P.audio C-18LF Series II

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Ruben96 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    261
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

P.audio C-18LF Series II

er det noen som har erfaringer med dette elementet? 8) koster opprilling 2500kr på ljudia men ser dem er på tilbud! vil et par av disse slå fks et par cv 215 i basstrøkk? har passende forsterker fra før av

Newcomer 0kriz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    261
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette elementet ser ut til at passer best i lukkede kasser.

Nå har jeg ikke så mye erfaring med CV 215 men gitt at du mener XLS serien så vil definitivt CV spille dypere, men jeg tror at P.audio C_18LF vil spille en del høyere da disse tåler en del mer effekt og virker mer effektfølsome, merk at C_18LF liker stoor kasser. Selv ville jeg kjøpt noe annet. jeg har PD 1550 elementer i mine 120L kasser. jeg har opplevd at disse elementene har spillt høyere og dypere en flere 18" subber i budsjettklassen. disse elementene koster ca et samme.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Red face

Sitat Opprinnelig postet av Ruben96 Vis post
    er det noen som har erfaringer med dette elementet? 8) koster opprilling 2500kr på ljudia men ser dem er på tilbud! vil et par av disse slå fks et par cv 215 i basstrøkk? har passende forsterker fra før av
    har ikke erfaring med dette men har bygd bass med P audio c-12"lf series II,dette elementet er jeg meget fornøyd med,ligner mistenkelig mye på turbosound sitt,har ikke sett et så bra bygd element til denne prisen noen gang tidligere.Så tipper at 18" er bra den også.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •