Dobbel NRK-lisens i januar og februar - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 7 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 125
    Intermediate Kim Olav Svines sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Da forstår jeg deg dithen at du ønsker en ultraamerikansk modell.

Ingen skatter - man skal betale for det man selv forbruker av offentlige tjenester ala stykkprisodell, herunder
    - sykehustjenester
    - skole
    - veier
    - eldreomsorg
    osv

Ingen pensjoner/folketrygd - man skal selv legge av penger til alderdommen.

Ingen kringkasting til folket - man skal selv betale for den type underholdning/kultur og nyhetsformidling man til enhver tid finner nødvendig/interessant.

Deg om det - det er din rett. Men jeg tør minne deg om at det er din plikt å betale NRK lisens sålenge det (fremdeles) er lovbestemt av våre folkevalgte.
    Og hånda på hjertet: du ser/hører ALDRI på NRK.......?
    Som jeg skrev over, så hadde jeg betalt for NRK hadde det blitt betalingskanal, fordi jeg vil nok ha den. Jeg betaler pr. i dag lisens, så sånn sett hadde det kanskje ikke blitt annerledes for meg, men allikevel. Slik arrogant holdning om at en statlig kanal skal kringkaste til folket, er avleggs. Kan ha en frekvens som sender viktige meldinger.

Pensjoner og folketrygd kan vi ha, men det kan like godt spares opp privat. Det er ingen forskjell. Staten gir deg ikke penger når du blir pensjonist. Det er penger du allerede har forskuddsbetalt. Pengene blir uansett urettferdig fordelt, med tåpelige AFP ordninger og annet tull.

Du kan kalle det en amerikansk modell hvis du vil det. Noe penger trengs, men de kan dras inn via avgifter. Skatt på inntekt er umoralsk, så noen kroner her og der på avgifter går fint. Da tjener staten penger som en bedrift, og ikke med slike tvilsomme metoder som nå. På denne måten kan pengene brukes til ordninger for fattige. Slik det er i dag, brukes skatt som en måte å regulere lønnen til folk, for å jevne ut. Det er forkastelig.

På den annen side, synes jeg også at folk bør gi bort store deler til gode formål, men det må være et privat valg.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kim Olav Svines
    På den annen side, synes jeg også at folk bør gi bort store deler til gode formål, men det må være et privat valg.
    Jeg anser NRK lisens som frivillig tvang - penger til et sædeles godt formål - og da tenker jeg ikke på lønninger til Team-Antonsen eller Dan Børge - men på mangfoldet vi får servert fra Marienlyst.

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg betaler ikke lisens, ser det meste av NRK sine programmer på nett og storkoser meg med det.
    Takk gud for projektor og internett!

Men synes faktisk NRK sender -mye- bra som er verdt å se på, i motsettning til mange andre søplekanaler.

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg betaler med glede min NRK lisens for å få:
    [...]
    Ja, det er flere som med glede betaler for å få TV fra NRK, TV1000, Canal+ eller andre. Det er ikke det som er problemet, problemet er de som ikke ønsker dette men blir påtvunget et abonnement de ikke ønsker.

-Mange liker TV1000. Synes du det er riktig at alle skal bli tvunget til å betale et abonnement på TV1000?
    -Mange liker Aftenposten. Synes du det er riktig at alle skal tvinges til å betale et abonnement på Aftenposten?
    -Mange liker Se&Hør. Synes du det er riktig at alle skal tvinges til å betale et abonnement på Se&Hør?

Intermediate jozho sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    NRK stiller i en helt annen klasse enn de komersielle/populistiske aktørene du lister opp. NRK bidrar i stor grad til sammfunnsinformasjon og gir folk bredere kulturell stimuli enn noe annet "gratis" medium.

NRK er en nødvendighet for oss som nasjon... om de får pengene fra skatt eller fra lisens er egentlig totalt likegyldig. Skal vi liste opp alt det staten "tvinger" oss til?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jozho
    NRK stiller i en helt annen klasse enn de komersielle/populistiske aktørene du lister opp. NRK bidrar i stor grad til sammfunnsinformasjon og gir folk bredere kulturell stimuli enn noe annet "gratis" medium.
    Hvordan i alle dager kan en sportssending eller et gameshow på NRK her stille bedre enn for eksempel en lengere aktikkel i Aftenposten?
    NRK er en nødvendighet for oss som nasjon...
    Si meg, er du ansatt? Det er lenge siden NRK var samlende for medienorge.
    om de får pengene fra skatt eller fra lisens er egentlig totalt likegyldig.
    Feil. Ved å ha et tvangsabonnement de kan kreve inn fra nesten hele befolkningen sikrer NRK seg en økonomisk forutsigbarhet og uavhengighet fra politiske prioriteringer som andre tilbud ikke kan drømme om. Trenger NRK virkelig slike økonomiske fordeler som for eksempel sykehus, skole og eldreomsorg ikke kan få?
    Skal vi liste opp alt det staten "tvinger" oss til?
    Ja, vennligst list opp andre tjenester som er i konkurranse med tilsvarende tjenester og hvor tilbyder får lov til å kreve inn penger fra nesten hele befolkningen helt uavhengig av om de bruker eller ønsker tilbudet.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1 - NRK har en bredde i sitt tilbud som andre ikke kan måle seg med.. Dokumentarer i alle mulige sjangre, musikk fra alle mulige artister, migrapolis, etc. Betaler du forresten for de artiklene du liker i Aftenposten? Eller hele rukkelet?

2 - Nei, men jeg er veldig glade for å ha dem her. NRK gir muligheter til "programskapere" som andre kanaler aldri ville ha realisert pga. ulønnsomhet.

3 - Kanskje like greit, for politikken svinger såpass at de ikke kunne forutsi en dritt. Et par tre år med mørkeblå spøkelser så måtte vi kanskje nøyd oss med bindreklame og "Vanish Ultra Super Shine Deluxe Extra" mellom Pingo og Portveien når ungene skal se barneteve.

4 - Alt.. bare tilbyder har navnet "stat og kommune" og "stat og kommune" er innkrever. Men ett eksempel opp i din gate er bompenger på riksveier hvor flerfoldige prosent av de innkrevde pengene faktisk går til å drifte administrasjonen som skal håndtere pengene. (Bompenge kara i bergen klarte forleden å bruke 14kr på å sende et krav om 13kr.) (Kan nok ikke redegjøre for prosessen når slike system/aktører velges.. men min lille erfaring gir en indikasjon for at dette ikke er de lureste og mest kostnadseffektive løsninger. Har forresten Autopass, så det var en teknisk glipp som gjorde at jeg ikke ble registrert)

Og dette er det de folkevalgte som har valgt.. så ved å stemme på nesten alle partier så godtar vi lisensen for det den er.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av robertaas
    Ja, det er flere som med glede betaler for å få TV fra NRK, TV1000, Canal+ eller andre. Det er ikke det som er problemet, problemet er de som ikke ønsker dette men blir påtvunget et abonnement de ikke ønsker.

-Mange liker TV1000. Synes du det er riktig at alle skal bli tvunget til å betale et abonnement på TV1000?
    -Mange liker Aftenposten. Synes du det er riktig at alle skal tvinges til å betale et abonnement på Aftenposten?
    -Mange liker Se&Hør. Synes du det er riktig at alle skal tvinges til å betale et abonnement på Se&Hør?
    Så fortell meg om det gratismediet som gir oss det mangfoldet som NRK leverer for kr 6 pr dag!

Med 6 kroner pr dag får jeg alt det du lister opp og mye mere!

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1 - NRK har en bredde i sitt tilbud som andre ikke kan måle seg med.. Dokumentarer i alle mulige sjangre, musikk fra alle mulige artister, migrapolis, etc. Betaler du forresten for de artiklene du liker i Aftenposten? Eller hele rukkelet?
    Jeg er uenig i at NRKs bredde er unik. Jeg er også uenig i at det skulle være et argument for at man skal ha tvangsabonnement på en kanal. Synes du det også skal være tvangsabonnement på den bredeste avisen?

Med aftenposten velger jeg ikke betale for enkelte artikler, men jeg kan velge om jeg skal ha abonnement, om jeg kun skal kjøpe en utgave eller om jeg ikke skal kjøpe i det hele tatt. Med NRK er det ikke noe slikt valg selv om man ikke i det hele tatt ønsker kanalen.
    2 - Nei, men jeg er veldig glade for å ha dem her. NRK gir muligheter til "programskapere" som andre kanaler aldri ville ha realisert pga. ulønnsomhet.
    Og andre kanaler realiserer programmer som NRK ikke ønsker. Alle har unikt materiale, jeg kan ikke se at dette skal være noe argument for tvangsabonnement på en av mange kanaler som er i konkurranse.
    3 - Kanskje like greit, for politikken svinger såpass at de ikke kunne forutsi en dritt. Et par tre år med mørkeblå spøkelser så måtte vi kanskje nøyd oss med bindreklame og "Vanish Ultra Super Shine Deluxe Extra" mellom Pingo og Portveien når ungene skal se barneteve.
    Mener du virkelig at det er viktigere for samfunnet at NRK har oversiktlig økonomi for langvarlig planlegging enn at sykehus, skoler og aldershjem har det? Ja, eller nei holder som svar.
    4 - Alt.. bare tilbyder har navnet "stat og kommune" og "stat og kommune" er innkrever. Men ett eksempel opp i din gate er bompenger på riksveier hvor flerfoldige prosent av de innkrevde pengene faktisk går til å drifte administrasjonen som skal håndtere pengene. (Bompenge kara i bergen klarte forleden å bruke 14kr på å sende et krav om 13kr.) (Kan nok ikke redegjøre for prosessen når slike system/aktører velges.. men min lille erfaring gir en indikasjon for at dette ikke er de lureste og mest kostnadseffektive løsninger. Har forresten Autopass, så det var en teknisk glipp som gjorde at jeg ikke ble registrert)
    Eksempelet ditt holder ikke i det hele tatt:
    -det er ikke noen konkurrerende vei ved siden av bomveien slik som det er konkurrerende kanaler ved siden av NRK som gir et tilsvarende tilbud.
    -de som ikke bruker bomveien må ikke betale bomavgift, men de som ser en annen kanal må likevel betale tvangsabonnement til NRK.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja

Norge hadde hatt ett tragisk tv tilbud uten NRK.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så fortell meg om det gratismediet som gir oss det mangfoldet som NRK leverer for kr 6 pr dag!
    TV2 for eksempel. Jeg er uansett ikke med på premisset at det mest mangfoldige mediet skal kunne innkreve tvangsabonnement fra alle.
    -Skal avisen med mest mangfold kunne kreve tvangsabonnement av alle?
    -Skal bladet med mest mangfold kunne kreve tvangsabonnement av alle?
    -Skal websiten med mest mangfold kunne kreve tvangsabonnement av alle?

Tvangsabonnementet på NRK er en ordning fra en annen mediavirkelighet som har overlevd seg selv.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Norge hadde hatt ett tragisk tv tilbud uten NRK.
    Det står du fritt til å mene, men å påtvinge andre dine valg er for drøyt.

Person A: N-tilbudet i Norge hadde vært tragisk uten firma X.
    Person B: M-tilbudet i Norge hadde vært tragisk uten firma Y.
    Person C: O-tilbudet i Norge hadde vært tragisk uten firma Z.

Skal vi følge din logikk og påtvinge alle i Norge tvangsabonnement på X, Y Og Z?

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er våre folkevalgte som "påtvinger" oss...

så.. jeg kan vel konkludere med at flertallet av oss er enige med meg..

-
    Enhjørningens og Care bears advokat

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TV2 for eksempel. Jeg er uansett ikke med på premisset at det mest mangfoldige mediet skal kunne innkreve tvangsabonnement fra alle.
    -Skal avisen med mest mangfold kunne kreve tvangsabonnement av alle?
    -Skal bladet med mest mangfold kunne kreve tvangsabonnement av alle?
    -Skal websiten med mest mangfold kunne kreve tvangsabonnement av alle?

Tvangsabonnementet på NRK er en ordning fra en annen mediavirkelighet som har overlevd seg selv.
    Når ble TV2 en reklamefri kanal???
    Når ble TV2 en kanal for hele folket???

Om du leser argumentasjonen min lengre oppe så er det å slippe reklame i og mellom sendinger (med irriterende høy lyd) ett av mine argumenter for å gladelig betale kr 6 pr dag.

Dine aviser, blader og websider er fulle av reklame.

NRK har ikke lov - de kan få sponset programmer ("programmet presenteres av...") noe som overhode ikke kan sammenlignes med avbrudd i sendingen for å høre om det siste produktet innen hårpleie med et nytt, spennende kjemisk stoff som sørger for enda blankere frisyre - et kjemisk stoff som er ikke-eksisterende..... huff & gru

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    NRK har reklame både mellom og i programmene i tillegg til redaksjonell reklame som de har fått på pukkelen for flere ganger, men det er riktignok enda mere reklame på TV2. Det er også naturlig når de ikke kan ta inn flere milliarder fra folk som ikke får noe valg.

Det er mange kanaler som har enda mindre reklame enn NRK og som man kan velge å betale for om man ønsker det. Jeg skjønner rett og slett ikke denne særbehandlingen av NRK og jeg har enda ikke hørt noen presentere noe bedre argument enn "Jeg liker NRK og jeg ønsker å betale for NRK". Fint, da får du gjøre det og la de andre være i fred!

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fordømt enig i temaet "særbehandling"!
    Tiltross for at NRK drar inn x antall millioner i lisensavgift, skal vi også belemres med "minuttlange" "sponses av"-presentasjoner?
    All den tid og stund man (er pålagt å betale) i dyre dommer for en (subsidiert stats)kanal man strengt tatt ikke er avhengig av, så bør man jo forskånes for slikt?
    Æsj!! I et demokratisk(?) samfunn, bør alle kunne gis mulighet til å velge. Men nei! Ikke når det kommer til TV-kanaler.
    Var det ikke en eller annen som forleden snakket om Norge som den siste "Sovjet-staten"?
    NRK: "Norwegian Rat´s Kommunity"! Lett omskrevet, for anledningen... ;-)

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skjønner rett og slett ikke denne særbehandlingen av NRK og jeg har enda ikke hørt noen presentere noe bedre argument enn "Jeg liker NRK og jeg ønsker å betale for NRK". Fint, da får du gjøre det og la de andre være i fred!
    Du må følge med og lese innleggene, robertaas.

NRK har ikke lange reklamepauser, de har ingen avbrudd i sendingene, de har kun lov til å bruke fraser som "programmet presenteres av...." - vise logo - og ikke mere enn det (Og takk for det).

NRK, for kr 6 pr dag, gir deg dette:
    TV
    NRK 1
    herunder NRK distriktssendinger
    NRK 2
    NRK 3
    NRK Super
    NRK 1for døve
    Radio
    NRK P1
    herunder NRK distrikssendinger
    NRK P2
    NRK Petre
    NRK mP3
    NRK Alltid nyheter
    NRK Klassisk
    NRK Jazz
    NRK folkemusikk
    NRK Gull
    NRK Sport
    NRK Super
    NRK 5.1
    NRK Oslofjord
    NRK P3 urørt
    NRK Stortinget
    NRK Sámi radio

TV2 når ikke NRK til ankelen engang - det er min påstand!

Du, robertaas, startet denne tråden med nyheten om at man måtte betale dobbel lisens i to måneder grunnet endring i betalingsterminene. Dette intitiativet var særdeles bra og jeg takker deg for det.

Nå som det ble stor politisk motstand av dette og endringene allikevel ikke medførte dobbel betaling, burde det kanskje føre til at denne tråden avsluttes. Ditt motiv nå er nemlig ikke det samme som det opprinnelig var. Nå er det en prinsipiell debatt på om man skal ha lisenskanal, lovbestemt innbetaling som sådan.
    I rettferdighetens navn så bør du vurdere å skrive om din siste setning til:
    "Jeg liker ikke lisenspålegget og jeg ønsker ikke å betale for NRK". Fint, da får du gjøre det og la oss andre være i fred!

Skal du kjempe mot lisensordningen så får du bli lokalpolitiker for FrP (eller Høyre??) og jobbe deg opp i systemet til du sitter som kultur eller samferdselsminister - så kan du fremme forslag om å privatisere hele NRK og la de seile sin egen sjø.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil slenge ut en påstand om at du Robert koser deg med "rollen" som djevelens advokat. Du drives av det negative og elsker å kverulere.

Og hvis det eneste du har hørt av argumenter er "Jeg liker NRK og jeg ønsker å betale for NRK", og at du atpåtil syns at dette var det beste, så viser dette igjen at du ikke er interessert i å belyse annet enn det negative.

"I overført betydning er djevelens advokat en som kommer med kritiske innvendinger, negative synspunkter og pessimistiske spådommer, særlig når de øvrige debattantene er skjønt enige og optimistiske."
    - Det skulle stått noe om hvor lenge, og hvor hard denne Djevelens advokat skal holde på sine argumenter når "øvrige debattanter er sjønt enige og optimistiske".

Det blir fort til at du overdriver din entusiasme for en sak når det oppstår debatt for å vinne igjennom, som student var lisensen det sureste jeg noen gang måtte betale, men nå som jobbende skatteytende nordmann er dette en kamel jeg svelger veldig lett, rett og slett fordi jeg ser at mangfoldet og kvaliteten og nødvendigheten av riks kringkastingen er noe landet ikke bør være foruten.

Sakset fra wikipedia:
    Til tross for enkelte harde angrep mot lisensordningen, særlig fra Frp, viste en undersøkelse foretatt høsten 2003 at det var økende støtte for lisensordningen.
    De fleste land i Europa har en eller annen form for kringkastingsavgift. I de fleste tilfeller består avgiften av en TV-lisens, men i noen land inngår også en radiolisens i kringkastingsavgiften. Alle de nordiske landene og Storbritannia er blant landene som har kringkastingsavgift.
    Går vi i historien og ser på hva lisens har gjordt for mye av verden, så er det denne avgiften vi kan takke for at vi i det hele tatt har en infrastruktur for sending av radio og tv-signaler. Og NRK er den dag i dag en pioneerer når det gjelder å innføre ny teknologi.

Hvis NRK måtte reklamefinansierest, tror du vi hadde fått programmer som:
    - Ut i naturen
    - Migrapolis
    - BarneTV
    - Mangfoldet av dokumentarer, bl.a mange musikkrelaterte dokumentarer som du som vanker på avforum absolutt burde sett noen av.
    - Bokprogrammet
    - Urix, det varer faktisk i over 10min!!!
    - Newton
    o.s.v

Dette er alle nisje programmer som de store kanalene ville kuttet ut p.g.a at de måtte ha produsert dem selv, og seertallet ikke ville gitt nok penger i kassa. Ser du virkelig ikke verdien av å ha et slikt TV tilbud i landet? Og at vi alle må bidra for å opprettholde dette tilbudet, er tross alt et sosial-demokarti. Får alle lommebokrugere og Frp'ere et valg så kan vi kysse dette mangfoldet good bye.

Intermediate Kim Olav Svines sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvis NRK måtte reklamefinansierest, tror du vi hadde fått programmer som:
    - Ut i naturen
    - Migrapolis
    - BarneTV
    - Mangfoldet av dokumentarer, bl.a mange musikkrelaterte dokumentarer som du som vanker på avforum absolutt burde sett noen av.
    - Bokprogrammet
    - Urix, det varer faktisk i over 10min!!!
    - Newton
    o.s.v

Dette er alle nisje programmer som de store kanalene ville kuttet ut p.g.a at de måtte ha produsert dem selv, og seertallet ikke ville gitt nok penger i kassa. Ser du virkelig ikke verdien av å ha et slikt TV tilbud i landet? Og at vi alle må bidra for å opprettholde dette tilbudet, er tross alt et sosial-demokarti. Får alle lommebokrugere og Frp'ere et valg så kan vi kysse dette mangfoldet good bye.
    Jepp, vi hadde fått det. Mangefoldet av dokumentarer kan jeg se nærmest døgnet rundt på andre kanalaer. VH1 har en del bra musikkrelaterte. (De NRK sender har de ofte ikke produsert selv, med noen få unntak). Så har du History Channel (eller Viasat History, alt etter hva en har) som sender "historielekser" av høy kvalitet. Jeg kan bare nevne i fleng slike kanaler som kun sender "opplysningsprogrammer". Discovery Science, samt Discovery Civilization, History Channel, Animal Planet og Viasat Nature (her får du Ut i Naturen x100) osv. Og for alle kanaler som f.eks Canal Digital tilbyr, med unntak av filmkanalene, koster det like mye for alle disse som får NRK alene.

Og hadde NRK f.eks blitt nedlagt eller blitt kommersielt, så ville vi fortsatt fått alt det du lister opp. Mest sannsynlig fra NRK selv, og hvis ikke ville det dukket opp masser på andre kanaler. Behovet er det. Men poenget er uansett at med din tankegang, så burde vi tvunges til som andre nevnte, tvangsabonnement på aviser osv., alt etter hva staten mener vi bør få med oss.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For min del er jeg ikke en "zapper".. Å måtte ha så mange kanaler for å få til et representativt utvalg av forskjellige interesseområder så hadde jeg aldri i livet klart å holde styr på hva som gikk hvor. Så mye ser jeg ikke på TV.

Dette med aviser og slik som dere maser om er i så måte ikke relevant, dette er teknologi som på langt nær krever like store summer for å produserest og distribueres. Lisensen er et resultat av at denne teknologien krever så utrolig mye mer for å bringes ut til folket enn hva andre medier noen gang har vært.

Og med basis i det og det som tidligere har blitt sagt så tillater jeg meg å beholde mitt synspunkt, sammen med flertallet. Totalen du må ut med for å få en kanalpakke som dekker det NRK idag leverer MÅ (uten å være helt sikker) være større enn hva lisensen er nå.

Og hvor ofte er Viasat Nature og Animal Channel i skoger og fjell i nærheten av der du bor? Alle de kanalene du lister, som jeg har sett litt på, har egenreklame som stjeler så sinnsykt med tid, og er det noe som er kostbart for meg så er det tid. - Tror jeg melder meg ut av diskusjonen, føler ikke jeg har tap, da mitt syn faktisk er det gjeldende faktum. Nå vil jeg "ut i naturen".

Side 6 av 7 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •