Fix ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Fix ?

Newcomer Ruffe sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fix ?

Har en Lab Gruppen FP et eller annet. Står hjemme til min mor på "lagerrommet" så husker ikke nummret. Finner masse bilder på nett av de som ser hel like dan, men ikke innvendig. Sikkert en gammlere modell eller noe slikt jeg har, det er i allfall 2 SVÆRE kondensatorer på hver side og en massiv strømmforsyning i midten. De jeg har funnet bilde av har flere kondensatorer, som er myyyye mindre. Og generelt helt forandre innvendig. Men ustseende messig så er de helt lik. Den funker ikke, og ser at en liten del av hovedkortet er litt brennt på høyre side(sett forrfra). Er det noen som vet om dette blir en dyr fix? Jeg vet ikke, så må spørre om hjelp.

Mvh Rolv

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta kontakt med han her, han kan alt om Lab:
    Frode Sitter 91730506

Intermediate Protet sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jøss, står virkelig en lab gruppen amp på lagerrommet til din mor? Ser den noe slik ut - http://labgruppen.com/media/download...sp_lowres.jpg?

Den kan i så fall potensielt være verdt å restaurere, de PA-ampene henger høyt på manges liste.

AVAB CAC har vel fortsatt distribusjon på LAB-gruppen i Norge, så kanskje høre med de? AVAB CAC AS - Norges ledende leverandør av lys- lyd- AV- og sceneutstyr - AVAB CAC

Intermediate hokeyh sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Protet
    jøss, står virkelig en lab gruppen amp på lagerrommet til din mor? Ser den noe slik ut - http://labgruppen.com/media/download...sp_lowres.jpg?

Den kan i så fall potensielt være verdt å restaurere, de PA-ampene henger høyt på manges liste.

AVAB CAC har vel fortsatt distribusjon på LAB-gruppen i Norge, så kanskje høre med de? AVAB CAC AS - Norges ledende leverandør av lys- lyd- AV- og sceneutstyr - AVAB CAC
    Det er nok den gamle FP serien og ikke den nye FP+.. Disse er meget gode, men er jo ikke verdt all verdens i dag.. Kan dog være verdt en del lapper avhengig av type og effekt.

Å reparere slikt blir jo ofte dyrt, men er jo alltids verdt å prøve eller i alle fall få en takst :-)

Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Protet

Det er en eldre utgave e den der ja. Godt brukt, men dro subber så det suuste! Så derfår savner jeg den litt;p Kjekt å ha 8)

Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hokeyh
    Det er nok den gamle FP serien og ikke den nye FP+.. Disse er meget gode, men er jo ikke verdt all verdens i dag.. Kan dog være verdt en del lapper avhengig av type og effekt.

Å reparere slikt blir jo ofte dyrt, men er jo alltids verdt å prøve eller i alle fall få en takst :-)

Det er den gammle typen ja. Husker ikke effekt men jeg kjørdte den brokoblet og dro alt jeg koblet på. Brukte den i hi-fi sammenheng jeg da, så hadde flere subber koblet i serie. Ja, vurdere i allfall og sende den inn og få en prisoverslag på eventuele kostnader ;P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •