Hjelp til valg av leie av line array system (russ) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  1
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har ordnet LA/lys/ground support til treffene nå! Men så er det kåring. Har fått to tilbud som er av intr. Det ene er; 16 stk Martin Audio W8LC / LCD topper, 16 stk Martin Audio WLXGS subber. Det andre er; 16 stk EAW KF 850 topper, 16 stk EAW SB 850 subber.

Er ikke helt enig i 16+16 oppsettet egentlig, kunne mer tenkt meg 20 topper, 12 subber. Tror det ville holdt i massevis mtp subber. Hva tenker dere, og hvilken pakke ville dere gått for?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 7ens Vis post
    Har ordnet LA/lys/ground support til treffene nå! Men så er det kåring. Har fått to tilbud som er av intr. Det ene er; 16 stk Martin Audio W8LC / LCD topper, 16 stk Martin Audio WLXGS subber. Det andre er; 16 stk EAW KF 850 topper, 16 stk EAW SB 850 subber.

Er ikke helt enig i 16+16 oppsettet egentlig, kunne mer tenkt meg 20 topper, 12 subber. Tror det ville holdt i massevis mtp subber. Hva tenker dere, og hvilken pakke ville dere gått for?
    Har du ikke mulighet for å leie utstyret dere skal ha resten av russetiden på kåringen. Dropp mesteparten utenom PA/lyd og bruk PA tårn isteden for ground support. Det vil jeg gjort

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disse pakkene her holder seg innafor budsjettet, det gjør ikke den riggen vi skal ha på de andre treffene for å si det mildt 35k for martin pakka, og 40k for EAW, dette inkluderer rigging frakt og strøm.

Newcomer ShyFx sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.
    Har du fått bestemt deg enda? har hørt 4stk EAW SB850 og 4stk EAW KF850, i lokalet så spiller dette mer en ørene har godt av.
    Dette var med optimalt oppsatt høytalerprosessor..
    Den EAW pakken du har fått tilbud på er 4 ganger så stor som det jeg har hørt, så tør påstå at dere garantert kommer til å bli fornøyde om du går for den pakken.
    Martin Audio pakken har jeg desverre ikke hørt så kan ikke si noe om den, men virker også bra på bildene som er på nett.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ShyFx Vis post
    Hei.
    Har du fått bestemt deg enda? har hørt 4stk EAW SB850 og 4stk EAW KF850, i lokalet så spiller dette mer en ørene har godt av.
    Dette var med optimalt oppsatt høytalerprosessor..
    Den EAW pakken du har fått tilbud på er 4 ganger så stor som det jeg har hørt, så tør påstå at dere garantert kommer til å bli fornøyde om du går for den pakken.
    Martin Audio pakken har jeg desverre ikke hørt så kan ikke si noe om den, men virker også bra på bildene som er på nett.
    Tusen takk for svar! Har ikke hørt noen av delene så er veldig usikker! Kjenner han vi skal leie av og han mente at EAW pakkene spilte heelt rått. Da blir det EAW

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Lignende tråder

1. Svar: 6
    Siste melding: 12-19-2013, 18:33
  2. DIY Line Array Modul
    By Crawi in forum PA
    Svar: 4
    Siste melding: 10-29-2012, 15:48
  3. DIY Line Array Modul
    By Crawi in forum DIY (Do-It-Yourself)
    Svar: 26
    Siste melding: 10-27-2012, 20:19