Premium Club fordelsklubb! - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 14 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 SisteSiste
Viser resultater 201 til 220 av 269
    Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vi skal nok være de første til å innrømme at fordelsklubben kunne inneholdt mer. det store problemet er at vi ikke får tilbudt rimelige Blu-ray filmer fra Danmark slik andre får. der vil rett og slett ikke leverandøren levere til oss. pr dags dato er dermed de tilbudene vi har at man får tilgang til bladet elektronisk og før de kommer i postkassen, samt at våre kurs er gratis. Vi skal prøve så godt vi kan å dra i gang interessante ting i kinoen vår. Vi vurderer også å arrangere kursene rundt om i landet for å nå flere medlemmer. Hvis det er andre ting dere ønsker, så er dere hjertelig velkomne til å komme med forslag. en forslag fra meg er bokser på Blu-ray. de koster som kjent over 200 kroner, og dermed kan vi konkurrere på pris på disse, siden de ikke kan sendes momsfritt fra Danmark. for eksempel kommer Die Hard Quadrologien på Blu-ray denne høsten. det gjør også rambofilmene og Dirty Harry. er dette Blu-ray bokser medlemene er interessert i, kan vi bestille slike og tilby våre medlemmer for nettopris. Andre ønsker mottas med takk. jeg har også tenkt tanken på å viderebringe informasjon om nye produkter som man ikke finner på nett. for eksempel har jeg PDFer på alle de nye Samsungskjermene som kommer med specs etc. er slike ting interessant? Dette blir da info som kun blir forbeholdt premiumclub.

Jeg nås enkelt på jorn.finnerud@hl-media.no
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spoonfeedme
    Hmm kanskje man skulle snuse litt på Lyd og Bilde istedet. Har ikke de en del gode medlemsfordeler?
    Større utvalg i egen nettbutikk for medlemmer ja. filmer, cd, spill, dvd/bluray musikk, tvserier.
    Måndesn filmer... blanding av blu ray og dvd ca 10 titler.

PS!!! de selger kun Blu Ray som HD format....

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med kortere intervaller mellom søk her på forumet for Premium Club-medlemmer? Skulle vel ikke være uoverkommelig?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RuneW
    Hva med kortere intervaller mellom søk her på forumet for Premium Club-medlemmer? Skulle vel ikke være uoverkommelig?
    Ha ha

Det hadde vært noe det.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RuneW

Denne stemmer jeg også på!

Jeg er også på utkikk etter en cd-spiller. Det er vel veldig lenge siden det har vært noe ute på "premium club torget" nå

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor er premium club nå?
    Finner ikke ut hvor det er. Linken på hovedsiden er borte og det er ikke mulig å sette inn noe abbonentnummer i kontrollpanel.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Boksen er fremdeles på forsiden... Du går bare inn i profilen din og setter inn abo-nummeret helt nederst.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Viste at jeg var nærsynt, men nå altså helt blind! Jeg får føle meg frem.
    Takk

Active
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor ikke lage en "fordel" med å være medlem i Premium Club? Sånn jeg ser det er det pr. i dag null fordeler.
    Hva med å legge ut artiklene en uke i forkant av releasedato for bladet? Et par-tre dager har vært nok.
    Hender støtt jeg får bladet dagen etter den offisielle datoen for release, og da har jeg sett bladet stå i kioskhyllen den aktuelle dato.

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kurs andre plassar i landet er veldig aktuelt for min eigen del, kva med å ha kalibreringskurs på Soundgarden i Ålesund? Der trivast eg godt Og boksar på blu-ray er også interessant!

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Vi vil utvide tilbudet rundt Premium Club under utviklingen av vår nye plattform, men foreløpig er dette prosjektet litt "på vent", så vi må be AV-folket smøre seg med bittelitt tålmodighet...

Kurs rundtomkring i landet er jo absolutt vi bør kunne tilby her på AVforum, da i samarbeide med f.eks. Kringlyd-gutta, der medlemmer av Premium Club gjerne får tilgang gratis eller rabattert...! Vi skal tenke ut en rekke fordelen av å være medlem av en slik klubb, og lover at når vi selv tar hånd om innholdet i en slik klubb vil vi levere det vi lover.

Active
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så langt har medlemene vært veldig tålmodige synes jeg. Har dette vært på en arbeidsplass har de streiket en rekke ganger allerede. Synes dere har hatt lang tid til å tenke over hvilke fordeler denne "klubben" vil gi. Kanskje det hadde vært lurt å tenke før dere handlet?
    Så langt har nok dette vært bare lureri.

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har da vært litt aktivitet i 'Premium Club - Bladet Hjemmekino', men bortsett fra det har det vært relativt lite.

Eneste jeg kommer på i farten er gratis kalibreringskurs og en Spiderman trilogi på BD.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Vel, nå var planen at det var bladet Hjemmekino som skulle tilby disse fordelene, og når dette uteblir er det dessverre lite vi kan gjøre annet enn å ta regi selv, samt selvsagt lære at vi ikke gjør lignende tjenester for eksterne firmaer senere. Vi beklager selvsagt hvis folk føler seg lurt, og lover at vi skal jobbe fra vår side med å finne en fordelspakke vi kan tilby våre trofaste medlemmer i tiden som kommer!

Nå får vi nesten be om litt "arbeidsro" rundt dette. Vi jobber som nevnt på spreng med ny plattform, og der vil vi lansere en rekke nyheter. Det vi trenger nå er støtte og tillit, slik at vi holder motivasjonen oppe i arbeidet vi har foran oss!

Active
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Vel, nå var planen at det var bladet Hjemmekino som skulle tilby disse fordelene, og når dette uteblir er det dessverre lite vi kan gjøre annet enn å ta regi selv, samt selvsagt lære at vi ikke gjør lignende tjenester for eksterne firmaer senere.
    Betyr dette i praksis at det samarbeidet som ble lansert mellom Hjemmekino og avforum som Premium Club er avviklet og at det nå er opp til avforum selv å fylle Premium Club med noe som oppleves som merverdi?

Har ingen problemer med å skjønne at dere ønsker arbeidsro og motivasjon til å bli ferdig med ny løsning for avforum, og jeg vil gjerne benytte muligheten til å gi dere ros for det arbeidet som gjøres og verdien av avforum som nettsamfunn. For min del er ikke dagen komplett uten en runde eller to på avforum.

Problemet jeg har nå for tiden er å skjønne hva Hjemmekino bidrar med i sammenheng med Premium Club i disse dager? Alle fagre ord fra staben der har vel mer eller mindre vist seg å visne bort, og den gode starten som var med subkurs og tanker om andre hendelser er ikke fulgt opp. Når det gjelder fordelen av å kunne lese artiklene på nett før man fikk bladet i posten har også dette blitt borte.

Jeg har flere ganger opplevd at bladet er i hyllen på Narvesen før det er i postkassen min, og det er også ofte at diskusjoner basert på artikler og tester er i gang her på avforum før jeg har sett bladet selv. Dette lot seg tidligere løse ved å ta en kjapp tur innom Premium Club og titte gjennom det som kom i det nye nummeret. Nå er vel Premium Club det siste stedet artiklene kommer, og det eneste det nå kan brukes til er å finne gamle tester.

Hadde vært greit om noen fra Hjemmekino kunne ha kommet på banen og sagt hva de har av tanker omkring Premium Club, eller om de faktisk ikke lenger har noen planer. På den måten hadde man i alle fall sluppet å gått rundt og forventet noe på sviktende grunnlag.

Nok en gang, all honør til avforum og den jobben dere gjør. Om dere tar fatt i Premium Club og gir begrepet innhold og verdi er enda bedre, men jeg skulle ønske Hjemmekino som faktisk stod frem som leverandør av merverdien i Premium Club når det ble lansert kunne gitt oss en tilbakemelding.

Gøran

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det mulig noen tar dette ille opp i Hjemmekino, men det er mest ment som et vennlig råd (om enn kanskje for generelt): Tommelfingerregelen for alle bedrifter er vel at det er en styrke å ha fagentisiaster, men at det krever en ryddig administrativ ikke-nerdete koordinering for å lykkes i tillegg. Alle kan ikke teste ting og fly rundt over alt. Noen må faktisk jobbe back office for å løse de kritikkverdige forhold som rettes mot bladet. Å jobbe betyr at man har erfaring og resultatoppnåelse av dette, og ikke bare et sterkt ønske. Jeg er ikke lenger abonnent, med kjøper bladet sporadisk et par ganger i året.

Newcomer Tropp sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjemmekino er ikke her, og siden de velger å være aktive på Hjemmekino.no - Film er best hjemme. Det er jo ok siden denne bransjen er full av snusk uansett.

Krittikkverdig er det, både det avForum og hjemmekino driver med!!!

avForum er sauset inn i avShop og powerBuy - med en ledelse som jobber hardt for å slette alle linker til andre nettbutikker enn avShop, og retter opp linker som ikke passer avShop. Her er det avShop for alle penga og hvis ikke dette innlegget blir slettet blir jeg svært overasket!!!

Hjemmekino burde tatt følgende av hva en slik klubb betyr og sørget for at medlemmene fikk noe godis. Noen kalibreringskurs og omtaler på nett er ikke nok.

Hilsen abbonent.

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra at avforum i hvertfall vil ta i et tak, hvis ikke er det bare å avvikle premium club. Frem til nå har PC vært en vits.

Når det gjelder samarbeidet med Hjemmekino som vel var pådriveren for PC så er det vel ingen tvil om at avforum er dødt for Hjemmekinos del etter at de inngikk samarbeidet med Hjemmekino.no.

En PC er imidlertid ingen dårlig idé, men det krever nok at det er noen ildsjeler som følger opp med innhold.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes det virker lettvint å skylde på motparten nå som samerbeidet er over. Men det loves jo forbedringer om ikke alt for lenge. Taim will shåw!

Active
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    Det er ikke et tilbud som går ut. Dette vil være et fast tilbud. Vårt mål er å gjøre premiumklubben så interessant at man rett og slett ikke har råd til å ikke være medlem der
    Fra mars måned 2007...

Den som venter, venter...

Side 11 av 14 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •