Trenger tips til Komplett PA til maks 15k - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ntd12tannoy
    En bekjent av meg eier PA og er DJ på flere fester. Han sier at Mackie er noe tull. JBL, Turbosound, Wharfedale og Meyer Sound er det beste.
    Hva gjør wooferdale på listen? De produserer jo bare budsjetts-PA.

Alt er relativt:
    Hva med de som gikk ut av turbsound og stiftet Funktion One, da Turbo nesten gikk konk? Ingen her på bjerget som har hørt om Funktion one, men det regnes av veldig mange som verdens beste til club og dansemusikk. OG er installert i de fleste storbyer. Japan, USA, England, Ibiza (og andre partysteder), Oslo, Canada, Tyskland osv.. I de fleste store klubbene.

Du har også glemt noen andre:
    - Martin Audio
    - EAW
    - Void
    - Electro Voice
    - Nexo
    - Funktion One
    - Danley Sound labs (Ikke blandt de største produsentene, men har veldig gode produkter)
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    Hva gjør wooferdale på listen? De produserer jo bare budsjetts-PA.

Alt er relativt:
    Hva med de som gikk ut av turbsound og stiftet Funktion One, da Turbo nesten gikk konk? Ingen her på bjerget som har hørt om Funktion one, men det regnes av veldig mange som verdens beste til club og dansemusikk. OG er installert i de fleste storbyer. Japan, USA, England, Ibiza (og andre partysteder), Oslo, Canada, Tyskland osv.. I de fleste store klubbene.

Du har også glemt noen andre:
    - Martin Audio
    - EAW
    - Void
    - Electro Voice
    - Nexo
    - Funktion One
    - Danley Sound labs (Ikke blandt de største produsentene, men har veldig gode produkter)
    Jo jo. Men har du ikke lest hele jeg skrev? Jeg er ikke spesialist i PA, jeg kan egentlig mere om TV'er enn PA. Jeg skrev opp det han ba meg om å skrive...

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ntd12tannoy
    Jo jo. Men har du ikke lest hele jeg skrev? Jeg er ikke spesialist i PA, jeg kan egentlig mere om TV'er enn PA. Jeg skrev opp det han ba meg om å skrive...
    Poenget mitt var ikke å rakke ned på dine kunnskaper, men å fremheve at det er mange gode produsenter innen PA. Å si at noen er best er veldig feil. Akkurat som innen TV, BIL, HIFI (og alt annet) er det inviduelt hva som er bra. For noen er et billig headsett nok, mens andre må ha 11.2 med nyeste prossesorteknologi tilgjengelig etc. Så det er inviduelt.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate Faller sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    743
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ShyFx
    Er det selve forsterker modulene i kassene som er mye feil på eller generelt alt?
    Såvidt jeg forsto, så var det ampene, men usikker på det siden jeg vare var innom butikken.

Mvh Faller

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    Poenget mitt var ikke å rakke ned på dine kunnskaper, men å fremheve at det er mange gode produsenter innen PA. Å si at noen er best er veldig feil. Akkurat som innen TV, BIL, HIFI (og alt annet) er det inviduelt hva som er bra. For noen er et billig headsett nok, mens andre må ha 11.2 med nyeste prossesorteknologi tilgjengelig etc. Så det er inviduelt.

Neinei, var ikke sånn jeg mente det heller. Det er som du sier, blir feil å si noe er best. Spesielt om bil, jeg liker Mercedes best, men selvom jeg har det sier jeg ikke at det er best. Finnes bedre biler. :-)

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •