ballet har etablert samme tjeneste på en annen nettside.

De er selvsagt i sin fulle rett, men med tanke på den diskusjonen som var her for et års tid siden, da regningene for abbonementet kom, så hadde jeg ikke forventet dette utfallet.

Men som du sier er det ikke noe nasjonalbudsjett det er snakk om, og jeg kommer nok til å fortsette abbonementet mitt, det er jo som du sier et greit blad.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...Jørn skal få slippe å svare der, men dette har jo gjerne med det faktum at bladet Hjemmekino lever av sine annonsører, og hvis de føler at de indirekte støtter opp rundt en konkurrent (AVshop) vil det kunne føre til at de trekker annonseringen.

Samtidig er det jo viktig å understreke at AVforum, som består av 35.000 kunnskapsrike brukere, selv vet hva som er hva og lar seg selvsagt ikke dirigere i noen som helst retning... Jeg er derfor ikke enig, selvsagt, i at linken er noe større issue reelt sett, men at den mht salg av annonser kan være et issue har jeg full forståelse for. Vi hører jo det hele tiden når vi skal selge annonser fra AVforum også, og det må vi jo bare ha forståelse for, selv om vi jo mener at "trusselen" er kraftig overdrevet fra en bitteliten nettbutikk som AVshop...

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    Hei. i den siste tiden har det vært mye snakk om PremiumClub og manglende innhold, samt mange som ikke får tilgang på PremiumClub her på AVForum. Siden bladet Hjemmekino har avviklet vårt samarbeid med AVForum og satset på vår egen hjemmeside (hvilket er meget naturlig, alle blader har da egne hjemmesider), er det en naturlig utvikling av bladet Hjemmekino flytter fordelsklubben vår PremiumClub over på våre egne sider. Der har den fått nytt navn, Insider. Der kan man nå logge seg på med abonummer og allerede nå få lese januarnummeret av Hjemmekino. I tillegg har vi lagt opp en eventkalender med vinterens program. For ordens skyld legger jeg med neste nummers leder fra vår sjefsredaktør. Den lederen bør alle lese siden den redegjør for en del aspekter ved vårt valg som leserne sikkert lurer på.
    Amen!
    Tillater meg et slikt "utbrudd", da med tanke på P.C!
    Jeg har faktisk slitt med å få tilgang til P.C her på forumet. Noe som ganske sikkert kan tillegges mitt eget "klønete" forsøk på å få det til?
    Nok om det, hadde i alle fall ingen problemer med "alternativet".

Anbefaler i alle fall alle å lese redaktørens leder der.
    Det finnes uansett to sider av samme sak. Så får det være opp til enhver å forholde seg til disse, eller for den saks skyld; begge.....

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil bare legge til at det ikke på NOEN måter er noen konflikt mellom AVForum og Hjemmekino her. Alt man trenger å vite står i lederen til Håvard som jeg la ved som vedlegg litt lengre opp her.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Active
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK. Så følte jeg meg lokket av den massive kritiken av hjemmekino. Registrerte meg og fikk tilgang til "Insider". Ble sittende og lese det kommende nummeret av hjemmekino. Og fikk etterpå litt flashback fra de store lovnadene som ble gitt da PC ble lansert. Nå klarer de å legge ut bladet for abb. tidlig, noe de ikke klarte i samarbeid med AVforum. Plutselig så virker det som om det er AVforum som var bøygen. Gikk jo glatt på deres egne sider...

Greit med kjeft, men ikke ta livet av meg da. Tenk på familien deres. De kommer til å savne dere. Tror jeg

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå kjenner ingen av oss vanlig dødelige egentlig til årsaken til at samrbeidet havarerte. Men, det er jo forskjell på annonsører; forhandler og produsent. AVshop er sentral på Avforum, og Nettdata er sentral på Hjemmekino. Betyr det at Nettdata er ferdig som annonsør på Hjemmekino?

Selvsagt ikke. Årsaken er tuftet på mer dyptpløyende årsaker enn det som er kjent i "public domain". La oss erkjenne at L&B/Avforum og Hjemmekino/Hjemmekino leverer verdifulle bidrag begge to. Førstnevnte "litt" bredere enn konkurrenten.

Og, før de som kjenner fakta tør å kalle enn spade for nettopp en sapde, så lever vi andre i en gråsone.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ingenting her som ligner på havari Tiger. Er du blitt et forumtroll så vet jeg om et sted som heter hifisentralen som vil ta i mot deg med åpne armer
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Newcomer Benjajon sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    ... selv om vi jo mener at "trusselen" er kraftig overdrevet fra en bitteliten nettbutikk som AVshop...
    Vel, bitteliten er vel å ta litt i. Ettersom jeg kan se har jo butikken gjort det ganske bra omsetningsmessig siste par år....

Proff™ firmasøk og bransjesøk - Regnskapstall for norske bedrifter

Newcomer Benjajon sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    La oss erkjenne at L&B/Avforum og Hjemmekino/Hjemmekino leverer verdifulle bidrag begge to. Førstnevnte "litt" bredere enn konkurrenten. .
    Hva bidrar Lyd & Bilde med på avforum?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Havari? Enten flyter man, eller så synker man. Så enkelt er det. At bladet Hjemmekino ikke samarbeider med AVforum kan man kalle for mange ting. Havari (på samarbeid) er et godt beskrivende ord som noe annet. Eller: Ufruktbart, lite givende, ikke realiserbart, umulig, lite realistisk, utopisk, kommersielt lite attraktivt, osv.

Troll, eller ikke, kanskje jeg bør bli aktiv på hjemmekino slik at jeg kan "doble" antall aktive brukere? Huff, den var stygg. Sorry, men jeg er full.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Benjajon
    Hva bidrar Lyd & Bilde med på avforum?
    Se gjennom "spacers" på fremsiden så ser du det selv.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Sitat Opprinnelig postet av Benjajon
    Vel, bitteliten er vel å ta litt i. Ettersom jeg kan se har jo butikken gjort det ganske bra omsetningsmessig siste par år....

Proff™ firmasøk og bransjesøk - Regnskapstall for norske bedrifter
    Nei, og i år havner omsetningen sikkert på en hel del mer enn det du viser til der, men det er jo samtidig peanuts i det store og det hele (EN Elkøp-butikk omsetter i snitt 2-3x dette, så her gjelder det å ha perspektivet i orden...).

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Sorry, men jeg er full.
    Og dermed litt tullete?
    Såå galt er det dog ikke, som du beskriver. ;-)

Side 13 av 14 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •