Forbruker.no: PS3 er klar - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 31 av 31
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    :???:
    jaja
    PS3 ser jo lovende ut.
    Men syns foreløbi Nintendo Wii virker bedre på underholdningsverdi.
    #super smash bros# :smile:

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    658
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jan A M
    ... Og hva er poenget med å sitte å kritisere konsoller som ikke har kommet enda? Er det ikke bedre å vente og se hvordan det blir? ...
    Dette er jeg vel egentlig enig i, men så det hadde blitt fryktelig kjedelig i lengden uten noen form for spekulasjoner hadde det ikke? :-D

Når det gjelder vibrasjoner "dualshock" i kontrolleren så er det ganske mange punkt som peker mot rettsaken som den egentlige grunnen.

Plassmangel i kontrolleren kan være et argument, men om dem virkelig ville så hadde dem nok klart å finne plass.

At vibrasjonene vil påvirke gyrobevegelsessensorene, er på overflaten det beste argumentet for å fjerne vibrasjon i kontrolleren. Men tenker oss litt om, så er det jo faktisk konsollen som gir beskjed når kontrolleren skal vibrere. Dem kan med andre ord bare la være å sende vibrasjonskommandoer til kontrolleren når bevegelsessensoren er i bruk.

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av no12
    Dette er jeg vel egentlig enig i, men så det hadde blitt fryktelig kjedelig i lengden uten noen form for spekulasjoner hadde det ikke? :-D

Når det gjelder vibrasjoner "dualshock" i kontrolleren så er det ganske mange punkt som peker mot rettsaken som den egentlige grunnen.

Plassmangel i kontrolleren kan være et argument, men om dem virkelig ville så hadde dem nok klart å finne plass.

At vibrasjonene vil påvirke gyrobevegelsessensorene, er på overflaten det beste argumentet for å fjerne vibrasjon i kontrolleren. Men tenker oss litt om, så er det jo faktisk konsollen som gir beskjed når kontrolleren skal vibrere. Dem kan med andre ord bare la være å sende vibrasjonskommandoer til kontrolleren når bevegelsessensoren er i bruk.
    Spekulasjoner er det selvfølgelig ingenting i veien for, men mange har tatt disse spekulasjonene for fakta og driver å kritiserer og argumenterer negativt i alle retninger om ting vi rett og slett ikke vet med sikkerhet enda.

Hvilken konsoll som blir den beste finner vi da ut når alle konsollene er på markedet!

Når det gjelder kontrolleren så var det jo bare noen spekulasjoner det jeg kom med også ( :wink: ), men som jeg sa, de har gartantert tenkt ut dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dualshock ble dem vel saksøkt for å ha brukt?!
    Men at den ikke kan ha dem der på grunn av bevegelses sensoren er no tull.
    Kjører du motorsykkel f.eks så kan du jo vri på spaken for å lene deg over, treffer du veggen så rister det jo, å da er det jo vanli at du gynger ganske mye fram og tilbake.

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jan A M
    Har du mye peiling på dette eller? Siden du påstår at dette bare er en tåpelig unskyldning? For meg høres det nå ganske logiskt ut at vibrering og bevegelsessensor i samme kontrollen kanskje vil kunne skape trøbbel.

Jeg ser ikke bort i fra at det kanskje begynner å bli trangt inni kontrolleren når man skal ha både vibrering og bevegelsessensorer. Så det kan jo være noe av grunnen og. Uansett er jeg sikker på at de har dette tenkt ut.

Og hva er poenget med å sitte å kritisere konsoller som ikke har kommet enda? Er det ikke bedre å vente og se hvordan det blir?

Og til slutt: 5000kr for en ps3 er ikke dyrt, i allefall om den varer like lenge som ps2. Jeg har hatt enormt mye glede og uendelig mange timer forran min ps2 i snart 6år nå, og det må jeg si var verdt de 4500kronene jeg betalte for den.
    For det første sa jeg "for en lame unnskylding" til posten min over, da han sa det sikkert var pga de tapte rettsaken om dualshock 2.
    Hvis du tror jeg var saklig da jeg sa det, da er det ditt problem, se det morsomme i det!

For det andre har jeg ikke kritisert en dritt om PS3, men det må da seriøst være lov til å lure på ting? (ps, jeg er en fanboy, liker ikke xbox, men digger PS3) så jeg er hvertfall ikke den som kritiserer..
    bare for å klarne ting litt opp!!

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lil-H
    For det første sa jeg "for en lame unnskylding" til posten min over, da han sa det sikkert var pga de tapte rettsaken om dualshock 2.
    Hvis du tror jeg var saklig da jeg sa det, da er det ditt problem, se det morsomme i det!

For det andre har jeg ikke kritisert en dritt om PS3, men det må da seriøst være lov til å lure på ting? (ps, jeg er en fanboy, liker ikke xbox, men digger PS3) så jeg er hvertfall ikke den som kritiserer..
    bare for å klarne ting litt opp!!
    Ja jeg trodde du var "saklig" ja.
    Det var lett å tolke innlegget ditt som negativt etter å ha lest masse negativ synsing om ps3 på forhånd, men resten av komentarene mine var ikke myntet på deg.

Jeg mener nå det er litt dumt å påstå at sony lyger når de sier at vibreringen påvirker bevegelsessensoren(e), hvis man ikke vet for sikkert at dette ikke tillfellet. Jeg forsvarer ikke påstanden til sony utover det heller.

Det er nå forsåvidt helt greit å kritisere, sålenge man faktisk vet at kritikken man kommer med er basert på fakta. Hvis folk kan holde seg til det de vet når de kritiserer, og ikke gjør spekulasjoner om til fakta for så å sitte å kritisere det, så er vi imål mener jeg.

Jeg er spent på den nye ps3, og synes det er spennende med tråder og diskusjoner rundt den. Men om folk bare kunne ta det litt med ro, og vente med å kritisere ting som enda er uklart så hadde det blitt mye bedre diskusjoner mener nå jeg da.

Det var vel det jeg skulle fram til det, så får jeg håpe jeg ikke gjorde noen sinte av den grunn. :wink:

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    It's all good

Er det forretsen noen som kan oppdrive en liste over spill som blir sluppet samtidig som ps3?mulig det ikke finnes ennå though..

Intermediate djfreedo sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    552
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zen
    :???:
    jaja
    PS3 ser jo lovende ut.
    Men syns foreløbi Nintendo Wii virker bedre på underholdningsverdi.
    #super smash bros# :smile:
    når kommer egentlig nintendo wii ut?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    552
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har egentlig ikke fulgt med på det der i det siste

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eia_
    Sony burde skammet seg! Hele sony 3 er jo ren kopi fra nitendo wii og xbox 360 (live systemet)
    Hahaha. sony3? Hva er sony 3? vet du hva det er snakk om her? Forresten da. Om så noen kopierte noen i det hele tatt. Så kunne ikke jeg brydd meg mindre. For jeg er en bruker. Og det skader ikke meg i det hele tatt eller noen andre om de gjor det. Og alle kopierer alle. Sånn er det.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    552
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror det hadde vært et GANSKE stort minus hvis ps3 ikke hadde hatt mulighet til å spille live

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •